Дата оприлюднення 29.07.2025

ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ 

П Р О Т О К О Л № 7
Засідання виконавчого комітету Городоцької сільської ради
Рівненського району Рівненської області

24 липня 2025 року

Рішення  з  № 151  по № 178

Розпочалося засідання о 10 годині 00 хвилин

Закінчилося засідання об 11 годині 30 хвилин

Всього членів виконкому – 27 чол.

Присутніх на засіданні – 18 чол. 

Взяли участь у засіданні виконавчого комітету:

Поліщук Сергій Васильович – сільський голова;

Співак Людмила Миколаївна – секретар сільської ради;

Сайко Сергій Леонтійович – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради;

Якимчук Марія Михайлівна – керуючий справами виконавчого комітету

Члени виконавчого комітету: Борисюк Світлана Валеріївна, Іллюк Ірина Володимирівна, Кочура Микола Степанович, Моніна Олена Олексіївна, Ойцюсь Василь Олексійович, Опанасик Тетяна Миколаївна, Панчук Тамара Володимирівна, Пасюк Ангеліна Григорівна, Сидорчук Роман Іванович, Тарасович Павло Михайлович, Ханенко Валентин Леонідович, Чернолуцька Тамара Василівна, Чубок Олег Ярославович, Шеремета Сергій Володимирович

Відсутні:

Білецький Олександр Васильович, Вербицький Микола Віталійович, Даниляк Володимир Володимирович, Іванів Ігор Богданович, Китовська Лілія Гусманівна, Краснова Надія Василівна, Макавчук Денис Юрійович, Степчина Людмила Ростиславівна, Шах Наталія Іванівна

Порядок денний виконавчого комітету, затверджений розпорядженням сільського голови 14.07.2025 за № 50, взяти за основу.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі бюджету, фінансів і цін за І півріччя 2025 року (ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

 Доповідає: начальник фінансового відділу сільської ради – Ірина ІЛЛЮК.

2. Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері соціального захисту населення (ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Доповідає: начальник відділу соціального захисту та захисту прав дітей сільської ради – Олена МОНІНА.

3. Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня за І півріччя 2025 року.

Доповідає: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА.

4. Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Городоцької сільської ради протягом І півріччя 2025 року.

Доповідає: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА. 

5. Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за І півріччя 2025 року.

Доповідає: начальник відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради – Павло ТАРАСОВИЧ.

 6. Про план заходів з підготовки та відзначення 34-ї річниці незалежності України на території Городоцької сільської ради.

Доповідає: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА. 

7. Про стан зовнішнього протипожежного водопостачання та облаштування місць забору води з природних водойм (пірсів, майданчиків), забезпечення проїздів, під’їздів до будівель та споруд на території населених пунктів Городоцької сільської ради.

Доповідає: начальник відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи сільської ради – Микола КОЧУРА. 

8. Про стан реалізації на території Городоцької сільської ради Державної політики з питань соціального захисту дітей.

Доповідає: начальник служби у справах дітей сільської ради – Наталія ШАХ.

9. Про взяття на квартирний облік.

Доповідає: начальник служби у справах дітей сільської ради – Наталія ШАХ.

10. Про погодження проєкту рішення «Про найменування іменованого об’єкта масиву «Михайлівський» за межами населених пунктів Городоцької територіальної громади Рівненського району Рівненської області та назви вулиць цього масиву».

Доповідає: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК. 

11. Про надання дозволу на порушення об’єкта благоустрою.

Доповідає: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК. 

12. Про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок згідно поданих заяв.

Доповідає: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК. 

13. Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану,  прирівняних до них інших осіб, та членів їх сімей.

Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради – Марія ЯКИМЧУК. 

14. Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення Городоцької сільської ради.

Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК. 

Додаткові питання:

1. Про створення місцевої комісії з питань розподілу публічних інвестицій, затвердження її складу та Положення про неї.

 Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради – Сергій САЙКО.

2. Про створення місцевої інвестиційної ради.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради – Сергій САЙКО.

Розгляд питань порядку денного:

1. СЛУХАЛИ: Про внесення змін до порядку денного засідання виконавчого комітету. 

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради – Сергій САЙКО.

З метою розподілу коштів місцевого бюджету Городоцької сільської ради на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій, пропонується включити до порядку денного засідання виконавчого комітету сільської ради питання «Про створення місцевої комісії з питань розподілу публічних інвестицій, затвердження її складу та Положення про неї».

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради – Сергій САЙКО.

З метою імплементації реформи управління публічними інвестиціями на території громади, підвищення рівня ефективності використання коштів бюджету територіальної громади, пропонується включити до порядку денного засідання виконавчого комітету сільської ради питання «Про створення місцевої інвестиційної ради».

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Внести зміни до порядку денного засідання виконавчого комітету та затвердити його із змінами та доповненнями.

2. СЛУХАЛИ: Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі бюджету, фінансів і цін за І півріччя 2025 року (ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

ВИСТУПИЛИ: начальник фінансового відділу сільської ради – Ірина ІЛЛЮК.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №151 «Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в галузі бюджету, фінансів і цін за І півріччя 2025 року» прийняти в цілому – додається.

3. СЛУХАЛИ: Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері соціального захисту населення (ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу соціального захисту та захисту прав дітей сільської ради – Олена МОНІНА.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №152 «Про виконання делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення, передбачених статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» прийняти в цілому – додається.

4. СЛУХАЛИ: Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня за І півріччя 2025 року.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №153 «Про стан виконавської дисципліни щодо виконання документів органів влади вищого рівня за І півріччя 2025 року» прийняти в цілому – додається.

5. СЛУХАЛИ: Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Городоцької сільської ради протягом І півріччя 2025 року.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №154 «Про  стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до сільської ради протягом І півріччя 2025 року» прийняти в цілому – додається. 

6. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за І півріччя 2025 року.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради – Павло ТАРАСОВИЧ.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №155 «Про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за 6 місяців 2025 року»  прийняти в цілому – додається.

7. СЛУХАЛИ: Про план заходів з підготовки та відзначення 34-ї річниці незалежності України на території Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради  – Сергій ШЕРЕМЕТА.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №156 «Про план заходів з підготовки та відзначення 34-ї річниці Дня незалежності України на території Городоцької сільської ради»  прийняти в цілому – додається.

8. СЛУХАЛИ: Про стан зовнішнього протипожежного водопостачання та облаштування місць забору води з природних водойм (пірсів, майданчиків), забезпечення проїздів, під’їздів до будівель та споруд на території населених пунктів Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи сільської ради – Микола КОЧУРА.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №157 «Про стан зовнішнього протипожежного водопостачання та облаштування місць забору води з природних водойм (пірсів, майданчиків), забезпечення проїздів, під’їздів до будівель та споруд на території населених пунктів Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

9. СЛУХАЛИ: Про стан реалізації на території Городоцької сільської ради Державної політики з питань соціального захисту дітей.

ВИСТУПИЛИ: в.о начальниак служби у справах дітей сільської ради – Людмила ВИШНЕВСЬКА.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №158 «Про стан реалізації на території Городоцької сільської ради Державної політики з питань соціального захисту дітей» прийняти в цілому – додається.

10. СЛУХАЛИ: Про взяття на квартирний облік дитину, позбавлену батьківського піклування, Стриганіна Б.А..

ВИСТУПИЛИ: в.о. начальника служби у справах дітей сільської ради – Людмила ВИШНЕВСЬКА.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №159 «Про взяття на квартирний облік» прийняти в цілому – додається.

11. СЛУХАЛИ: Про погодження проєкту рішення «Про найменування іменованого об’єкта масиву «Михайлівський» за межами населених пунктів Городоцької територіальної громади Рівненського району Рівненської області та назви вулиць цього масиву».

ВИСТУПИЛИ:  начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №№160 «Про погодження проєкту рішення «Про найменування іменованого об’єкта масиву «Михайлівський» за межами населених пунктів Городоцької територіальної громади Рівненського району Рівненської області та назви вулиць цього масиву» прийняти в цілому – додається.

12. СЛУХАЛИ: Про надання дозволу на порушення об’єкта благоустрою Рівненській філії ТОВ «Газорозподільні мережі України».

ВИСТУПИЛИ:  начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №№161 «Про надання дозволу на порушення об’єкта благоустрою» прийняти в цілому – додається.

13. СЛУХАЛИ: Про переведення дачних (садових) будинків у жилі будинки згідно поданих заяв.

ВИСТУПИЛИ:  начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №№162 – 172 «Про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок» прийняти в цілому – додається.

14. СЛУХАЛИ: Про створення місцевої комісії з питань розподілу публічних інвестицій, затвердження її складу та Положення про неї.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради  – Сергій САЙКО.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №173 «Про створення місцевої комісії з питань розподілу публічних інвестицій, затвердження її складу та Положення про неї» прийняти в цілому – додається.

15. СЛУХАЛИ: Про створення місцевої інвестиційної ради.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради  – Сергій САЙКО.

                            Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №174 «Про створення місцевої інвестиційної ради» прийняти в цілому – додається.

16. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей.

ВИСТУПИЛИ: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК

                           Взяли участь у голосуванні: 18 чол.

                            Проголосували: всього 18 чол., за 18 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №175 «Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей» прийняти в цілому – додається.

17. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви гр. Панчука Е.П. про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей.

ВИСТУПИЛИ:

член виконавчого комітету сільської ради, начальник відділу-головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради  – Тамара ПАНЧУК.

Тамара Панчук заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 10.07.2025) у зв’язку із розглядом заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Панчуку Е.П., яка стосується близької їй особи (сина), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК

                           Взяли участь у голосуванні: 17 чол.

                            Проголосували: всього 17 чол., за 17 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №176 «Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей» прийняти в цілому – додається.

18. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ:

член виконавчого комітету сільської ради, начальник відділу-головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради – Тамара ПАНЧУК.

Тамара Панчук заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 18.07.2025) у зв’язку із розглядом заяви гр. Панчука П.С. про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення Городоцької сільської ради, яка стосується близької їй особи (рідного брата чоловіка), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 17 чол.

                            Проголосували: всього 17 чол., за 17 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №177 «Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

19. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви гр. Михальцова Василя Терентійовича про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ:

керуючий справами виконавчого комітету сільської ради – Марія ЯКИМЧУК.

Марія Якимчук заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 18.07.2025) у зв’язку із розглядом заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Михальцову В.Т. на лікування дружини гр. Михальцової Н.М., яка стосується близької їй особи (рідної тітки), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». 

сільський голова – Сергій ПОЛІЩУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 17 чол.

                            Проголосували: всього 17 чол., за 17 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №178 «Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

Сільський голова                                                                               Сергій ПОЛІЩУК