- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення 24.06.2024
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
20 червня 2024 року № 126
Про виконання делегованих повноважень
органів виконавчої влади у сфері
соціально-економічного і культурного розвитку,
планування та обліку за І півріччя 2024 року
Заслухавши інформацію заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради Сергія Сайка про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2024 року, керуючись статтями 27, 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради взяти до уваги, що додається.
2. Роботу виконавчого комітету Городоцької сільської ради в частині виконання делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2024 року визнати задовільною.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету сільської ради Марію Якимчук.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток
до рішення виконавчого комітету
сільської ради
20.06.2024 № 126
Інформація
про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2024 року
На виконання делегованих повноважень відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку виконком сільської ради приймає участь у здійсненні державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Згідно «Плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Городоцької сільської ради на 2024 рік», в 2024 році заплановано винести на розгляд сесії два регуляторні акти. Це проєкти рішень: «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Городоцької сільської ради» та «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Городоцької сільської ради».
На даний час проходить процедуру затвердження регуляторного акту проєкт рішення сільської ради «Про внесення змін до рішення сільської ради від 29 червня 2023 року №1264 «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Городоцької сільської ради».
Підготовка регуляторних актів здійснювалась згідно вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та «Положення про порядок підготовки та прийняття регуляторних актів Городоцькою сільською радою», затвердженого рішенням Городоцької сільської ради від 25.11.2021 № 805.
На розгляд виконавчого комітету протягом І півріччя 2024 року не надходило звернень щодо розгляду і узгодження планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки.
Виконавчим комітетом Городоцької сільської ради ведеться постійна робота щодо виконання своїх повноважень по здійсненню контролю за веденням статистичного обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають на території сільської ради та громадян, що проживають без реєстрації за місцем проживання.
Слід зауважити, що бувають випадки, коли громадяни несвоєчасно міняють свої паспорти при зміні прізвища після реєстрації шлюбу, не оформляють документи на отримання паспорта громадянина України при досягненні 14-ти річного віку. В зв’язку з цим ведеться постійна організаційна то роз’яснювальна робота серед населення щодо своєчасного оформлення документів.
Для організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг.
Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом та видача результатів послуг здійснюється через адміністратора Центру.
В Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 38 видів послуг згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради, зокрема – послуги Держгеокадастру України, державна реєстрація нерухомого майна, послуги дозвільного характеру, послуги реєстрації актів цивільного стану, послуги реєстрації місця проживання, зняття з обліку, послуги Державної міграційної служби, послуги нотаріату, послуги соціального захисту, послуги Пенсійного фонду. Для надання адміністративних послуг у ЦНАП для реалізації положень безбар’єрності – облаштовані відповідні умови з урахуванням потреб маломобільних груп населення, зокрема, осіб з інвалідністю, а саме, наявність пандусу, сходів з поручнями, обладнана санітарна кімната, вказівники надрукованих шрифтом Брайля, технічні рішення для обслуговування осіб з порушенням слуху, місць для тимчасового розміщення дитячих колясок.
Станом на 01.06.2024 з початку року (січень-травень) ЦНАП Городоцької сільської ради надано 4037 адміністративних послуг.
До місцевого бюджету за надані платні адміністративні послуги надійшло 653230 грн. 75 коп.
Також, згідно останніх змін до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» у ЦНАП Городоцької сільської ради згідно наданих повноважень проведено 56 дій актуалізації даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів (станом на 07.06.2024 – вже проведено 86 дій оновлення даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів).
На офіційному вебсайті громади створено і постійно оновлюється сторінка «Адмінпослуги», на якій можна ознайомитися з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг.
Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за звітний період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. На майбутнє є плани поповнення штатних одиниць та кількості адміністративних послуг через адміністраторів ЦНАПу та державного реєстратора з питань реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб. Передбачається створити виїзний прийом у старостатах громади та до маломобільних громадян з обмеженою можливістю для отримання адміністративних послуг.
Заступник сільського голови
з питань діяльності виконавчих
органів сільської ради Сергій САЙКО