- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів
Городоцької сільської ради
Сайко Сергій Леонтійович
Народився 10 вересня 1978 року в селі Городок Рівненського району.
Освіта вища. У 2002 році закінчив Національний університет водного господарства та природокористування, за спеціальністю «Міське будівництво та господарство».
Трудову діяльність Сайко С.Л. розпочав у 2008 році на посаді оцінювача ПП «Експерт- Рівне-Консалт». З квітня 2010 року до липня 2013 року працював на посаді оцінювача з покладанням обов’язків судового експерта ПП «Експерт- Рівне-Консалт».
У 2013-2020 роках працював судовим експертом ПП «Експерт- Рівне-Консалт».
Відповідно до рішення Городоцько затверджений на посаді заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Городоцької сільської ради.
Депутат Рівненської районної ради VII та VIII скликань.
Повноваження заступника сільського голови з питань діяльності
виконавчих органів сільської ради
1. Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради забезпечує виконання повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо:
підготовки програм соціально-економічного та культурного розвитку громади, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування, подання їх на затвердження ради; організації їх виконання; подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм;
сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері спорту, охорони здоров’я, культури, роботи з молоддю;
організація управління закладами спорту, культури, роботи з молоддю, їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;
вирішення у встановленому чинним законодавством порядку питань опіки і піклування;
здійснення заходів щодо військово-патріотичного виховання населення;
організації роботи щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх;
вирішення відповідно до законодавства питань про повне державне утримання дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків, у школах-інтернатах, дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, професійно-технічних закладах освіти;
вирішення відповідно до законодавства питань надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, забезпечення утримання та виховання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
забезпечення здобуття неповнолітніми повної загальної середньої освіти; створення необхідних умов для виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, продуктивної праці учнів; сприяння діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів, дитячих, молодіжних та науково-просвітницьких організацій;
забезпечення в межах наданих повноважень доступності і безоплатності освіти на відповідній території, можливості отримання освіти державною мовою, а в межах території, на якій поширена регіональна мова, – цією регіональною мовою або мовою меншини згідно з нормами статті 20 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
вирішення відповідно до законодавства питання про надання допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби) або відставку, інвалідам з дитинства, багатодітним сім’ям;
забезпечення здійснення передбачених чинним законодавством заходів щодо поліпшення житлових і матеріально-побутових умов інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, реабілітованих як жертви політичних репресій, військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, до влаштування в будинки інвалідів і громадян похилого віку, які мають потребу в цьому, дітей, що залишились без піклування батьків, на виховання в сім’ї громадян;
вирішення відповідно до чинного законодавства питання про надання пільг і допомоги, пов’язані з охороною материнства і дитинства;
надання відповідно до законодавства одноразової допомоги громадянам, які постраждали від стихійного лиха;
вирішення відповідно до чинного законодавства питання про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших випадках, передбачених чинним законодавством;
організації проведення громадських та тимчасових робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до комунальної власності, а також за договорами – на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до інших форм власності;
сприяння організації призову громадян на військову службу за призовом осіб офіцерського складу, строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації, підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, забезпечення доведення до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення наказу військового комісара про оголошення мобілізації;
організація та участь у здійсненні заходів, пов’язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільним захистом, на відповідній території;
управління об’єктами транспорту і зв’язку, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню;
надання дозволу в порядку, встановленому чинним законодавством, на розміщення реклами;
організації будівництва, реконструкції і ремонту об’єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, а також шляхів місцевого значення;
визначення у встановленому чинним законодавством порядку відповідно до рішень ради території, вибору, вилучення (викупу) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією;
підготовки і подання на затвердження сільської ради відповідних місцевих містобудівних програм, генерального плану забудови, іншої містобудівної документації;
організації встановлення на території громади режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;
координації на території міста діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексної забудови;
організації надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок;
проведення громадського обговорення містобудівної документації, місцевих правил забудови;
вирішення відповідно до чинного законодавства спорів з питань містобудування;
підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставок місцевих податків і зборів, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальної громади;
контроль в межах повноважень за справлянням плати за землю;
здійснення контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням і охороною земель;
організовує вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом;
забезпечення здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою;
укладення з юридичними і фізичними особами договорів на справляння місцевих зборів, обов’язковість укладення яких установлена законодавством;
визначення в установленому порядку розмірів відшкодувань підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності за забруднення довкілля та інші екологічні збитки; встановлення платежів за користування комунальними та санітарними мережами відповідних населених пунктів;
підготовки і подання на затвердження ради проектів місцевих програм охорони довкілля, участь у підготовці загальнодержавних і регіональних програм охорони довкілля;
здійснення контролю за забезпеченням безперешкодного і безоплатного доступу громадян до водних об’єктів для загального водокористування відповідно до закону;
здійснює контроль за виконанням розпоряджень сільського голови із питань, які належать до його повноважень;
у разі відсутності секретаря ради підписує додатки до розпоряджень сільського голови.
2. Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з землевпорядними, будівельними організаціями, підприємствами інженерного обладнання, шляховими, ремонтно-будівельними, промисловими підприємствами, підприємствами торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, з громадськими організаціями відповідного спрямування.
3. У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:
відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей сільської ради;
відділу освіти, культури, молоді та спорту сільської ради;
відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства;
адміністративної комісії при виконавчому комітеті сільської ради.