- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
19 липня 2021 року № 103
Про здійснення повноважень
у сфері державної реєстрації
актів цивільного стану
Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини 1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року №1578/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року №1845/22157, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Покласти відповідальність за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Городоцькій сільській раді на секретаря Городоцької сільської ради СПІВАК Людмилу Миколаївну.
2. На секретаря Городоцької сільської ради СПІВАК Людмилу Миколаївну покласти відповідальність за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та подання у встановлені законодавством порядку та строки до Рівненського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Рівненському районі Рівненської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
3. На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) секретаря Городоцької сільської ради СПІВАК Людмили Миколаївни відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктами 1 та 2 цього рішення, покладається на керуючого справами виконавчого комітету Городоцької сільської ради ЯКИМЧУК Марію Михайлівну.
4. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Городоцької сільської ради від 29.12.2020 №116 «Про призначення відповідальної особи за державну реєстрацію актів цивільного стану та зберігання, облік, звітність про використання бланків свідоцтв».
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Сергія САЙКА.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК