- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
(п’ята сесія)
Р І Ш Е Н Н Я
26 березня 2021 року № 175
Про внесення змін до рішення
сільської ради від 04 грудня 2020 року
№14 «Про затвердження структури
та чисельності працівників
Городоцької сільської ради
та її виконавчих органів»
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» (зі змінами) такі зміни:
Вивести із 26 березня 2021 року із структури сільської ради та її виконавчих органів:
посаду спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки Городоцької сільської ради у кількості 3 штатні одиниці;
посаду спеціаліста-землевпорядника відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства Городоцької сільської ради у кількості 3 штатні одиниці;
посаду спеціаліста з охорони праці та цивільного захисту відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації Городоцької сільської ради у кількості 1 штатна одиниця.
Ввести із 26 березня 2021 року у структуру сільської ради та її виконавчих органів:
посаду головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки Городоцької сільської ради у кількості 3 штатні одиниці;
посаду головного спеціаліста – землевпорядника відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства Городоцької сільської ради у кількості 3 штатні одиниці;
посаду головного спеціаліста з охорони праці та цивільного захисту відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації Городоцької сільської ради у кількості 1 штатна одиниця.
2. Додаток до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» викласти у новій редакції згідно з додатком.
3. Відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки Городоцької сільської ради внести відповідні зміни в штатний розпис Городоцької сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток до
рішення сільської ради
від 04.12.2020 № 14
у редакції рішення сільської
ради від 26.03.2021 року № 175
СТРУКТУРА
та чисельність працівників Городоцької сільської ради
ті її виконавчих органів
Назва відділів та посад | Чисельність | |
1 | І. Керівництво сільської ради | 6 |
1.1 | Сільський голова | 1 |
1.2 | Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів | 1 |
1.3 | Секретар ради | 1 |
1.4 | Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
1.5 | Староста | 2 |
II. Виконавчі органи Городоцької сільської ради | ||
2 | Відділ юридичного забезпечення, управління персоналом | 3 |
2.1 | Начальник відділу | 1 |
2.2 | Головний спеціаліст | 2 |
3 | Відділ організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації | 12 |
3.1 | Начальник відділу | 1 |
3.2 | Головний спеціаліст | 1 |
3.3 | Головний спеціаліст з охорони праці та цивільного захисту | 1 |
3.4 | Діловод | 4 |
3.5 | Архіваріус | 3 |
3.6 | Інспектор військового обліку | 2 |
4 | Відділ архітектури, земельних відносин та житлово- комунального господарства | 7 |
4.1 | Начальник відділу | 1 |
4.2 | Головний спеціаліст-землевпорядник | 4 |
4.3 | Спеціаліст з житлово-комунального господарства, комунальної власності | 2 |
5 | Відділ бухгалтерського обліку, звітності та економіки | 7 |
5.1 | Начальник відділу-головний бухгалтер | 1 |
5.2 | Головний спеціаліст-бухгалтер | 3 |
5.3 | Спеціаліст-економіст | 1 |
5.4 | Оператор комп’ютерного набору | 2 |
6 | Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей | 7 |
6.1 | Начальник відділу | 1 |
6.2 | Головний спеціаліст | 1 |
6.3 | Провідний спеціаліст | 4 |
6.4 | Соціальний інспектор | 1 |
7 | Служба господарського забезпечення | 10 |
7.1 | Завідувач господарства | 1 |
7.2 | Прибиральник службових приміщень | 3 |
7.3 | Підсобний робітник | 3 |
7.4 | Двірник | 2 |
7.5 | Водій автотранспортного засобу | 1 |
8 | Відділ з питань надання адміністративних послуг | 7 |
7.1 | Начальник відділу | 1 |
7.2 | Державний реєстратор | 2 |
7.3 | Адміністратор | 4 |
9. | Фінансовий відділ | 5 |
10. | Відділ освіти, культури, молоді та спорту | 6 |
11. | Служба у справах дітей | 3 |
Всього | 73 |
Секретар сільської ради Людмила СПІВАК