- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
сільського голови
10 лютого 2021 року № 7
Про організацію особистого
прийому громадян у
Городоцькій сільській раді
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення та відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», враховуючи пункт 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови обласної ради від 16 грудня 2020 року №144 «Про організацію особистого прийому громадян в обласній раді» та керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити:
графік особистого прийому громадян у Городоцькій сільській раді згідно з додатком 1;
графік особистого виїзного прийому громадян посадовими особами Городоцької сільської ради згідно з додатком 2;
графік особистого прийому громадян старостами сіл: Білівські Хутори, Бронники, Рогачів, Обарів, Ставки Городоцької сільської ради згідно з додатком 3;
порядок організації і проведення особистого прийому громадян у Городоцькій сільській раді;
порядок організації і проведення особистого виїзного прийому громадян посадовими особами Городоцької сільської ради.
2. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечити висвітлення даного розпорядження на офіційному веб-сайті сільської ради.
3. Тимчасово, на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, призупинити особистий прийом громадян, особистий виїзний прийом громадян посадовими особами Городоцької сільської ради.
4. Розпорядження сільського голови від 25 січня 2013 року №3 «Про організацію особистого прийому громадян в Городоцькій сільській раді» визнати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Городоцької сільської ради Сергія САЙКА.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток 1
до розпорядження сільського
голови
від 10.02.2021 № 7
ГРАФІК
особистого прийому громадян
посадовими особами Городоцької сільської ради
Сільський голова ПОЛІЩУК Сергій Васильович | Щопонеділка та щосереди |
Секретар сільської ради СПІВАК Людмила Миколаївна | Щопонеділка та щосереди |
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів САЙКО Сергій Леонтійович | Щовівторка та щочетверга |
Примітка:
Прийом відвідувачів проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер – з 09.30 до 14.00 години у приміщенні Городоцької сільської ради (с. Городок, вул. Шевченка, 4).
Попередній запис громадян на особистий прийом проводиться з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00 години у телефонному режимі за номером телефону (0362) 61-89-87 та у приміщенні сільської ради (с.Городок, вул. Шевченка, 4).
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК
Додаток 2
до розпорядження сільського
голови
від 10.02.2021 № 7
ГРАФІК
особистого виїзного прийому громадян посадовими особами
Городоцької сільської ради
Сільський голова ПОЛІЩУК Сергій Васильович | c. Обарів, щовівторка |
с. Бронники перша середа, місяця | |
Секретар сільської ради СПІВАК Людмила Миколаївна
| c. Обарів щочетверга |
с. Бронники перша середа, місяця | |
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів САЙКО Сергій Леонтійович | c. Обарів друга, третя середа, щомісяця |
с. Бронники другий понеділок, місяця |
Примітка:
Дата та місце проведення особистого виїзного прийому громадян визначаються додатково. Інформація про особистий виїзний прийом громадян висвітлюється на офіційному сайті сільської ради та/або розміщується у приміщенні сільської ради, підприємствах, установах та організаціях.
Попередній запис відвідувачів проводиться за місцем проведення.
Номер телефону для довідок: (0362) 61-89-87.
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК
Додаток 3
до розпорядження сільського
голови
від 10.02.2021 № 7
ГРАФІК
особистого прийому громадян
старостами Городоцької сільської ради
Староста сіл Білівські Хутори, Бронники, Рогачів БІЛЕЦЬКИЙ Олександр Васильович | Вівторок, четвер щотижня |
Староста сіл Обарів, Ставки БОРИСЮК Світлана Валеріївна | Понеділок, середа щотижня |
Примітка:
Прийом відвідувачів проводиться: понеділок, вівторок, середа, четвер – з 09.30 до 14.00 години у адміністративних приміщеннях колишніх сільських рад за адресами: с.Бронники, вул. Б.Хмельницького, 2, с. Обарів, вул. Шкільна, 50).
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження сільського голови
Городоцької сільської ради
від 10.02.2021 № 7
ПОРЯДОК
організації і проведення особистого прийому громадян
у Городоцькій сільській раді
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами у Городоцькій сільській раді.
2. Особистий прийом громадян у Городоцькій сільський раді (далі – особистий прийом) проводиться відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 сільським головою, секретарем сільської ради, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, старостами сіл Білівські Хутори, Бронники, Рогачів, Обарів, Ставки.
У разі необхідності особистий прийом громадян проводиться за участю керівників виконавчих органів сільської ради, підприємств, установ та організацій, працівників відділу «Рівненське бюро правової допомоги» Рівненського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги безпосередньо або із застосуванням електронних комунікаційних технологій.
3. Особистий прийом проводиться згідно із затвердженим графіком у приміщенні сільської ради, а також у адміністративних приміщеннях, де працюють старости сіл Білівські Хутори, Бронники, Рогачів, Обарів, Ставки.
4. Старости сіл Білівські Хутори, Бронники, Рогачів, Обарів, Ставки Городоцької сільської ради проводять особистий прийом громадян – жителів зазначених населених пунктів, згідно із затвердженим графіком та здійснюють облік особистого прийому громадян у відповідності до вимог чинного законодавства.
5. Питання організації прийому громадян, облік, реєстрація звернень громадян здійснюється відділом організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради.
6. Інформація про порядок особистого прийому громадян у сільській раді і графік прийому розміщуються на офіційному веб-сайті сільської ради та на інформаційних стендах у адміністративному приміщенні сільської ради.
ІІ. Запис громадян на особистий прийом
1. Прийом громадян Городоцьким сільським головою, секретарем ради, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, та старостами здійснюється за попереднім записом або в день прийому без попереднього запису.
2. Попередній запис громадян на особистий прийом проводиться щоденно з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00 години у телефонному режимі за номером телефону (0362) 61-86-87 та у приміщенні сільської ради за адресою: с.Городок, вул. Шевченка, 4.
Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до посадових осіб сільської ради або в день прийому працівником відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради з’ясовується прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, контактний номер телефону громадянина, короткий зміст порушеного питання, результати попереднього розгляду питання (якщо громадянин звертався раніше), вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином особисто для обґрунтування свого звернення.
Не допускається з’ясування даних про особу громадянина, які не відносяться до змісту звернення.
Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані цією особою.
У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом відповідальним працівником відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради вивчаються архівні матеріали з порушеного питання.
Після з’ясування питання, з яким звертається громадянин, працівник відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради вказує йому дату і час прийому відповідно до затвердженого графіка особистого прийому громадян.
3. Список громадян, які записалися на особистий прийом, із зазначенням прізвища, імені та по батькові, змісту порушених питань, подається посадовим особам сільської ради напередодні дня прийому.
ІІІ. Організація та проведення особистого прийому громадян
1. Особистий прийом громадян проводиться від імені Городоцької сільської ради та її виконавчого комітету.
2. Прийом громадян, яким присвоєно звання Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної Праці, інших осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня проводиться особисто сільським головою першочергово у дні прийому, згідно з графіком.
3. Під час прийому особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, учасники бойових дій, учасники антитерористичної операції на території окремих районів Донецької та Луганської областей, інваліди, особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, громадяни з багатодітних сімей, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
4. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні як їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, так і особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (за бажанням останніх).
5. Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося посадовими особами, проводиться лише у разі, якщо це питання не було вирішене по суті.
6. Питання, з якими звертаються громадяни, за можливістю вирішуються під час особистого прийому. При цьому надається доручення у письмовій чи усній формі відповідній посадовій особі сільської ради про здійснення в зазначені терміни дій, щодо вирішення питання порушеного у зверненні громадянина.
7. Якщо питання, з яким звернувся громадянин, не входить до повноважень сільської ради, воно в термін не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
8. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити безпосередньо на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
9. У випадку надання роз’яснень громадянину по суті питання, згідно до чинного законодавства, у журналі особистого прийому громадян робиться відповідна відмітка.
10. У разі відмови у вирішенні питання заявнику повідомляються мотивовані причини відмови з посиланням на правові акти, надається обов’язкова письмова відповідь за підписом посадової особи, яка проводила особистий прийом, з роз’ясненням порядку оскарження рішення.
11. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності.
ІV. Результати здійснення особистого прийому громадян
1. Письмові заяви громадян працівником відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради передаються виконавцям відповідно до доручення, наданого під час особистого прийому.
2. Посадові особи, яким доручено розгляд звернення, забезпечують об’єктивне, всебічне і своєчасне виконання наданих доручень (рішень, резолюцій). Відповідно до чинного законодавства України не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян із порушенням термінів, встановлених законодавством.
3. Контроль за виконанням та дотриманням термінів виконання доручень (рішень, резолюцій), наданих під час особистого прийому, здійснюють працівники відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради.
4. Інформацію про хід виконання доручення, наданого на особистому прийомі, протягом встановленого терміну та остаточні висновки за результатами його розгляду (копій відповідей, рішень тощо) в обов’язковому порядку надаються всіма виконавцями, зазначеними в дорученні, до відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради.
На підставі отриманих матеріалів (відповідей заявнику) відповідальний працівник відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради вносить пропозиції особам, які надавали доручення, щодо зняття заяви з контролю, якщо доручення виконано, чи щодо продовження терміну розгляду.
5. Відділ організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради:
забезпечує кваліфіковану підготовку матеріалів з питань, що будуть порушуватися на особистому прийомі (попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду, висновки тощо);
забезпечує відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 першочерговий прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Послідовність прийому громадян визначається у день особистого прийому;
контролює додержання графіка прийому громадян у сільській раді;
готує аналітичні матеріали про стан особистого прийому громадян та інформує керівництво сільської ради про результати аналізу звернень громадян щорічно.
V. Відповідальність посадових осіб
1. Відповідальність за своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян, надання обґрунтованої відповіді автору звернення несуть керівники виконавчих органів сільської ради та інші посадові особи, яким доручено розгляд звернень громадян.
2. До зазначених посадових осіб, які допустили неякісний розгляд звернень громадян, за неналежне виконання службових обов’язків за розглядом звернень громадян застосовуються заходи дисциплінарного впливу, передбачені чинним законодавством.
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження сільського голови
Городоцької сільської ради
від 10.02.2021 № 7
ПОРЯДОК
проведення особистого виїзного прийому громадян
посадовими особами Городоцької сільської ради
1. Цей порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого виїзного прийому громадян у Городоцькій сільській раді.
2. Особистий виїзний прийом громадян (далі – виїзний прийом) проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” сільським головою, секретарем сільської ради, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів згідно з графіком.
3. З метою інформування населення про дату, час та місце проведення виїзного прийому сільським головою, секретарем сільської ради та заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів на офіційному веб-сайті Городоцької сільської ради, інформаційних стендах у адміністративному приміщенні сільської ради, підприємствах, установах та організаціях розміщуються відповідні оголошення.
4. Під час проведення виїзного прийому громадян можуть бути присутні як їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, так і особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (за бажанням останніх).
5. У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити безпосередньо під час прийому неможливо, то воно розглядається у порядку встановленому законодавством для письмових звернень. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
6. Якщо питання, з яким звернувся громадянин, не входить до повноважень сільської ради, воно в термін не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
7. Письмове звернення, яке надається громадянином на особистому виїзному прийомі, повинно бути оформлено відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
8. Усі звернення громадян на виїзному прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
9. Відділ організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради:
забезпечує, у межах наданих повноважень, організаційний супровід виїзного прийому громадян;
здійснює реєстрацію одержаних на прийомі звернень, та їх направлення відповідним виконавцям згідно з наданою резолюцією;
контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян та наданням відповідей заявникам;
інформує керівництво сільської ради про дотримання графіка проведення виїзних прийомів громадян.
5. Рішення про зняття з контролю звернень, які були отримані під час виїзного прийому, приймають посадові особи, які його проводили.
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК