- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
25 червня 2021 року № 89
Про стан виконавської
дисципліни щодо виконання
документів органів влади
вищого рівня
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132/2005 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України», заслухавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у Городоцькій сільській раді за 6 місяців 2021 року, з метою підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності за виконанням документів органів влади вищого рівня, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни в роботі з документами та організацію виконання завдань, визначених законодавством України за 6 місяців 2021 року взяти до відома (додається).
2. Керівникам виконавчих органів сільської ради:
посилити контроль за станом виконавської дисципліни в роботі з документами.
забезпечити своєчасне надання у відділ організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради матеріалів, що підтверджують факти виконання контрольних документів.
3. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради:
надавати методичну та практичну допомогу в роботі з документами виконавчим органам сільської ради;
здійснювати систематичний моніторинг причин порушення строків виконання контрольних документів, що надійшли до сільської ради, та надавати пропозиції керівництву сільської ради для відповідного реагування.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу СПІВАК.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Інформація
про стан виконавської дисципліни та контролю за виконанням
документів органів влади вищого рівня у виконавчому комітеті
Городоцької сільської ради за 6 місяців 2021 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», вимог Регламенту роботи виконавчого комітету сільської ради у виконавчому комітеті та виконавчих органах сільської ради постійно вживаються заходи щодо зміцнення виконавської дисципліни у роботі з документами, посилення контролю та підвищення відповідальності посадових осіб сільської ради за своєчасним виконанням завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної державної адміністрації, районної державної адміністрації, рішень обласної та районної рад.
Організація контролю у виконавчому комітеті сільської ради здійснюється діловодами відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради.
Забезпечується ефективне планування роботи виконкому Городоцької сільської ради та чітке дотримання встановлених термінів розгляду надісланих до виконання документів, оперативне їх проходження, доведення до безпосередніх виконавців і своєчасне інформування.
Протягом звітного періоду до сільської ради надійшло 157 документів від органів влади вищого рівня, зокрема, розпоряджень голови облдержадміністрації 52, голови райдержадміністрації 32, 33 доручення голови облдержадміністрації та його заступників, 1 – доручення голови райдержадміністрації, 37 рішень обласної ради та 3 рішення від районної ради.
Крім того, від органів влади вищого рівня, установ та організацій на адресу сільської ради надійшло 800 листів, які потребували відповідного реагування.
Станом на 25 червня 2021 року на контролі перебуває 139 документів, з них – 89 листів, 20 доручень та 20 розпоряджень.
На виконання розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації протягом першого півріччя 221 року прийнято 9 рішень виконкому сільської ради.
Інформації про виконання розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, доручень його заступників, інших документів з контрольними термінами подаються вчасно.
На відповідні рішення обласної, районної рад, розпорядження голів облдержадміністрації та райдержадміністрації розробляються відповідні заходи, в межах компетенції.
Однак слід звернути увагу керівників виконавчих органів сільської ради на незадовільний рівень підготовки рішень сільської ради та виконавчого комітету, на якість підготовки окремих інформацій про хід виконання документів органів влади вищого рівня, а саме повне та якісне висвітлення інформації, не допущення орфографічних помилок, підготовка документів відповідно тощо.
З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання документів відділом організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради систематично вживається низка заходів:
– щоденно проводиться моніторинг виконання контрольних документів, посадові особи виконкому міської ради завчасно попереджаються про строки виконання документів органів влади вищого рівня та власних документів;
– надається методична та практична допомога працівникам виконавчих органів сільської ради з питань підвищення рівня виконавської дисципліни у роботі з документами;
Працівники сільської ради та виконавчих органів сільської ради продовжують працювати над питаннями, щодо поліпшення організації контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України, відповідними розпорядженнями та дорученнями голів облдержадміністрації і райдержадміністрації та заходами, спрямованими на зміцнення виконавської дисципліни в Городоцькій сільській раді.
Начальник відділу організаційного
забезпечення, документообігу,
мобілізаційної роботи, інформаційної
діяльності, комунікацій з громадськістю
та доступу до публічної інформації
Городоцької сільської ради Сергій ШЕРЕМЕТА