- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення: 27.09.2022
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
23 вересня 2022 року № 166
Про виконання делегованих
повноважень органів виконавчої
влади щодо забезпечення законності,
правопорядку, охорони прав,
свобод і законних інтересів громадян
Заслухавши інформацію начальника юридичного відділу сільської ради Лілію Китовську про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, з метою посилення ефективного контролю та підвищення персональної відповідальності посадових осіб та органів місцевого самоврядування щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, керуючись статтями 38, 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
1. Інформацію начальника юридичного відділу сільської ради Лілії Китовської взяти до уваги (додається).
2. Роботу по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян вважати задовільною.
3. Керівникам виконавчих органів сільської ради під час розгляду звернень громадян забезпечити згідно із Законом України «Про звернення громадян» дотримання порядку розгляду, виконавської дисципліни та термінів їх розгляду.
4. Рекомендувати неухильне додержання чинного законодавства:
1) секретарю сільської ради Людмилі Співак та керуючому справами виконавчого комітету сільської ради Марії Якимчук продовжувати відповідно роботу по вчиненню нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян;
2) голові адміністративної комісії Сергію Сайку в подальшому забезпечувати своєчасний та об’єктивний розгляд справ про адміністративні правопорушення, які віднесені до її компетенції;
3) начальнику відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради Павлу Тарасовичу забезпечувати в подальшому реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у встановленому законом порядку.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Марію Якимчук.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Звіт
щодо виконання сільською радою делегованих повноважень органів виконавчої влади щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
Поєднання інтересів держави та громади є однією з найважливіших ознак розвитку демократичних засад в суспільстві. Забезпечується це в нашій країні, зокрема, делегуванням виконавчою владою окремих повноважень органам місцевого самоврядування.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про місцевого самоврядування в Україні», делеговані повноваження – повноваження органів виконавчої влади, надані органам місцевого самоврядування законом, а також повноваження органів місцевого самоврядування, які передаються відповідним місцевим державним адміністраціям за рішенням районних, обласних рад.
Відповідно до частини 2 статті 11 вказаного Закону, виконавчі органи сільських, селищних, міських є підконтрольними та підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.
Пунктом «б» частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування» передбачено делеговані повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
Основним завданням із зверненнями громадян є забезпечення належного розгляду звернень та організації прийому громадян головою, секретарем ради, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, перевірки стану цієї роботи в виконавчих органах сільської ради.
Упродовж 9 місяців 2022 року виконавчим комітетом сільської ради вживалися належні заходи на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян.
Із урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 „Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 15 лютого 2022 року „Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2021 році” керівництвом громади здійснювався особистий прийом громадян лише з пріоритетних питань.
Виконавчим комітетом сільської ради забезпечується моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян.
За 9 місяців 2022 року до сільської ради надійшло 458 звернень громадян, з них: 5 – поштою; 435 – на особистому прийомі, 8 від органів влади вищого рівня, 5 на електронну пошту: gorodok.zvernenya@gmail.com. Із зазначеної кількості звернень на 2 – надано роз’яснення, 438 – вирішено позитивно, на 18 звернень надано вмотивовану відмову.
Із загальної кількості громадян, що звернулися: 2 – від учасника бойових дій, 1 – учасника війни, 47 – від інвалідів І-ІІІ груп, 13 – від членів багатодітних сімей, 393 – інші категорії громадян та 2 – членів з сімей загиблих учасників АТО.
Населенням громади перед сільською радою порушено 458 питань. Серед них: 252 – питань соціального захисту, 19 – комунального господарства, 6 – житлової політики, 3 – екології та природних ресурсів, 1 – забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, 1 – з питань працевлаштування, 4 – сім’ї, дітей, молоді гендерної рівності, фізичної культури та захисту прав дітей, 165 – звернень з питань аграрної політики та земельних відносин та 7 – звернень з інших питань.
Протягом звітного періоду на адресу сільської ради надійшла одна скарга та одне повторне (надання матеріальної допомоги).
Результати аналізу письмових звернень за змістом свідчать про те, що найактуальнішими були питання соціального захисту, виділення матеріальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства.
Від органів державної влади вищого рівня для розгляду та вирішення протягом 9 місяців 2022 року надійшло 5 звернень громадян.
На особистому контролі керівництва сільської ради, старост старостинських округів №1, 2, 3 перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, учасників АТО та членів їх сімей.
Всі звернення розглянуто в установленому чинним законодавством порядку, про результати розгляду заявників інформовано.
Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті сільської ради.
Відповідно до статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою виконання повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян при виконавчому комітеті Городоцької сільської ради створено адміністративну комісію.
Адміністративна комісія діє у межах повноважень, передбачених статтею 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У поточному році проведено 9 засідань адміністративної комісії, на яких розглянуто 19 протоколів про вчинення адміністративних правопорушень: 18 із них щодо порушення статті 152 КУпАП (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів) та 1 протокол щодо порушення ч. 2 ст. 156 КУпАП (порушення працівником підприємства (організації) торгівлі або громадського харчування правил торгівлі пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами).
У ході засідань накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на 10 порушників на загальну суму 4930,00 (чотири тисячі дев’ятсот триста) гривень 00 коп.
Постанова про накладення адміністративного стягнення від 18 квітня 2022 року № 7 скерована для примусового виконання у Рівненський відділ державної виконавчої служби у Рівненському районі Рівненської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів).
До бюджету сільської ради станом на 08 вересня 2022 року сплачено 1890,00 (одна тисяча вісімсот дев’яносто) гривень 00 коп.
Дев’ять порушників звільнено від відповідальності на підставі статті 22 КУпАП.
Члени адміністративної комісії надавали практичну допомогу в роз’ясненні громадянам вимог адміністративного законодавства, вносили відповідні пропозиції.
Робота адміністративної комісії спрямована на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, які сприяють їх вчиненню, на виховання громадян у дусі високої свідомості і дисципліни, суворого додержання законів України.
У відповідності до статті 1 Закону України «Про нотаріат» у сільських населених пунктах нотаріальні дії, передбачені статтею 37 цього Закону, вчиняються уповноваженими на це посадовими особами органів місцевого самоврядування.
У відповідності до Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування, який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2011 №3306\5 «Про затвердження порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування», секретарем Городоцької сільської ради в період січня-вересня 2022 року було посвідчено 32 заповіти.
Одним із видів нотаріальних дій, які вчиняють особи місцевого самоврядування , є засвідчення справжності підпису на документах. Порядок їх засвідчення закріплений у вищевказаному Порядку.
Так за вказаний період, при зверненнях до сільської ради відбулося 41 засвідчення справжності підпису на документах.
Крім того, відповідно до пункту 4 частини другої статті 40 Закону України «Про нотаріат», довіреності осіб, які проживають у населених пунктах, де немає нотаріусів, посвідчені уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреності на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами, прирівнюються до нотаріально посвідчених довіреносте.
За період 9-ти місяців 2022 року посвідчено 50 таких довіреностей.
При зверненні осіб про вчинення нотаріальних дій, відмов у їх здійсненні не було.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», органами державної реєстрації актів цивільного стану є: виконавчі органи сільських, селищних і міських (крім міст обласного значення) рад.
Відповідно до статті 6 вищезазначеного закону виконавчі органи сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.
Так за період з січня по вересень 2022 року посадовими особами Городоцької сільської ради було здійснено реєстрацію 63 актів про народження, 95 актів про реєстрацію смертей та 26 актів про реєстрацію шлюбу.
При зверненні фізичних осіб до Городоцької сільської ради з питань реєстрації актів цивільного стану, відмов у їх здійсненні не було.
Відповідно до пункту «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до делегованих повноважень виконавчих органів сільських селищних, міських рад належать повноваження з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також питання державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Так, для ефективної роботи та згідно Закону України „Про адміністративні послуги” у Городоцькій сільській раді створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг.
Протягом 9 місяців 2022 року у відділі з питань надання адміністративних послуг громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати послуги, згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради.
Зокрема, відділом було здійснено державну реєстрацію 75-ти юридичних осіб, та 20 фізичних осіб-підприємців.
У відповідності до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» відділом з питань надання адміністративних послуг сільської ради здійснюється державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
За період з січня по вересень 2022 року було здійснено 118 таких державних реєстрацій.
Протягом 9 місяців 2022 року в судовому порядку не оскаржувалися дії органу місцевого самоврядування та посадових осіб, які здійснювали делеговані повноваження із вказаних вище питань.
Підсумовуючи роботу з виконання делегованих повноважень у сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, можна дійти висновку про виконання їх на високому рівні в дусі дотримання вимог чинного законодавства посадовими особами Городоцької сільської ради.
Звіт складено за наданою інформацією причетних посадових осіб органів виконавчої влади.
Начальник юридичного відділу
сільської ради Лілія КИТОВСЬКА