- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення: 29.07.2022
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
сільського голови
26 липня 2022 року № 66
Про створення робочої групи
з оцінювання корупційних ризиків
З метою проведення оцінювання корупційних ризиків у діяльності Городоцької сільської ради, відповідно до статті 61 Закону України «Про запобігання корупції», підпунктів 6, 7 пункту 2 розділу ІІІ Методології управління корупційними ризиками, затвердженої наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.12.2021 № 830/21, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17 лютого 2022 року за № 219/37555, рішення виконавчого комітету від 22 липня 2022 року № 130 «Про проведення оцінювання корупційних ризиків у діяльності Городоцької сільської ради, керуючись статтями 4, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Утворити робочу групу з оцінювання корупційних ризиків у діяльності Городоцької сільської ради у складі згідно з додатком 1.
2. Затвердити Положення про робочу групу з оцінювання корупційних ризиків у діяльності Городоцької сільської ради, що додається (додаток 2).
3. Секретарю сільської ради, відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікації з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечити ознайомлення відповідно депутатського корпусу, працівників виконавчих органів, голову та членів робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності Городоцької сільської ради з цим розпорядженням.
4. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікації з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечити оприлюднення цього розпорядження на офіційному вебсайті Городоцької сільської ради у строк до не пізніше дня, наступного за днем його видання.
5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток 1
до розпорядження сільського
голови
26 липня 2022 року № 66
СКЛАД
робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності
Городоцької сільської ради
КИТОВСЬКА Лілія | – | начальник юридичного відділу сільської ради, голова робочої групи |
САЙКО Сергій | – | заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, заступник голови робочої групи |
ПАНЧУК Ірина | – | головний спеціаліст юридичного відділу сільської ради, секретар робочої групи |
Члени робочої групи: | ||
БУЛИГА Тетяна | – | жителька територіальної громади, працівниця Опорного закладу «Городоцький ліцей» |
ГРИСЮК Володимир | – | начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту |
ІЛЛЮК Ірина | – | начальник фінансового відділу |
КОНДРАТИШИН Микола | – | депутат Городоцької сільської ради, голова комісії з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади |
КОЧУРА Микола | – | начальник відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи |
МОНІНА Олена | – | начальник відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей |
НИШПОРЕНКО Микола | – | депутат Городоцької сільської ради, член комісії з питань з питань земельних відносин, планування території, охорони навколишнього середовища, екології та природокористування |
ОПАНАСИК Тетяна | – | начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства |
ПАНЧУК Тамара | – | начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки |
ПЕТРИЛЯК Світлана | – | начальник відділу кадрової роботи |
СПІВАК Людмила | – | секретар сільської ради |
ТАРАСОВИЧ Павло | – | начальник відділу з питань надання адміністративних послуг |
ШАХ Наталія | – | начальник служби у справах дітей |
ШЕРЕМЕТА Сергій | – | начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації |
ЮРЧИК Олена | – | жителька територіальної громади, працівниця Опорного закладу «Городоцький ліцей». |
ЯКИМЧУК Марія | – | керуючий справами виконавчого комітету сільської ради |
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК
Додаток 2
до розпорядження сільського
голови
26 липня 2022 року № 66
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з оцінювання корупційних ризиків у діяльності
Городоцької сільської ради
1. Це Положення визначає завдання та повноваження робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності Городоцької сільської ради (далі – робоча група), регулює питання організації її діяльності.
2. У цьому Положенні терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про запобігання корупції», Методології управління корупційними ризиками, затвердженій наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28 грудня 2021 року № 830/21.
3. Робоча група є консультативно-дорадчим органом Городоцької сільської ради.
4. Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, міжнародними договорами, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, іншими актами законодавства та цим Положенням.
5. Основні завдання робочої групи:
1) планування роботи з оцінювання корупційних ризиків;
2) дослідження середовища Городоцької сільської ради та визначення обсягу оцінювання корупційних ризиків;
3) обмін інформацією та проведення консультацій із внутрішніми та зовнішніми заінтересованими сторонами, у тому числі шляхом їх опитування (анкетування), інтерв’ювання;
4) здійснення ідентифікації, аналізу та визначення рівнів корупційних ризиків;
5) розробка заходів впливу на корупційні ризики;
6) підготовка проекту антикорупційної програми Городоцької сільської ради.
6. Робоча група відповідно до покладених на неї завдань:
1) узгоджує організаційні питання своєї діяльності (засоби комунікації, місця проведення зустрічей, способи документування, накопичення інформації, обміну інформацією тощо);
2) складає план оцінювання корупційних ризиків та підготовки антикорупційної програми;
3) організовує отримання відомостей для оцінювання корупційних ризиків шляхом використання різних джерел інформації;
4) досліджує середовище Городоцької сільської ради та визначає обсяг оцінювання корупційних ризиків:
визначає функції та активи Городоцької сільської ради, що становлять значну економічну цінність;
встановлює внутрішні та зовнішні заінтересовані сторони Городоцької сільської ради, аналізує характер їх взаємодії з Городоцькою сільською радою;
складає перелік основних нормативно-правових актів та розпорядчих документів, що регулюють діяльність Городоцької сільської ради;
збирає та аналізує інформацію про інші фактори середовища Городоцької сільської ради;
складає аналітичні довідки за результатами збору та аналізу інформації про середовище Городоцької сільської ради;
погоджує перелік функцій (окремих процесів) у діяльності Городоцької сільської ради як потенційно вразливих до корупції;
5) ідентифікує корупційні ризики:
описує потенційно вразливі до корупції функції, процеси (підпроцеси) у діяльності Городоцької сільської ради;
аналізує описані потенційно вразливі до корупції функції, процеси (підпроцеси) у діяльності Городоцької сільської ради;
виявляє та детально документує окремі елементи корупційних ризиків;
6) аналізує корупційні ризики:
визначає рівень імовірності реалізації корупційних ризиків;
визначає потенційні втрати організації від реалізації корупційних ризиків;
визначає рівень наслідків від реалізації корупційних ризиків;
7) визначає рівні корупційних ризиків;
8) розробляє заходи впливу на корупційні ризики;
9) готує проєкт антикорупційної програми Городоцької сільської ради, розглядає пропозиції та зауваження до нього;
10) взаємодіє з громадськістю та іншими зовнішніми заінтересованими сторонами з питань, що належать до компетенції робочої групи;
11) здійснює за дорученням Голови Городоцької сільської ради інші повноваження, пов’язані з виконанням основних завдань.
7. Робоча група для виконання покладених на неї завдань має право:
1) за письмовим запитом одержувати від виконавчих органів Городоцької сільської ради інформацію та документи (їх копії), необхідні для виконання поставлених перед робочою групою завдань, з урахуванням положень законодавства щодо захисту інформації;
2) проводити опитування, інтерв’ювання депутатів, працівників Городоцької сільської ради, інших внутрішніх та зовнішніх заінтересованих сторін;
3) залучати у разі потреби до діяльності робочої групи інших працівників Городоцької сільської ради;
4) під час оцінювання корупційних ризиків використовувати різні джерела інформації;
5) залучати для забезпечення своєї діяльності необхідні матеріально-технічні ресурси;
6) брати учать у публічному обговоренні проєкту антикорупційної програми;
7) вносити Голові Городоцької сільської ради пропозиції щодо вдосконалення діяльності у сфері запобігання та протидії корупції.
8. Персональний склад робочої групи затверджується розпорядженням голови Городоцької сільської ради .
У разі відсутності голови робочої групи його обов’язки виконує заступник голови робочої групи.
9. Голова робочої групи:
1) організовує діяльність робочої групи та забезпечує для цього необхідні умови:
здійснює підготовку засідань робочої групи;
забезпечує ведення протоколів засідань робочої групи;
забезпечує обмін інформацією між членами робочої групи;
2) здійснює координацію роботи з оцінювання корупційних ризиків та розробки заходів впливу на корупційні ризики.
10. Секретар робочої групи:
1) готує проєкт порядку денного засідання робочої групи;
2) інформує членів робочої групи та запрошених осіб про дату, час і місце проведення засідання робочої групи і порядок денний;
3) оформлює протоколи засідання робочої групи;
4) готує інші документи, необхідні для забезпечення діяльності робочої групи.
11. Члени робочої групи мають право:
1) ознайомлюватися з матеріалами, що належать до повноважень робочої групи;
2) висловлювати свою позицію під час засідання робочої групи та брати участь у прийнятті рішень шляхом голосування;
3) ініціювати у разі потреби скликання засідання робочої групи, а також вносити пропозиції щодо розгляду питань, не зазначених у порядку денному;
4) здійснювати інші повноваження, пов’язані із діяльністю робочої групи.
12. Основною формою діяльності робочої групи є засідання, які проводяться відповідно до плану оцінювання корупційних ризиків або у разі потреби.
13. Засідання робочої групи є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її членів.
14. Рішення робочої групи приймається простою більшістю голосів та оформлюється протоколом засідання. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови робочої групи.
15. У протоколі зазначаються список присутніх на засіданні робочої групи, питання, які розглядалися, рішення, прийняті за результатами обговорення відповідного питання, та підсумки голосування.
16. Кожен член робочої групи має право внести до протоколу висловлені під час засідання пропозиції та зауваження з порушеного питання.
17. Протокол засідання робочої групи оформлюється протягом двох робочих днів згідно з інструкцією з діловодства Городоцької сільської ради. Такий протокол доводиться до відома всіх членів робочої групи.
18. Рішення робочої групи, прийняті у межах її повноважень, мають рекомендаційний характер.
19. Матеріально-технічне забезпечення діяльності робочої групи здійснює Городоцька сільська рада.
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК