Відділ з питань надання адміністративних послуг

Городоцької сільської ради

Графік роботи:

Понеділок: з 09.00  до 17.00

П’ятниця: з 09.00  до 17.00

Вівторок: з 09.00 до 17.00

Субота: з 09.00  до 13.00

Середа: з 09.00  до 17.00

Неділя: вихідний

Четвер: з 11.00  до 20.00

 

 Без перерви на обід

Центр надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради:

с.Городок, вул. Шевченка, 4, (приміщення сільської ради)

Філія-віддалені робочі місця:

м.Рівне, вул.  Соборна, 195 (приміщення райдержадміністрації каб.101,102)

Телефон:   +38(096)5001783

E-mail: cnap_gorodok@ukr.net

Начальник відділу (Центру):

ТАРАСОВИЧ Павло Михайлович

Адміністратори:

ГЛУЩУК Валентина Миколаївна

ГРИЩУК Альона Вікторівна

Державні реєстратори відділу:
-ГУРІН Андрій Миколайович (Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень);
 
КОНДРАТЮК Інна Сергіївна (Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).

ПОСАДОВИЙ СКЛАД ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ 

(Розпорядження сільського голови № 35 від 13 квітня 2021 року «Про посадовий склад ЦНАП Городоцької сільської ради»)

4.

Співак Людмила Миколаївна

Секретар Городоцької сільської ради/

адміністратор ЦНАП

. (0362)61-86-87

gorodoksrada

@gmail.com

cnap_gorodok

@ukr.net

1.  Державна реєстрація актів цивільного шлюбу;

2.  Реєстрація смерті;

3.  Нотаріальні послуги;

5.

Наумець Тетяна Володимирівна

Інспектор військового обліку відділу оргзабезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій  з громадськістю та доступу до публічної інформації/адміністратор ЦНАП

. (0362)61-86-87

gorodoksrada

@gmail.com

cnap_gorodok

@ukr.net

1. Реєстрація місця проживання;

2. Зняття з місця проживання;

3.  Реєстрація місця перебування;

4. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

5. Вклеювання фото у паспорт громадянина України по досягненню    25 та 45 років;

6.

Гусаковська Юлія Олександрівна

Провідний спеціаліст відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей

/адміністратор ЦНАП

(0362)61-86-87

gorodoksrada

@gmail.com

cnap_gorodok

@ukr.net

1. Допомоги;

2.  Субсидії;

3.  Пільги;

7.

Білецький Олександр Васильович

Староста Городоцької сільської ради (Бронники)/адміністратор ЦНАП

096-519-10-87

cnap_gorodok

@ukr.net

1. Реєстрація місця проживання;

2. Зняття з місця проживання;

3. Реєстрація місця перебування;

4. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

5. Вклеювання фото у паспорт  громадянина України по досягненню 25 та 45 років;

 

8.

Борисюк Світлана Валеріївна

Староста Городоцької сільської ради (Обарів)/

адміністратор ЦНАП

096-743-84-99

obariv.rada

@gmail.com

cnap_gorodok

@ukr.net

1. Реєстрація місця проживання;

2. Зняття з місця проживання;

3.  Реєстрація місця перебування;

4. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

5.  Вклеювання фото у паспорт громадянина України по досягненню 25 та 45 років;

9.

Буднік Ірина Степанівна

Головний спеціаліст Рівненського районного відділу обслуговування громадян Пенсійного фонду України в Рівненській області/

адміністратор ЦНАП

067-6759421

cnap_gorodok

@ukr.net

Адміністративні послуги пенсійного характеру

 

Перелік адміністративних послуг, які надаються через

Центр надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради

1. Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
2. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.
3. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
4. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.
5. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
6. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.
7. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.
8. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
9. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.
10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.
11. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням.
12. Реєстрація громадського об’єднання.
13. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання
14. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.
15. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.
16. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місце знаходження зареєстрованого громадського об’єднання.
17. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.
18. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.
19. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.
20. Реєстрація місця проживання особи.
21. Зняття з реєстрації місця проживання особи.
22. Реєстрація місця перебування особи.
23. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.
24. Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).
25. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
26. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.
27. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
28. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.
29. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.
30. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
31. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.
32. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
33. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
витягу з Державного земельного кадастру про:
землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
обмеження у використанні земель
земельну ділянку
довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.
34. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю).
35. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.
36. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
37. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
38. Комплексна послуга “єМалятко“