- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Безбар’єрність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення 26.12.2023
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
22 грудня 2023 року № 278
Про стан виконавської дисципліни
щодо виконання документів органів
влади вищого рівня за 2023 рік
Заслухавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради Сергія Шеремети про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у Городоцькій сільській раді за 2023 рік, з метою підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальності за виконанням документів органів влади вищого рівня, керуючись статтями 40, 51, 52, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни у роботі з документами та організацію виконання завдань, визначених законодавством України за 2023 рік взяти до відома (додається).
2. Керівникам виконавчих органів сільської ради забезпечити:
подальший контроль за станом виконавської дисципліни в роботі з документами;своєчасне надання до відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради матеріалів, що підтверджують факти виконання контрольних документів.
3. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради:
надавати методичну та практичну допомогу в роботі з документами виконавчим органам сільської ради;
здійснювати систематичний моніторинг причин порушення строків виконання контрольних документів, що надійшли до сільської ради, та надавати пропозиції керівництву сільської ради для відповідного реагування.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу Співак.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток
до рішення виконавчого комітету сільської ради
22.12.2023 № 278
Інформація
про стан виконавської дисципліни та контролю за виконанням
документів органів влади вищого рівня у виконавчому комітеті
Городоцької сільської ради за 2023 рік
Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, вимог Регламенту роботи виконавчого комітету сільської ради у виконавчому комітеті та виконавчих органах сільської ради постійно вживаються заходи щодо зміцнення виконавської дисципліни у роботі з документами, посилення контролю та підвищення відповідальності посадових осіб сільської ради за своєчасним виконанням завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної державної адміністрації, районної державної адміністрації, рішень обласної та районної рад.
Протягом 2023 року до сільської ради надійшло, всього, 2162 документи від органів влади вищого рівня, що на 86 документів більше порівняно з 2022 роком. Зокрема, розпоряджень голови облдержадміністрації – 22; розпоряджень голови райдержадміністрації – 39; доручень голови облдержадміністрації та його заступників – 16; доручень голови райдержадміністрації – 4; рішень обласної ради – 7; наказів голови обласної військової адміністрації – 13; наказів голови районної військової адміністрації – 2; листів – 2059.
Станом на 01 грудня 2023 року на постійному контролі перебуває 72 документи, з них: розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації – 9; доручень – 1; листів – 62.
Загалом, інформації про виконання розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, доручень його заступників, інших документів з контрольними термінами подаються вчасно.
З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання документів відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради систематично вживається низка заходів, зокрема:
щоденно проводиться моніторинг виконання контрольних документів, посадові особи виконкому сільської ради завчасно попереджаються про строки виконання документів органів влади вищого рівня та власних документів;
надається методична та практична допомога працівникам виконавчих органів сільської ради з питань підвищення рівня виконавської дисципліни у роботі з документами та підготовки документів відповідно до Інструкції з діловодства у Городоцькій сільській раді.
Начальник відділу організаційного
забезпечення, документообігу,
інформаційної діяльності,
комунікацій з громадськістю
та доступу до публічної інформації
сільської ради Сергій ШЕРЕМЕТА










