- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення: 01.02.2022
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
28 січня 2022 року № 2
Про підсумки роботи Центру надання
адміністративних послуг Городоцької
сільської ради за 2021 рік
Заслухавши звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради Павла Тарасовича про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради, відповідно до статей 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», рішення Городоцької сільської ради від 24 грудня 2020 року №38, яким утворено Центр надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради та затверджено Регламент його роботи, розпорядження сільського голови від 31 грудня 2020 року №77 «Про затвердження Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», розпорядження сільського голови від 13 квітня 2021 року №35 «Про посадовий склад центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», виконком Городоцької сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради Павла Тарасовича про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради взяти до відома (додається).
2. Визнати роботу Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради такою, що потребує постійного моніторингу якості.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету сільської ради Марію Якимчук.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток
до рішення виконкому
Городоцької сільської ради
28.01.2022 № 2
Звіт про діяльність
Центру надання адміністративних послуг
Городоцької сільської ради за 2021 рік
Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) утворено Рішенням Городоцької сільської ради 24 грудня 2020 року №38 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради».
Для ефективної роботи, згідно Закону України «Про адміністративні послуги» у Городоцькій сільській раді створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг, який очолює керівник.
Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата з 5 січня 2021 року.
Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом та видача результатів послуг здійснюється через адміністратора Центру.
Протягом 2021 року в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 38 видів послуг, згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради.
Найбільш затребувані послуги: Державного геокадастру України, державної реєстрації нерухомого майна, дозвільного характеру, реєстрації актів цивільного стану, реєстрації місця проживання, зняття з обліку та інше, Державної міграційної служби, нотаріату, соціального захисту, пенсійного фонду та РОБТІ, державного реєстратора фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб Клеванської сільської ради через представників у ЦНАП Городоцької сільської ради (згідно договору про співпрацю від 25 травня 2021 року).
На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки. На офіційному веб-сайті Городоцької сільської ради створено і постійно оновлюється сторінка ЦНАП Городоцької сільської ради, на якій можна ознайомитися з інформацією щодо функціонування ЦНАП та отримання адміністративних послуг.
Протягом звітного періоду 2021 року зареєстровано звернень та надано 8061 послугу, а саме:
за перший квартал – 1123;
за другий квартал – 3416 ;
за третій квартал – 1822;
за четвертий квартал – 1700.
Станом на 31 грудня 2021 року до бюджету Городоцької сільської ради через адміністраторів та державного реєстратора ЦНАП за платні адміністративні послуги надійшло 508 тис. 610 грн. 40 коп., з них 328 тис. 399 грн. 40 коп. за адмінпослуги Держгеокадастру та 180 тис. 211 грн. за адмінпослуги по реєстрації нерухомого майна.
Слід зазначити, що у ЦНАП Городоцької сільської ради впровадили нову послугу, що надається Державною інспекцією містобудування та архітектури України(далі – ДІАМ). У зв’язку з цим, начальнику відділу з питань надання адміністративних послуг виготовлено ключ доступу до спеціального реєстру для можливості сканувати та в подальшому пересилати до ДІАМ відповідні заяви з адміністративних питань архітектури, разом у співпраці з відділом архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства Городоцької сільської ради. Всього надано 338 адміністративних послуг з виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених в будівництво об’єктів а саме:
1) щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1):
– подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт – 3;
– реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації – 4;
2) щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта:
– подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт – 180;
– реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації – 151;
Протягом звітного періоду в Центрі працювало 3 адміністратори (включаючи керівника), державний реєстратор та шість представників посадового складу ЦНАП, працівників інших відділів Городоцької сільської ради, що виконують повноваження адміністраторів ЦНАП згідно розпорядження сільського голови №35 від 13 квітня 2021 року «Про посадовий склад ЦНАП Городоцької сільської ради».
Проведений аналіз наданих ЦНАП послуг свідчить про попит громадян та суб’єктів господарювання Городоцької сільської ради та Рівненського району за отриманням адміністративних послуг через Центр.
Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за звіт ний період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. На майбутнє є плани поповнення штатних одиниць та кількості адміністративних послуг через адміністраторів ЦНАПу та державного реєстратора з питань реєстрації фізичних осіб–підприємців та юридичних осіб .
Начальник відділу з питань
надання адміністративних послуг
Городоцької сільської ради Павло ТАРАСОВИЧ