- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення: 01.02.2023
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
27 січня 2023 року № 2
Про підсумки роботи Центру надання
адміністративних послуг Городоцької
сільської ради за 2022 рік
Заслухавши звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради Павла Тарасовича про роботу Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», рішення Городоцької сільської ради від 24 грудня 2020 року №38 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», розпорядження сільського голови від 31 грудня 2020 року №77 «Про затвердження Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», розпорядження сільського голови від 13 квітня 2021 року №35 «Про посадовий склад центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», керуючись статтями 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради Павла Тарасовича про роботу Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за 2022 рік взяти до відома, що додається.
2. Начальнику відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради забезпечити постійний моніторинг якості надання адміністративних послуг.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету сільської ради Марію Якимчук.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток
до рішення виконавчого
комітету сільської ради
27.01.2023 № 2
Звіт
про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за 2022 рік
Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) утворено рішенням Городоцької сільської ради 24 грудня 2020 року №38 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради».
Для ефективної роботи, згідно Закону України «Про адміністративні послуги» у Городоцькій сільській раді створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг, котрий очолює керівник структурного підрозділу. Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата з 5 січня 2021 року.
Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом та видача результатів послуг здійснюється через адміністратора Центру.
Протягом 12 місяців 2022 року в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 38 видів послуг, згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради. Найбільш витребувані послуги – це послуги Держгеокадастру України, державна реєстрація нерухомого майна, послуги дозвільного характеру, послуги реєстрації актів цивільного стану, послуги реєстрації місця проживання, зняття з обліку та інше, послуги Державної міграційної служби, послуги нотаріату, послуги соціального захисту, послуги пенсійного фонду та послуги Рівненського обласного бюро технічної інвентаризації, державного реєстратора фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, Державної інспекції архітектури та містобудування України. На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.
На офіційному веб-сайті Городоцької сільської ради створено і постійно оновлюється сторінка ЦНАП Городоцької сільської ради, на якій можна ознайомитися з інформацією щодо функціонування ЦНАП та з питань отримання адміністративних послуг.
Протягом звітного періоду 2022 року зареєстровано звернень та надано – 5359 адміністративних послуг, а саме:
за перший квартал надано – 1042,
за другий квартал надано – 818,
за третій квартал надано – 647,
за четвертий квартал надано- 2852;
Безпосередньо:
– Держгеокадастр -873;
– Дозвільного характеру -14;
– Реєстрація актів цивільного стану – 280;
– Реєстрація місця проживання, зняття з обліку та інше – 744;
– Нотаріату – 213;
– Соціального захисту – 1046;
– Пенсійного фонду – 115;
– Державна реєстрація прав на нерухоме майно – 121;
– Інформаційні довідки -318;
– Державна реєстрація фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб – 466;
– (ДІАМ) Повідомлення про початок робіт, Декларація про готовність об’єкта до експлуатації – 1169.
Станом на 01.01.2023 до бюджету Городоцької сільської ради через адміністраторів та державних реєстраторів ЦНАП за платні адміністративні послуги надійшло:
– Держгеокадастру – 217 тисяч 896 грн. 17 коп.
– по реєстрації нерухомого майна – 74 тисячі 800 грн. 00 коп.
– по реєстрації фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб – 116 тисяч 737 грн. 00 коп.
Разом: 409 тис. 433 грн. 17 коп.
До державного бюджету надійшло:
Інформаційні довідки – 19 тисяч 80 грн. 00 коп.
28 лютого 2022 року у відділ з питань надання адміністративних послуг призначено на посаду в порядку переведення державного реєстратора по реєстрації фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб. А з 1 березня 2022 року державний реєстратор з питань державної реєстрації прав на нерухоме майно увільнений по причині служби у Збройних Силах України. Разом з тим, з початком російської військової агресії в Україну працівники відділу були на простої з 01.03.2022 по 01.06.2022 року та керівник відділу з 07.03.2022 по 01.04.2022 року, що було вагомою причиною зменшення надходжень до місцевого бюджету коштів за платні адміністративні послуги. Певний період державні реєстри були заблоковані та обмежено доступ до роботи в реєстрах.
Протягом звітного періоду в Центрі працювало 3 адміністратори (включаючи керівника), 2 державних реєстратори та шість представників посадового складу ЦНАП, працівників інших відділів Городоцької сільської ради, що виконують повноваження адміністраторів ЦНАП згідно Розпорядження сільського голови №35 від 13 квітня 2021 року «Про посадовий склад ЦНАП Городоцької сільської ради».
Проведений аналіз наданих ЦНАП послуг свідчить про попит громадян та суб’єктів господарювання Городоцької сільської ради та Рівненського району за отриманням адміністративних послуг через Центр.
Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. На майбутнє є плани поповнення штатних одиниць та кількості адміністративних послуг через адміністраторів ЦНАПу та державного реєстратора з питань державної реєстрації прав на нерухоме майно на тимчасове місце державного реєстратора з питань державної реєстрації прав на нерухоме майно, котрий увільнений по причині служби у Збройних Силах України.
Начальник відділу Павло ТАРАСОВИЧ