Дата оприлюднення 05.09.2023

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
сільського голови

04 вересня  2023  року                                                        № 74

Про забезпечення формування
проекту бюджету Городоцької
сільської територіальної громади
на 2024 рік

Відповідно до статей 75,75-1 Бюджетного Кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», з урахуванням листа Міністерства фінансів України від 16 серпня 2023 року № 05110-08-6/22354 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2024 рік», з метою своєчасного формування  проєкту  бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік, керуючись статтями 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Затвердити План заходів щодо забезпечення формування проекту бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік (далі –  План) відповідно до додатку 1.

2. Створити робочу групу з питань організації роботи із складання проєкту бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік відповідно до додатку 2.

3. Робочій групі забезпечити складання проєкту бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік у встановлені законодавством терміни та подати матеріали на розгляд виконавчого комітету сільської ради.

4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Сільський голова                                                                     Сергій ПОЛІЩУК

Додаток  1
до розпорядження сільського
голови
04 вересня 2023 року №74

План заходів

щодо забезпечення формування проекту  бюджету Городоцької сільської  територіальної  громади на  2024 рік

Найменування заходу

Строк виконання

Відповідальні виконавці

1

Здійснення аналізу виконання бюджету у попередніх та поточному бюджетних періодах, виявлення тенденцій у виконанні дохідної та видаткової частин бюджету

Вересень 2023 року

Фінансовий відділ сільської ради

2

Надання фінансовому відділу основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку території

Жовтень 2023 року

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів

3

Отримання фінансовим відділом прогнозних обсягів доходів бюджету відповідно до типової форми прогнозу місцевого бюджету, щодо платежів, контроль за якими  закріплено за органами ДПС.

Розрахунок показників надходжень податків і зборів до місцевого бюджету на наступний рік та порівняння прогнозних показників з аналогічними показниками за попередній рік, контроль за якими закріплено за Городоцькою сільською радою

надходження від надання адміністративних послуг, державного мита

надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном

кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності власні надходження бюджетних установ

До 01 жовтня 2023 року

Рівненська ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області

Центр надання адміністративних послуг сільської ради, відділ бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради, відділ архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради, головні розпорядники коштів бюджету, розпорядники бюджетних коштів

 

4

Подання фінансовому відділу бюджетної пропозиції на 2024 рік щодо виконання бюджетних програм за загальним та спеціальним фондами сільського бюджету; детальних розрахунків за кожною бюджетною програмою за загальним, спеціальним фондами та у розрізі кодів економічної класифікації видатків з урахуванням кількісних та вартісних факторів, що впливають на обсяг видатків у плановому  та наступних за плановим двох бюджетних періодах.

До 01 жовтня 2023 року

Головні розпорядники коштів  бюджету

5

Визначення граничних обсягів видатків на наступний рік для головних розпорядників коштів місцевого  бюджету. Доведення до головних розпорядників коштів граничних обсягів видатків та особливостей складання проектів  на 2024 рік.

Після отримання з департаменту фінансів облдержадміністрації показників до проєкту бюджету на 2024 рік після другого читання Верховної радою України

Фінансовий відділ сільської ради, робоча група з питань організації роботи із складання проєкту бюджету

6

Підготовка та подання фінансовому відділу сільської ради бюджетних запитів, сформованих на підставі інструкції з підготовки бюджетних запитів, граничних обсягів видатків на 2024 рік з відповідними обґрунтуваннями та поясненнями.

У строк визначений фінансовим відділом

Головні розпорядники коштів  бюджету

7

Аналіз бюджетних запитів, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів на відповідність їх меті та ефективності використання коштів та опрацювання їх спільно з головними розпорядниками коштів сільського бюджету щодо включення видатків до проекту сільського бюджету на 2024 рік.

У строк визначений фінансовим відділом за окремим графіком

Головні розпорядники коштів  бюджету

8

Розгляд на засіданні робочої групи з питань організації роботи із складання проєкту  бюджету бюджетних запитів, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів

У строк визначений фінансовим відділом

Фінансовий відділ сільської ради, робоча група з питань організації роботи із складання проєкту бюджету

9

Доопрацювання проекту бюджету, за результатами проведення аналізу видатків на засіданні робочої групи

У триденний термін після обговорення

Фінансовий відділ сільської ради, головні розпорядники коштів бюджету

10

Оприлюднення на офіційному вебсайті сільської ради бюджетних запитів головних розпорядників коштів та проєкту рішення «Про бюджет Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік»

До 01 грудня 2023 року

Фінансовий відділ сільської ради, головні розпорядники коштів бюджету

11

Подання проекту бюджету сільської територіальної громади до виконавчого комітету Городоцької сільської ради

У строк визначений чинним законодавством

Фінансовий відділ сільської  ради

12

Подання проекту бюджету Городоцької сільської територіальної громади разом із фінансово-економічним обґрунтуванням для розгляду в порядку, визначеному радою

У п’ятиденний термін після схвалення рішення виконавчим комітетом

Виконавчий комітет Городоцької сільської ради

13

Супровід розгляду питання щодо розгляду проекту бюджету постійними комісіями Городоцької сільської ради в порядку, визначеному радою

За регламентом ради

Фінансовий відділ

Головні розпорядники бюджетних коштів

Секретар ради                                                                                     Людмила СПІВАК

Додаток 2
до розпорядження
сільського голови
04 вересня 2023 року №74  

Робоча група
з питань організації роботи із складання проєкту бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік 

САЙКО Сергій                – заступник сільського голови з питань діяльності  

                                              виконавчих  органів   сільської ради,  керівник         

                                              робочої групи

ІЛЛЮК  Ірина                 – начальник фінансового відділу  сільської ради,

                                              заступник керівника робочої групи

МИНЮК  Валентина        – головний спеціаліст фінансового відділу сільської

                                              ради, секретар робочої групи 

Члени робочої групи: 

КИТОВСЬКА Лілія        – начальник відділу юридичного забезпечення

                                              сільської ради

ГРИСЮК Володимир     – начальник відділу освіти, культури, молоді та

                                             спорту сільської ради

ПАНЧУК Тамара             – начальник відділу бухгалтерського обліку,

                                              звітності та економіки – головний бухгалтер

                                              сільської ради

МОНІНА Олена                – начальник відділу соціального захисту населення

                                             та захисту прав дітей сільської ради

ШАХ Наталія                   – начальник  служби у справах  дітей сільської ради 

ОПАНАСИК Тетяна      – начальник відділу архітектури, земельних відносин

                                           та житлово-комунального господарства

                                           сільської ради 

ШЕРЕМЕТА Сергій     – начальник відділу організаційного забезпечення,

                                           документообігу, мобілізаційної роботи,       

                                           інформаційної діяльності, комунікацій з

                                           громадськістю та доступу до публічної інформації

                                           сільської ради

 Секретар ради                                                                     Людмила СПІВАК