УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П Р О Т О К О Л № 3
Засідання виконавчого комітету Городоцької сільської ради

Від 30 березня 2021 року

Рішення з № 35 по № 52

с. Городок

2021 рік

Засідання виконавчого комітету Городоцької сільської ради

30 березня 2021 року

с. Городок

Розпочалося засідання о 10 годині 00 хвилин

Закінчилося засідання об 11 годині 00 хвилин

Всього членів виконкому – 22 чол.

Присутніх на засіданні – 16 чол.

Взяли участь у засіданні виконавчого комітету:

Поліщук Сергій Васильович – сільський голова

Сайко Сергій Леонтійович – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів

Співак Людмила Миколаївна – секретар сільської ради

Якимчук Марія Михайлівна – керуючий справами виконавчого комітету

Члени виконавчого комітету: Борисюк Світлана Валеріївна, Іллюк Ірина Володимирівна, Пасюк Ангеліна Григорівна, Панчук Тамара Володимирівна, Петриляк Світлана Володимирівна, Ситік Олександр Валерійович, Моніна Олена Олексіївна, Опанасик Тетяна Миколаївна, Краснова Надія Василівна, Тарасович Павло Михайлович, Шах Наталія Іванівна, Шеремета Сергій Володимирович

Відсутні:

Білецький Олександр Васильович, Даниляк Володимир Володимирович, Жовтко Олег Ананійович, Макавчук Денис Юрійович, Сидорчук Роман Іванович, Кондратюк Віра Романівна

Порядок денний виконавчого комітету затверджений розпорядженням сільського голови за №14 від 18.03.2021 взяти за основу.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про виконання делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення (ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Доповідає: начальник відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей – Олена МОНІНА.

2. Про виконання плану роботи виконавчого комітету за І квартал 2021 року та затвердження плану роботи виконавчого комітету на ІІ квартал 2021 року.

Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету – Марія ЯКИМЧУК.

3. Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня.

Доповідає: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації – Сергій ШЕРЕМЕТА.

4. Про стан благоустрою населених пунктів Городоцької сільської ради.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

5. Про призначення відповідальних (відповідальних) осіб щодо організації функціонування та утримання кладовищ на території Городоцької сільської ради.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

6. Про затвердження заходів щодо попередження виникнення пожеж на території Городоцької сільської ради в пожежонебезпечний весняно-літній період 2021 року.

Доповідає: спеціаліст з охорони праці та цивільного захисту – Микола КОЧУРА.

7. Про мобілізаційну програму і мобілізаційний план Городоцької сільської ради на 2021 рік.

Доповідає: інспектор військового обліку – Тетяна НАУМЕЦЬ.

8. Про створення координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та торгівлі людьми.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

9. Про покладання обов’язків щодо вчинення нотаріальних дій на території Городоцької сільської ради.

Доповідає: секретар сільської ради – Людмила СПІВАК.

10. Про виплату щомісячної допомоги на забезпечення специфічного лікування симптоматичної епілепсії гр. Сороці Артуру Олександровичу.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

11. Про розгляд заяв.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

Розгляд питань порядку денного

1. СЛУХАЛИ: Про виконання делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення (ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей – Олена МОНІНА.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №35 «Про виконання делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення» прийняти в цілому – додається.

2. СЛУХАЛИ: Про виконання плану роботи виконавчого комітету за І квартал 2021 року та затвердження плану роботи виконавчого комітету на ІІ квартал 2021 року.

ВИСТУПИЛИ: керуючий справами виконавчого комітету – Марія ЯКИМЧУК.

Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол..

ВИРІШИЛИ: Рішення за №36 «Про виконання плану роботи виконавчого комітету за І квартал 2021 року та затвердження плану роботи виконавчого комітету на ІІ квартал 2021 року» прийняти в цілому – додається.

3. СЛУХАЛИ: Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації – Сергій ШЕРЕМЕТА.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №37 «Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня» прийняти в цілому – додається.

4. СЛУХАЛИ: Про стан благоустрою населених пунктів Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №38 «Про стан благоустрою населених пунктів Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

5. СЛУХАЛИ: Про призначення відповідальних (уповноважених) осіб щодо організації функціонування та утримання кладовищ сіл Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №39 «Про призначення відповідальних (уповноважених) осіб щодо організації функціонування та утримання кладовищ сіл Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

6. СЛУХАЛИ: Про затвердження заходів щодо попередження виникнення пожеж на території Городоцької сільської ради в пожежонебезпечний весняно-літній період 2021 року.

ВИСТУПИЛИ: спеціаліст з охорони праці та цивільного захисту – Микола КОЧУРА.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №40 «Про затвердження заходів щодо попередження виникнення пожеж на території Городоцької сільської ради в пожежонебезпечний весняно-літній період 2021 року» прийняти в цілому – додається.

7. СЛУХАЛИ: Про мобілізаційну програму і мобілізаційний план Городоцької сільської ради на 2021 рік.

ВИСТУПИЛИ: інспектор військового обліку – Тетяна НАУМЕЦЬ.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №41 «Про мобілізаційну програму і мобілізаційний план Городоцької сільської ради на 2021 рік» прийняти в цілому – додається.

8. СЛУХАЛИ: Про створення координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та торгівлі людьми.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №42 «Про створення координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та торгівлі людьми» прийняти в цілому – додається.

9. СЛУХАЛИ: Про покладання обов’язків щодо вчинення нотаріальних дій на території Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: секретар сільської ради – Людмила СПІВАК.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №43 «Про покладання обов’язків щодо вчинення нотаріальних дій на території Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

10. СЛУХАЛИ: Про виплату щомісячної допомоги на забезпечення специфічного лікування симптоматичної епілепсії гр. Сороці Артуру Олександровичу.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №44 «Про виплату щомісячної допомоги на забезпечення специфічного лікування симптоматичної епілепсії гр. Сороці Артуру Олександровичу» прийняти в цілому – додається.

11. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви гр. Панасюк Олени Миколаївни щодо сприяння в присвоєнні почесного звання України «Мати-героїня».

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №45 «Про розгляд заяви гр. Панасюк Олени Миколаївни» прийняти в цілому – додається.

12. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання матеріальної допомоги.

ВИСТУПИЛИ:

член виконавчого комітету, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради – Сергій САЙКО.

Сергій Сайко заявив про наявний конфлікт інтересів (заява від 29.03.2021) у зв’язку із розглядом заяви про надання матеріальної допомоги гр. Сайко Людмили Олександрівни, яка стосується близької йому особи (дружини), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

член виконавчого комітету, керуючий справами виконавчого комітету сільської ради – Марія ЯКИМЧУК.

Марія Якимчук заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 15.03.2021) у зв’язку із розглядом заяви про надання матеріальної допомоги гр. Клубуку Миколі Михайловичу, яка стосується близької їй особи (брата), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

Марія Якимчук заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 22.03.2021) у зв’язку із розглядом заяви про надання матеріальної допомоги гр. Якимчук Ларисі Терентіївні, яка стосується близької їй особи (свекрухи), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

член виконавчого комітету, староста Обарівського старостинського округу – Світлана БОРИСЮК.

Світлана Борисюк заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 26.03.2021) у зв’язку із розглядом заяви про надання матеріальної допомоги гр. Борисюку Василю Володимировичу, яка стосується близької їй особи (чоловіка), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

                            Взяли участь у голосуванні: 13 чол.

                            Проголосували: всього 13 чол., за 13 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №46 «Про надання матеріальної допомоги» прийняти в цілому – додається.

13. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання дозволу на зрізання дерев.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів  – Сергій САЙКО.

  Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

                            Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №47 «Про надання дозволу на зрізання дерев» прийняти в цілому – додається.

14. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання дозволу на газифікацію житлових будинків.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №48 «Про надання дозволу на газифікацію житлового будинку» прийняти в цілому – додається.

15. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про переведення дачних (садових) будинків у жилі будинки.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №49 «Про переведення дачних (садових) будинків у жилі будинки» прийняти в цілому – додається.

16. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про присвоєння поштових адрес.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №50 «Про присвоєння поштової адреси» прийняти в цілому – додається.

17. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви про затвердження тарифів на послуги централізованого водопостачання.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №51 «Про затвердження тарифів на послуги централізованого водопостачання» прийняти в цілому – додається.

18. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви про надання згоди на встановлення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на земельній ділянці в с. Рубче гр. Огороднік Т.Я..

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів – Сергій САЙКО.

 Взяли участь у голосуванні: 16 чол.

 Проголосували: всього 16 чол., за 16 чол.

 Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №52 «Про надання згоди на встановлення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на земельній ділянці в с. Рубче» прийняти в цілому – додається

Сільський голова                                                                            Сергій ПОЛІЩУК