ПОГОДЖЕНО
Сільський голова
Городоцької сільської ради
______________ Сергій ПОЛІЩУК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального захисту населення Рівненської
райдержадміністрації
_________________ № ____

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ОДНОМУ З БАТЬКІВ, УСИНОВЛЮВАЧАМ, ОПІКУНАМ, ПІКЛУВАЛЬНИКАМ, ОДНОМУ З ПРИЙОМНИХ БАТЬКІВ, БАТЬКАМ-ВИХОВАТЕЛЯМ, ЯКІ ДОГЛЯДАЮТЬ ЗА ХВОРОЮ ДИТИНОЮ, ЯКІЙ НЕ ВСТАНОВЛЕНО ІНВАЛІДНІСТЬ”

Управління соціального захисту населення
Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей Городоцької сільської ради

1

Місце знаходження

Городоцька сільська рада: 35331 вул. Шевченка, 4, с. Городок, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35307 вул. Шкільна, 50, с. Обарів, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35330 вул. Б. Хмельницького, 2, с. Бронники, Рівненський район, Рівненська обл.

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення та захисту прав дітей:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.
Графік прийому на ВРМ:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00;
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей: телефони: (0362) 61-86-87, 20-51-86
е-адреса: gorodoksrada@gmail.com,
ВРМ у селі Обарів: телефон: 0680003454,
е-адреса: obariv.rada @gmail.com,
ВРМ у селі Бронники: телефон: 0987620952,

е-адреса:bronniki.sr@ gmail.com
Офіційний веб сайт:www.gorodok-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт захворювання дитини або отримання дитиною тяжкої травми

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);
копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
документ, що підтверджує повноваження усиновлювача (копія рішення про усиновлення) опікуна, піклувальника (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки), прийомних батьків, батьків-вихователів (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї);
довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність
(далі – допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною), подаються законним представником дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Встановлення такій дитині інвалідності;
подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною / відмова у призначенні допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу особі, яка доглядає за хворою дитиною можна отримати через виплатні об’єкти АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.
Повідомлення про призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, можуть подаватись законним представником дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.