- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення: 30.12.2021
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
24 грудня 2021 року № 181
Про стан виконавської
дисципліни щодо виконання
документів органів влади
вищого рівня
Керуючись статтею 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради Сергія Шеремети про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у Городоцькій сільській раді за 2021 рік, з метою підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності за виконанням документів органів влади вищого рівня виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни в роботі з документами та організацію виконання завдань, визначених законодавством України за 2021 рік взяти до відома (додається).
2. Керівникам виконавчих органів сільської ради:
забезпечити подальший контроль за станом виконавської дисципліни в роботі з документами;
забезпечити своєчасне надання у відділ організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради матеріалів, що підтверджують факти виконання контрольних документів.
3. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради:
надавати методичну та практичну допомогу в роботі з документами виконавчим органам сільської ради;
здійснювати систематичний моніторинг причин порушення строків виконання контрольних документів, що надійшли до сільської ради, та надавати пропозиції керівництву сільської ради для відповідного реагування.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу Співак.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
ДОДАТОК
Інформація
про стан виконавської дисципліни та контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня у виконавчому комітеті Городоцької сільської ради за 2021 рік
Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, вимог Регламенту роботи виконавчого комітету сільської ради у виконавчому комітеті та виконавчих органах сільської ради постійно вживаються заходи щодо зміцнення виконавської дисципліни у роботі з документами, посилення контролю та підвищення відповідальності посадових осіб сільської ради за своєчасним виконанням завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної державної адміністрації, районної державної адміністрації, рішень обласної та районної рад.
Організація контролю у виконавчому комітеті сільської ради здійснюється відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради.
Протягом звітного періоду до сільської ради надійшло 1940 документів від органів влади вищого рівня Зокрема, розпоряджень голови облдержадміністрації – 71, голови райдержадміністрації – 44, доручення голови облдержадміністрації та його заступників – 56, доручень голови райдержадміністрації – 5, рішень обласної ради – 49, листів – 1755 листів.
Крім того, від органів влади вищого рівня, установ та організацій на адресу сільської ради надійшло 1276 листів, які потребували відповідного реагування. Станом на 21 грудня 2021 року на контролі перебуває 182 документи, з них – 103 листи, 49 доручень та 30 розпоряджень.
Загалом, інформації про виконання розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, доручень його заступників, інших документів з контрольними термінами подаються вчасно.
На відповідні рішення обласної, районної рад, розпорядження голів облдержадміністрації та райдержадміністрації розробляються відповідні заходи, зокрема у 2021 році на засіданнях виконавчого комітету попередньо розглянуто та схвалено 9 проєктів місцевих програм.
Однак слід, звернути увагу керівників виконавчих органів сільської ради на незадовільний рівень підготовки проєктів рішень сільської ради та виконавчого комітету, на якість підготовки окремих інформацій про хід виконання документів органів влади вищого рівня, а саме повне та якісне висвітлення інформації, не допущення орфографічних помилок, підготовка документів відповідно тощо.
З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання документів відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради систематично вживається низка заходів:
– щоденно проводиться моніторинг виконання контрольних документів, посадові особи виконкому сільської ради завчасно попереджаються про строки виконання документів органів влади вищого рівня та власних документів;
– надається методична та практична допомога працівникам виконавчих органів сільської ради з питань підвищення рівня виконавської дисципліни у роботі з документами та підготовки документів відповідно до Інструкції з діловодства у Городоцькій сільській раді.
Начальник відділу організаційного
забезпечення, документообігу,
інформаційної діяльності,
комунікацій з громадськістю
та доступу до публічної інформації
Городоцької сільської ради Сергій ШЕРЕМЕТА