Дата оприлюднення 31.07.2023

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П Р О Т О К О Л  № 7
Рішення  з  № 140  по № 159
Засідання (чергове) виконавчого комітету Городоцької сільської ради
25 липня 2023 року
с. Городок

Розпочалося засідання о 10 годині 00 хвилин
Закінчилося засідання о 12 годині 00 хвилин
Всього членів виконкому – 26 чол.
Присутніх на засіданні – 20 чол. 

Взяли участь у засіданні виконавчого комітету:

Поліщук Сергій Васильович – сільський голова;

Якимчук Марія Михайлівна – керуючий справами виконавчого комітету;

Сайко Сергій Леонтійович – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів;

Співак Людмила Миколаївна – секретар сільської ради;

Степчина Людмила Ростиславівна – головний спеціаліст відділу кадрової роботи сільської ради; 

Члени виконавчого комітету: Білецький Олександр Васильович, Борисюк Світлана Валеріївна, Вербицький Микола Віталійович, Даниляк Володимир Володимирович, Іллюк Ірина Володимирівна, Кочура Микола Степанович, Краснова Надія Василівна, Моніна Олена Олексіївна, Опанасик Тетяна Миколаївна, Ойцюсь Василь Олексійович, Пасюк Ангеліна Григорівна, Панчук Тамара Володимирівна, Сидорчук Роман Іванович, Тарасович Павло Михайлович, Шах Наталія Іванівна, Шеремета Сергій Володимирович 

Відсутні:

Іванів Ігор Богданович, Китовська Лілія Гусманівна, Кондратюк Віра Романівна, Макавчук Денис Юрійович, Петриляк Світлана Володимирівна, Чубок Олег Ярославович

Порядок денний виконавчого комітету, затверджений розпорядженням сільського голови 14.07.2023 за №59, взяти за основу.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі бюджету, фінансів і цін за І півріччя 2023 року (ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

 Доповідає: начальник фінансового відділу сільської ради – Ірина ІЛЛЮК, начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради – Тамара ПАНЧУК.

 2. Про виконання плану роботи виконавчого комітету Городоцької сільської ради за ІІ квартал 2023 року.

         Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

3. Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня за І півріччя 2023 року.

 Доповідає: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА.

4. Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Городоцької сільської ради протягом І півріччя 2023 року.

Доповідає: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА. 

5. Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за шість місяців 2023 року.

Доповідає: начальник відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради  – Павло ТАРАСОВИЧ. 

6. Про стан зовнішнього протипожежного водопостачання, проїздів, під’їздів до будівель та споруд на території Городоцької сільської ради.

Доповідає: член виконавчого комітету, начальник 2 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області – Микола ВЕРБИЦЬКИЙ. 

7. Про утворення Координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Городоцької сільської ради.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради  – Сергій САЙКО. 

8. Про вчинення правочину.

Доповідає: начальник служби у справах дітей сільської ради  – Наталія ШАХ.

9. Про визначення прізвища та імені дитині.

Доповідає: начальник служби у справах дітей сільської ради  – Наталія ШАХ. 

10. Про визначення уповноважених осіб представляти в судах  інтереси органу опіки та піклування виконавчого комітету Городоцької сільської ради.

Доповідає: в.о. начальника юридичного відділу сільської ради – Ірина ПАНЧУК. 

11. Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації,  уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану,  прирівняних до них інших осіб, та членів їх сімей.

Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

 12. Про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок згідно поданих заяв.

Доповідає: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК. 

13. Про надання одноразової грошової допомоги згідно поданих заяв.

Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК. 

Розгляд питань порядку денного 

1. СЛУХАЛИ: Про внесення змін до персонального складу виконавчого комітету Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради  – Сергій САЙКО.

Відповідно до рішення Городоцької сільської ради від 29.06.2023 №1277 «Про внесення змін до персонального складу виконавчого комітету Городоцької сільської ради восьмого скликання», керуючись статтею 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ввести до складу виконавчого комітету Городоцької сільської ради Іванів Ігоря Богдановича, технічного директора ТОВ «КРОНОСПАН РІВНЕ» та Вербицького Миколу Віталійовича, начальника 2 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, вивести зі складу виконавчого комітету Городоцької сільської ради Максимова Володимира Володимировича, завідувача Карпилівською амбулаторією загальної практики-сімейної медицини КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Медичний простір» Городоцької сільської ради рівненського району Рівненської області.

2. СЛУХАЛИ: Про внесення змін до порядку денного засідання виконавчого комітету.

ВИСТУПИЛИ: начальник служби у справах дітей сільської ради – Наталія ШАХ. 

У зв’язку з тим, що питання «Про  вчинення правочину» потребує додаткового вивчення та додаткових матеріалів, пропонується проєкт рішення «Про вчинення правочину» зняти з розгляду порядку денного.

ВИРІШИЛИ: внести зміни в порядок денний засідання виконавчого комітету шляхом зняття з розгляду питання  «Про  вчинення правочину».

 Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Внести зміни до порядку денного засідання виконавчого комітету та затвердити його із змінами.

 3. СЛУХАЛИ: Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі бюджету, фінансів і цін за І півріччя 2023 року (ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

ВИСТУПИЛИ: начальник фінансового відділу сільської ради – Ірина ІЛЛЮК, начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради – Тамара ПАНЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №140 «Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі бюджету, фінансів і цін за І півріччя 2023 року (ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»)» прийняти в цілому – додається.

4. СЛУХАЛИ: Про виконання плану роботи виконавчого комітету Городоцької сільської ради за ІІ квартал 2023 року.

ВИСТУПИЛИ: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради – Марія ЯКИМЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №141 «Про виконання плану роботи виконавчого комітету Городоцької сільської ради за ІІ квартал 2023 року» прийняти в цілому – додається.

5. СЛУХАЛИ: Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня за І півріччя 2023 року.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №142 «Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня за І півріччя 2023 року» прийняти в цілому – додається.

6. СЛУХАЛИ: Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до сільської ради у І півріччі 2023 року.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №143 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до сільської ради у І півріччі 2023 року» прийняти в цілому – додається.

 7. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за шість місяців 2023 року.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради – Павло ТАРАСОВИЧ.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №144 «Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за шість місяців 2023 року» прийняти в цілому – додається.

8. СЛУХАЛИ: Про стан зовнішнього протипожежного водопостачання, проїздів, під’їздів до будівель та споруд на території Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: член виконавчого комітету сільської ради, начальник 2 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області – Микола ВЕРБИЦЬКИЙ.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №145 «Про стан зовнішнього протипожежного водопостачання, проїздів, під’їздів до будівель та споруд на території Городоцької сільської ради»  прийняти в цілому – додається.

9. СЛУХАЛИ: Про утворення Координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради  – Сергій САЙКО.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №146 «Про утворення Координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

 10. СЛУХАЛИ: Про визначення прізвища та імені дитини гр. Аврамової Валентини Вікторівни.

ВИСТУПИЛИ: начальник служби у справах дітей сільської ради – Наталія ШАХ.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №147 «Про визначення прізвища та імені дитини» прийняти в цілому – додається.

11. СЛУХАЛИ: Про визначення уповноважених осіб представляти в судах інтереси органу опіки та піклування виконавчого комітету Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: в.о. начальника юридичного відділу сільської ради – Ірина ПАНЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №148 «Про визначення уповноважених осіб представляти в судах інтереси органу опіки та піклування виконавчого комітету Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

 12. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей.

ВИСТУПИЛИ: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК

                           Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №149 «Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей» прийняти в цілому – додається.

13. СЛУХАЛИ: Про переведення дачних (садових) будинків у жилі будинки згідно поданих заяв.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №№150 – 156 «Про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок» прийняти в цілому – додається.

14. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання одноразової грошової допомоги.

ВИСТУПИЛИ: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №157 «Про надання одноразової грошової допомоги» прийняти в цілому – додається.

15. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Панчук Ользі Іванівні на лікування чоловіка Панчука Петра Степановича, жителя села Понебель.

ВИСТУПИЛИ:

Член виконавчого комітету, начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки  сільської ради – Тамара ПАНЧУК.

Тамара Панчук заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 10.07.2023) у зв’язку із розглядом заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Панчук О.І. на лікування чоловіка Панчука П.С., яка стосується близької їй особи (рідного брата чоловіка), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 19 чол.

                            Проголосували: всього 19 чол., за 19 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №158 «Про надання одноразової грошової допомоги» прийняти в цілому – додається.

16. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Мельнику Андрію Миколайовичу на лікування батька Мельника Миколи Анатолійовича, жителя села Обарів.

ВИСТУПИЛИ:

Член виконавчого комітету, начальник служби у справах дітей сільської ради – Наталія ШАХ.

Наталія Шах заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 25.07.2023) у зв’язку із розглядом заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Мельнику А.М. на лікування батька Мельника М.А., яка стосується близької їй особи (двоюрідного брата), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 19 чол.

                            Проголосували: всього 19 чол., за 19 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №159 «Про надання одноразової грошової допомоги» прийняти в цілому – додається.

Сільський голова                                                        Сергій ПОЛІЩУК