Дата оприлюднення 30.01.2024

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

25 січня 2024 року                                                            № 1

Про підсумки роботи Центру надання
адміністративних послуг Городоцької
сільської ради за 2023 рік

Заслухавши звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради Павла Тарасовича про роботу Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», рішення Городоцької сільської ради  від 24 грудня 2020 року №38, яким утворено Центр надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради та затверджено Регламент його роботи, розпорядження сільського голови від 31 грудня 2020 року №77 «Про затвердження Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», розпорядження сільського голови від 13 квітня 2021 року №35 «Про посадовий склад центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», керуючись статтями 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради Павла Тарасовича про роботу Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за 12 місяців 2023 року взяти до відома (додається).

2. Начальнику відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради забезпечити постійний моніторинг якості надання адміністративних послуг.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу Співак.

Сільський голова                                                      Сергій ПОЛІЩУК

Звіт про діяльність
Центру надання адміністративних послуг
Городоцької сільської ради за 2023 рік

Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) утворено Рішенням Городоцької сільської ради 24 грудня 2020 року №38 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради».

Для ефективної роботи, згідно Закону України «Про адміністративні послуги», у Городоцькій сільській раді створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг, котрий очолює керівник структурного підрозділу. Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата з 5 січня 2021 року.

Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом та видача результатів послуг здійснюється через адміністратора Центру.

Протягом 12 місяців 2023 року в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 38 видів послуг, згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради. Найбільш витребувані послуги – це послуги Держгеокадастру України, державна реєстрація нерухомого майна, послуги дозвільного характеру, послуги реєстрації актів цивільного стану, послуги реєстрації місця проживання, зняття з обліку та інше, послуги Державної міграційної служби, послуги нотаріату, послуги соціального захисту, послуги пенсійного фонду та послуги РОБТІ, державного реєстратора фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ). На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки. На офіційному веб-сайті Городоцької сільської ради створено і постійно оновлюється сторінка ЦНАП Городоцької сільської ради, на якій можна ознайомитися  з інформацією щодо функціонування ЦНАП та з питань отримання адміністративних послуг.

Протягом звітного періоду  2023 року зареєстровано звернень та надано – 9346 адміністративних послуг, а саме:    

за перший квартал надано – 2211,

за другий квартал  надано  – 1785,

за третій квартал надано – 2484,

за четвертий квартал надано- 2866.

   Безпосередньо:

– Держгеокадастр -1642;

– Дозвільного характеру -2;

– Реєстрація актів цивільного стану -161;

– Реєстрація місця проживання, зняття з обліку та інше -1486;

– Нотаріату – 275;

– Соціального захисту – 998;

– Пенсійного фонду – 175;

– Державна реєстрація прав на нерухоме майно – 1521;

– Інформаційні довідки -156;

– Державна реєстрація фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб –   825;

– (ДІАМ) Повідомлення про початок робіт, Декларація про готовність об’єкта до експлуатації – 2105;

Станом на 01.01.2024 до бюджету Городоцької сільської ради через адміністраторів та державних реєстраторів ЦНАП за платні адміністративні послуги надійшло:

–  Держгеокадастру  –  296 тисяч 011 грн. 33 коп.

– по реєстрації нерухомого майна –   287 тисяч  421 грн. 21 коп.

– по реєстрації  фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб – 359 тисяч                    

 110 грн. 00 коп.

Разом: 942 тис. 542 грн.  21 коп.

З 1 березня 2022 року державний реєстратор з питань державної реєстрації прав на нерухоме майно увільнений по причині служби у Збройних Силах України. Протягом звітного періоду в Центрі працювало 3 адміністратори (включаючи керівника), 2 державних реєстратори та шість представників посадового складу ЦНАП, працівників інших відділів Городоцької сільської ради, що виконують повноваження адміністраторів ЦНАП згідно Розпорядження сільського голови №35 від 13 квітня 2021 року «Про посадовий склад ЦНАП Городоцької сільської  ради». 

Згідно проведеного аналізу по наданих ЦНАП послуг свідчить про попит громадян та суб’єктів господарювання Городоцької сільської ради та Рівненського району за отриманням адміністративних послуг через Центр. Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг.

Начальник відділу з питань надання
адміністративних послуг сільської ради                 Павло ТАРАСОВИЧ