- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення 12.01.2022
Звіт
про діяльність відділу соціального захисту населення
та захисту прав дітей за 2021 року
Для покращення соціального обслуговування, захисту та матеріального становища найменш соціально-захищених жителів громади рішенням сесії Городоцької сільської ради затверджено Програму матеріальної підтримки найбільш незахищених верст населення на 2021-2023 роки.
Станом на 31 грудня 2022 року на території Городоцької сільської ради зареєстровано 12314 громадян, які проживають у 12 населених пунктах Городоцької сільської ради. З них 2040 особи похилого віку, 132 сім’ї учасника АТО/ООС, 228 осіб з інвалідністю, 57 дітей, які мають інвалідність, 53 одинока матір (батько), 291 багатодітних сімей.
З метою вирішення комплексу соціальних питань та згідно із статтею 34 Закону України „Про місцеве самоврядування” визначено перелік делегованих повноважень виконавчим органам сільських та селищної рад у сфері соціального захисту населення.
Протягом 2021 року сім’ям надано низку, визначених законодавством, допомог, зокрема:
– одноразову допомогу при народженні дитини – 146;
– допомогу сім’ям з дітьми (відповідно до Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” – 198;
– допомогу малозабезпеченим сім’ям – 120;
– допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 15;
– допомогу по догляду за психічно хворим 1 або 2 групи – 22;
– допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 24;
– допомогу особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 18;
– допомогу багатодітним сім’ям – 42;
– допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 11;
– компенсацію фізичній особі, яка надає соціальні послуги – 12;
– пакунок малюка – 79, послугу;
– послугу з догляду за дитиною до трьох років „Муніципальна няня” – 2.
П’ятдесят три багатодітних сім’ї подали документи до відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей сільської ради на отримання посвідчення та пільги „Багатодітна сім’я”.
З метою надання адміністративних послуг соціального характеру із застосуванням електронного документообігу в Городоцькій сільській раді підключено програмний комплекс „Інтегрована інформаційна система „Соціальна громада”. Працівниками відділу сформовано 987 електронних справ. Зокрема, з них 492 – соціальні допомоги, 153 – пільги , 342 – субсидій.
На території сільської ради працює 3 соціальні робітники, які обслуговують 19 громадян похилого віку. Соціальні робітники тісно співпрацюють із спеціалістами сільської ради.
За кошти державного бюджету до дитячих центрів „Молода Гвардія, „Артек”, та „Артек-Прикарпаття” відправлено на оздоровлення 5 дітей, які потребують особливої соціальної уваги.
З нагоди відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, Дня захисника і захисниць України, Дня українського козацтва Городоцькою сільською радою 129 учасникам АТО надано грошову допомогу та 31 учасникам Другої світової війни, учасникам бойових дій, вдовам надано продуктові пакунки. До Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав і 32-ї річниці виведення військ з Республіки Афганістан та вшанування пам’яті загиблих під час Чорнобильської катастрофи 35 жителів громади, зазначеної категорії отримали матеріальну допомогу.
У 2021 році проведено 2 засідання координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статті та торгівлі людьми та 1 засідання опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування).
Протягом 2021 року надійшло 32 повідомлення про дитину, сім’ю /особу які перебувають у складних життєвих обставинах, та 12 повідомлень щодо вчинення домашнього насильства.
З сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах та сім’ями, де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків здійснюється оцінка потреб сім’ї/особи, обстеження їх матеріально-побутових умов проживання, проводиться профілактична робота щодо подолання та мінімізації складних життєвих обставин.
Для 6 осіб з інвалідністю, та осіб похилого віку зібрано та оформлено документи для проходження комплексної реабілітації в КЗ „Рівненський обласний центр комплексної реабілітації” Рівненської обласної ради.
Крім того, було прийнято па передано до управління соціального захисту населення 10 справ щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю. Скановані документи передано для подальшого опрацювання до Рівненського обласного Фонду соціального захисту інвалідів.
Відділом соціального захисту населення та прав дітей у 2021 році було надано 145 консультацій з різних питань що стосуються соціального захисту населення.