Дата оприлюднення: 27.09.2022

 

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

23 вересня 2022 року                                                                  № 169

Про стан виконавської
дисципліни щодо виконання
документів органів влади
вищого рівня за ІІІ квартал 2022 року

Заслухавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради Сергія Шеремети про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у Городоцькій сільській раді за ІІІ квартал 2022 року, з метою підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності за виконанням документів органів влади вищого рівня, керуючись статтями 40, 51, 52, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про стан виконавської дисципліни в роботі з документами та організацію виконання завдань, визначених законодавством України за ІІІ квартал 2022 року взяти до відома (додається).

2. Керівникам виконавчих органів сільської ради:

забезпечити подальший контроль за станом виконавської дисципліни в роботі з документами;

забезпечити своєчасне надання у відділ організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради матеріалів, що підтверджують факти виконання контрольних документів.

3. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради:

надавати методичну та практичну допомогу в роботі з документами виконавчим органам сільської ради;

здійснювати систематичний моніторинг причин порушення строків виконання контрольних документів, що надійшли до сільської ради, та надавати пропозиції керівництву сільської ради для відповідного реагування.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу Співак.

 

Сільський голова                                                                        Сергій ПОЛІЩУК

 

 

Інформація
про стан виконавської дисципліни та контролю за виконанням
документів органів влади вищого рівня у виконавчому комітеті Городоцької сільської ради за ІІІ квартал 2022 року

Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, вимог Регламенту роботи виконавчого комітету сільської ради у виконавчому комітеті та виконавчих органах сільської ради постійно вживаються заходи щодо зміцнення виконавської дисципліни у роботі з документами, посилення контролю та підвищення відповідальності посадових осіб сільської ради за своєчасним виконанням завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної державної адміністрації, районної державної адміністрації, рішень обласної та районної рад.

Протягом 9 місяців 2022 року до сільської ради надійшло 1445 документів від органів влади вищого рівня Зокрема, розпоряджень голови облдержадміністрації – 34; розпоряджень голови райдержадміністрації – 35; доручень голови облдержадміністрації та його заступників – 17; доручень голови та заступників райдержадміністрації – 2; рішень районної ради – 1, рішень обласної ради – 9; наказів Рівненської обласної військової адміністрації – 19; наказів Рівненської районної військової адміністрації – 22; листів – 1306.

Поставлено на постійний контроль 29 документів, з них: доручень заступників голови облдержадміністрації – 4; розпоряджень голови райдержадміністрації – 1; листів – 24. Листів з поточними термінами виконання надійшло 132.

Загалом, інформації про виконання розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, доручень його заступників, інших документів з контрольними термінами подаються вчасно.

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання документів відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради систематично вживається низка заходів:

– щоденно проводиться моніторинг виконання контрольних документів, посадові особи виконкому сільської ради завчасно попереджаються про строки виконання документів органів влади вищого рівня та власних документів;

– надається методична та практична допомога працівникам виконавчих органів сільської ради з питань підвищення рівня виконавської дисципліни у роботі з документами та підготовки документів відповідно до Інструкції з діловодства у Городоцькій сільській раді.

 

В.о начальника відділу організаційного
забезпечення, документообігу,
інформаційної діяльності,
комунікацій з громадськістю
та доступу до публічної інформації
Городоцької сільської ради                                                     Марк КЛИМОВИЧ