- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення 29.06.2022
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
24 червня 2022 року № 99
Про виконання делегованих
повноважень у сфері соціально-економічного
і культурного розвитку,
планування та обліку
(ст. 27 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні»)
за І півріччя 2022 року
Заслухавши інформацію заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів про стан виконання делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2022 року, керуючись ст. 27, 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
1. Інформацію заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів взяти до відома (додається).
2. Роботу виконавчого комітету Городоцької сільської ради в частині виконання делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2022 року визнати задовільною.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету сільської ради Марію Якимчук.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Городоцької сільської ради
24.06.2022 року № 99
Інформація
про стан виконання делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2022 року
На виконання делегованих повноважень відповідно до ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку виконком сільської ради приймає участь у здійсненні державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
На розділ виконавчого комітету не надходило звернень щодо розгляду і узгодження планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки.
Виконкомом Городоцької сільської ради ведеться постійна робота щодо виконання своїх повноважень по здійсненню контролю за веденням статистичного обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають на території сільської ради та громадян, що проживають без реєстрації за місцем проживання.
Слід зауважити, що бувають випадки, коли громадяни несвоєчасно міняють свої паспорти при зміні прізвища після реєстрації шлюбу, не оформляють документи на отримання паспорта громадянина України при досягненні 14-ти річного віку. В зв’язку з цим ведеться постійна організаційна то роз’яснювальна робота серед населення щодо своєчасного оформлення документів.
Для організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг.
Центр здійснює діяльність за принципом „єдиного вікна”, тобто прийом та видача результатів послуг здійснюється через адміністратора Центру.
У Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 38 видів послуг, згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради, зокрема – послуги Держгеокадастру України, державна реєстрація нерухомого майна, послуги дозвільного характеру, послуги реєстрації актів цивільного стану, послуги реєстрації місця проживання, зняття з обліку, послуги Державної міграційної служби, послуги нотаріату, послуги соціального захисту, послуги Пенсійного фонду.
На офіційному вебсайті створено і постійно оновлюється сторінка „Адмінпослуги”, на якій можна ознайомитися з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг.
Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за звітний період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. На майбутнє є плани поповнення штатних одиниць та кількості адміністративних послуг через адміністраторів ЦНАПу та державного реєстратора з питань реєстрації фізичних осіб–підприємців та юридичних осіб.
Заступник сільського голови
з питань діяльності виконавчих органів Сергій САЙКО