Дата оприлюднення 29.11.2023

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П Р О Т О К О Л  № 11
Засідання виконавчого комітету Городоцької сільської ради 

24 листопада 2023 року

Рішення  з  № 253  по № 274

с. Городок

Розпочалося засідання о 10 годині 00 хвилин

Закінчилося засідання о 12 годині 00 хвилин

Всього членів виконкому – 26 чол.

Присутніх на засіданні – 21 чол.

 Взяли участь у засіданні виконавчого комітету:

Поліщук Сергій Васильович – сільський голова;

Співак Людмила Миколаївна – секретар сільської ради;

Якимчук Марія Михайлівна – керуючий справами виконавчого комітету;

Сайко Сергій Леонтійович – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів;

Степчина Людмила Ростиславівна – головний спеціаліст відділу кадрової роботи сільської ради;

Грисюк Володимир Миколайович – депутат сільської ради

 Члени виконавчого комітету: Борисюк Світлана Валеріївна, Вербицький Микола Віталійович, Іллюк Ірина Володимирівна, Китовська Лілія Гусманівна, Краснова Надія Василівна, Кочура Микола Степанович, Моніна Олена Олексіївна, Ойцюсь Василь Олексійович, Опанасик Тетяна Миколаївна, Панчук Тамара Володимирівна, Пасюк Ангеліна Григорівна, Петриляк Світлана Володимирівна, Сидорчук Роман Іванович, Тарасович Павло Михайлович Чубок Олег Ярославович, Шах Наталія Іванівна, Шеремета Сергій Володимирович

 Відсутні:

Білецький Олександр Васильович, Даниляк Володимир Володимирович, Іванів Ігор Богданович, Кондратюк Віра Романівна, Макавчук Денис Юрійович,

Порядок денний виконавчого комітету, затверджений розпорядженням сільського голови 15.11.2023 за № 100, взяти за основу.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ 

1. Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері медицини (ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

 Доповідає: директор Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Медичний простір» Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області – Валентин ХАНЕНКО.

 2. Про стан забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на території Городоцької сільської ради.

 Доповідає: начальник служби у справах дітей сільської ради  – Наталія ШАХ.

3. Про схвалення бюджетного запиту на утримання апарату управління для формування бюджету територіальної громади на 2024 рік.

 Доповідає: начальник відділу – головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки  сільської ради  – Тамара ПАНЧУК.

4. Про Програму економічного та соціального розвитку Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік.

Доповідає: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради  – Сергій САЙКО. 

5. Про проєкт бюджету Городоцької сільської територіальної  громади на 2024 рік.

Доповідає: начальник фінансового відділу сільської ради – Ірина ІЛЛЮК. 

6. Про підготовку до відзначення Різдвяних та Новорічних свят.

Доповідає: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради – Сергій ШЕРЕМЕТА.

 7. Про погодження проєкту рішення «Про найменування поіменованого об’єкта  за межами населених пунктів Городоцької територіальної громади Рівненського району Рівненської області».

Доповідає: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК. 

8. Про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок згідно поданих заяв.

Доповідає: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

 9. Про порушення клопотання щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».

Доповідає: начальник відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей сільської ради – Олена МОНІНА.

 10. Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації,  уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану,  прирівняних до них інших осіб, та членів їх сімей.

Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК. 

11. Про надання одноразової грошової допомоги згідно поданих заяв.

Доповідає: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК. 

Розгляд питань порядку денного

1. СЛУХАЛИ: Про внесення змін до порядку денного засідання виконавчого комітету. 

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу з питань надання адміністративних послуг  сільської ради – Павло ТАРАСОВИЧ .

З метою забезпечення швидкого та якісного надання адміністративних послуг щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів; послуг ветеранам війни та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України у відділі з питань надання адміністративних послуг, пропонується включити до розгляду порядку денного питання «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у відділі з питань адміністративних послуг сільської ради» та «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг ветеранам війни та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України у відділі з питань надання адміністративних послуг».

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

З метою забезпечення встановлення за погодженням з фізичною особою підприємцем Берестовою Оленою Миколаївною графіку роботи кафе-бару «О_bar», який знаходиться в с. Обарів, вул. Незалежності, 66, пропонується включити до розгляду порядку денного питання «Про встановлення режиму роботи кафе-бару «О_bar».

ВИРІШИЛИ: внести зміни до порядку денного засідання виконавчого комітету шляхом включення до розгляду питань:  «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у відділі з питань адміністративних послуг сільської ради», «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг ветеранам війни та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України у відділі з питань надання адміністративних послуг», «Про встановлення режиму роботи кафе-бару «О_bar».

 Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Внести зміни до порядку денного засідання виконавчого комітету та затвердити його із змінами та доповненнями.

2. СЛУХАЛИ: Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері медицини (ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

ВИСТУПИЛИ: директор Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Медичний простір» Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області – Валентин ХАНЕНКО.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №253 «Про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері медицини» прийняти в цілому – додається.

3. СЛУХАЛИ: Про стан забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на території Городоцької сільської ради.

ВИСТУПИЛИ: начальник служби у справах дітей сільської ради  – Наталія ШАХ.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №254 «Про стан забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на території Городоцької сільської ради» прийняти в цілому – додається.

4. СЛУХАЛИ: Про схвалення бюджетного запиту на утримання апарату управління для формування бюджету територіальної громади на 2024 рік.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу – головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки  сільської ради  – Тамара ПАНЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №255 «Про схвалення бюджетного запиту на утримання апарату управління для формування бюджету територіальної громади на 2024 рік» прийняти із змінами – додається.

5. СЛУХАЛИ: Про Програму економічного та соціального розвитку Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік.

ВИСТУПИЛИ: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органі сільської ради  – Cергій САЙКО.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №256 «Про схвалення Програми економічного та соціального розвитку Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік» прийняти в цілому – додається.

 6. СЛУХАЛИ: Про проєкт бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2024 рік.

ВИСТУПИЛИ: начальник фінансового відділу сільської ради – Ірина ІЛЛЮК.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №257 «Про проєкт бюджету Городоцької сільської територіальної  громади на 2024 рік» прийняти в цілому – додається.

7. СЛУХАЛИ: Про підготовку до відзначення Різдвяних та Новорічних свят.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради – Сергій ШЕРЕМЕТА.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №258 «Про підготовку до відзначення Різдвяних та Новорічних свят»  прийняти в цілому – додається.

8. СЛУХАЛИ: Про погодження проєкту рішення «Про найменування поіменованого об’єкта за межами населених пунктів Городоцької територіальної громади Рівненського району Рівненської області».

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №259 «Про погодження проєкту рішення «Про найменування поіменованого об’єкта  за межами населених пунктів Городоцької територіальної громади Рівненського району Рівненської області» прийняти в цілому – додається.

 9. СЛУХАЛИ: Про переведення дачних (садових) будинків у жилі будинки згідно поданих заяв.

ВИСТУПИЛИ:  начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №№260 – 267 «Про переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок» прийняти в цілому – додається.

10. СЛУХАЛИ: Про порушення клопотання щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».

ВИСТУПИЛИ:  начальник відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей сільської ради – Олена МОНІНА.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №268 «Про порушення клопотання щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня» прийняти в цілому – додається.

11. СЛУХАЛИ: Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у відділі з питань адміністративних послуг сільської ради.

ВИСТУПИЛИ:  начальник відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради – Павло ТАРАСОВИЧ.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №269 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у відділі з питань адміністративних послуг сільської ради» прийняти в цілому – додається.

12. СЛУХАЛИ: Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг ветеранам війни та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України у відділі з питань надання адміністративних послуг.

ВИСТУПИЛИ:  начальник відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради – Павло ТАРАСОВИЧ.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №270 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг ветеранам війни та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України у відділі з питань надання адміністративних послуг» прийняти в цілому – додається.

13. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви громадянки Берестової О.М. про встановлення режиму роботи кафе-бару «О_bar» в селі Обарів, вулиця Незалежності, 66.

ВИСТУПИЛИ: начальник відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – Тетяна ОПАНАСИК.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №271 «Про встановлення режиму роботи кафе-бару «О_bar»» прийняти в цілому – додається.

14. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей.

ВИСТУПИЛИ: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК

                           Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №272 «Про надання одноразової грошової допомоги відповідно до Програми підтримки жителів Городоцької сільської ради, які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них осіб, та членів їх сімей» прийняти в цілому – додається.

15. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяв про надання одноразової грошової допомоги.

ВИСТУПИЛИ: керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 21 чол.

                            Проголосували: всього 21 чол., за 21 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №273 «Про надання одноразової грошової допомоги» прийняти в цілому – додається.

16. СЛУХАЛИ: Про розгляд заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Кривко Галині Василівні, жительці села Городок.

ВИСТУПИЛИ:

член виконавчого комітету сільської ради – Тамара ПАНЧУК.

Тамара Панчук заявила про наявний конфлікт інтересів (заява від 17.11.2023) у зв’язку із розглядом заяви про надання одноразової грошової допомоги гр. Кривко Г.В., яка стосується близької їй особи (матері дружини сина), а тому не братиме участі у її обговоренні, розгляді та голосуванні з метою уникнення конфлікту інтересів відповідно до статей 28, 35-1 Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

керуючий справами виконавчого комітету сільської ради  – Марія ЯКИМЧУК.

                            Взяли участь у голосуванні: 20 чол.

                            Проголосували: всього 20 чол., за 20 чол.

                            Проти немає чол., утримались немає чол.

ВИРІШИЛИ: Рішення за №274 «Про надання одноразової грошової допомоги» прийняти в цілому – додається.

Сільський голова                                                                               Сергій ПОЛІЩУК