ПОГОДЖЕНО
Сільський голова
Городоцької сільської ради
______________ Сергій ПОЛІЩУК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального захисту населення Рівненської
райдержадміністрації
__________________ № ____

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ЗАМІСТЬ САНАТОРНО-КУРОРТНОЇ ПУТІВКИ”

Управління соціального захисту населення
Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей Городоцької сільської ради

1

Місце знаходження

Городоцька сільська рада: 35331 вул. Шевченка, 4, с. Городок, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35307 вул. Шкільна, 50, с. Обарів, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35330 вул. Б. Хмельницького, 2, с. Бронники, Рівненський район, Рівненська обл

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення та захисту прав дітей:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.
Графік прийому на ВРМ:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00;
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей: телефони: (0362) 61-86-87, 20-51-86
е-адреса: gorodoksrada@gmail.com,
ВРМ у селі Обарів: телефон: 0680003454,
е-адреса: obariv.rada @gmail.com,
ВРМ у селі Бронники: телефон: 0987620952,
е-адреса:bronniki.sr@ gmail.com
Офіційний веб сайт:www.gorodok-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2007 № 150 „Про затвердження Порядку виплати деяким категоріям осіб з інвалідністю грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування”; постанова Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 969 „Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 17 червня 2004 р. № 785 і від 7 лютого 2007 р. № 150”; постанова Кабінету Міністрів України від 20.12.2017 № 1017 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 17 червня 2004 р. № 785 і від 7 лютого 2007 р. № 150”; постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1035 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 № 73 „Про затвердження форм документів щодо забезпечення структурними підрозділами з питань соціального захисту населення санаторно-курортним лікуванням осіб пільгових категорій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.02.2018 за № 163/31615

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Грошова компенсація за путівку виплачується особі з інвалідністю, якщо вона протягом попередніх трьох календарних років перебувала на обліку та не одержувала безоплатної санаторно-курортної путівки

8

Перелік необхідних документів

Заява особи з інвалідністю про виплату грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки
(далі – компенсація);
медична довідка за формою 070/о щодо необхідності забезпечення санаторно-курортним лікуванням;
посвідчення особи з інвалідністю, що підтверджує її належність до пільгової категорії громадян;
облікові дані про одержання путівок чи отримання грошової компенсації

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення компенсації, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
заява подана особою, яка не має права на призначення компенсації;
смерть отримувача даної послуги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення компенсації / відмова у призначені компенсації

14

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення компенсації видається одержувачу. Компенсацію можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення компенсації, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.