Сільський голова Городоцької сільської ради

Поліщук Сергій Васильович

Народився 07 квітня 1972 року в селі Понебель Рівненського району.

Освіта вища. У 1991 році закінчив Рівненське медичне училище, та отримав кваліфікацію фельдшер. У 1998 році закінчив філологічний факультет Рівненського державного педагогічного інституту.

Трудову діяльність Поліщук С.В. розпочав у 1991 році на посаді виїзного фельдшера станції швидкої і невідкладної медичної допомоги м. Рівне. З грудня 1991 до січня 1993 року перебував на строковій службі в армії.

З 1996 року по 2004 рік працював вчителем у Карпилівській загальноосвітній школі І-ІІ ступеня. У 2005-2009 роках Поліщук С.В. займався підприємницькою діяльністю.

З січня 2010 року по грудень 2020 року працював на посаді заступника сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області.

У 2020 році обраний сільським головою Городоцької сільської ради.

Депутат Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області V скликання.

Поліщук Сергій Васильович нагороджений медаллю Рівненської районної ради «За службу Україні», Орденом Святого рівноапостольного князя Володимира III ступеня від Митрополита Київського і всієї України, Єпіфанія.

Повноваження сільського голови Городоцької сільської ради

1. Сільський голова забезпечує виконання повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», зокрема: 

організовує в межах, визначених законом, роботу ради та її виконавчого комітету;

очолює виконавчий комітет сільської ради, головує на його засіданнях та засіданнях ради;

підписує рішення ради та її виконавчого комітету;

вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;

вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету сільської ради;

вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради;

здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;

скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;

забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

призначає на посади та звільняє з посад посадових осіб та інших працівників сільської ради;

скликає загальні збори громадян за місцем проживання;

є розпорядником бюджетних коштів, забезпечує їх використання лише за призначенням, визначеним радою;

представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;

укладає від імені територіальної громади, ради договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження ради;

веде особистий прийом громадян;

забезпечує на території громади додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об’єднань;

бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів;

видає розпорядження у межах своїх повноважень;

сприяє  діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, внутрішніх справ, адвокатури та Державної кримінально-виконавчої служби України;

утворює комісії з питань боротьби зі злочинністю, спрямовує їх діяльність;

вносить подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, якщо вони ігнорують законні вимоги та рішення ради і її виконавчих органів, прийняті в межах їх повноважень;

організує та приймає участь у здійсненні заходів, пов’язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною на території сільської територіальної громади;

вживає у разі надзвичайних ситуацій необхідних заходів відповідно до закону щодо забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності підприємств, установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей;

вживає необхідних заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до закону, інформує про них населення, залучає в установленому законом порядку до цих робіт підприємства, установи та організації, а також населення;

погоджує проект плану проведення потенційно небезпечних заходів в умовах присутності цивільного населення за участю особового складу Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів з використанням озброєння і військової техніки; взаємодіє з органами військового управління під час планування та проведення таких заходів з метою запобігання і недопущення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків відповідно до закону.

забезпечує складання, схвалення та подання на розгляд ради прогнозу місцевого бюджету, складання проекту місцевого бюджету, подання його на затвердження відповідної ради, забезпечення виконання бюджету; щоквартальне подання раді письмових звітів про хід і результати виконання бюджету; підготовка і подання відповідно до районних, обласних рад необхідних фінансових показників і пропозицій щодо складання проектів районних і обласних бюджетів;

забезпечує встановлення за узгодженим рішенням відповідних рад порядку використання коштів та іншого майна, що перебувають у спільній власності територіальних громад;

забезпечує здійснення в установленому порядку фінансування видатків з місцевого бюджету;

забезпечує об’єднання на договірних засадах коштів відповідного місцевого бюджету та інших місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування комунальних підприємств, установ та організацій, вирішення інших питань, що стосуються спільних інтересів територіальних громад;

забезпечує укладення з юридичними і фізичними особами договорів на справляння місцевих зборів, обов’язковість укладення яких установлена законодавством;

забезпечує здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності;

на період відсутності керуючого справами виконавчого комітету сільської ради  здійснює повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

2.Сільський голова в межах своїх повноважень взаємодіє з:

1) Рівненським районним відділенням поліції Рівненського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області;

2) управлінням патрульної поліції в Рівненській області Департаменту патрульної поліції

3) Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції у Рівненській області;

4) Рівненською місцевою прокуратурою;

5) Рівненським об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки;

Рівненським міськрайонним відділом філії Державної установи «Центр пробації» у Рівненській області;

Рівненським міськрайонним управлінням Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Рівненській  області;

Рівненським обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.

  1. У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:

фінансового відділу сільської ради;

юридичного відділу сільської ради;

відділу кадрової роботи сільської ради;

відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради;

відділу з питань цивільного захисту мобілізаційної та оборонної роботи сільської ради

служби у справах дітей сільської ради;

відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради;

старост сільської ради.