- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення 15.01.2025
ПРОЄКТ
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
__________2025 року с. Городок № _______
Про стан роботи із зверненнями
громадян, які надійшли до
сільської ради у 2024 році
Відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, заслухавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради Сергія Шеремети про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до сільської ради у 2024 році та керуючись статтями 38, 51, 52, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до сільської ради у 2024 році взяти до відома (додається).
2. Секретарю сільської ради, заступнику сільського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючому справами виконавчого комітету, керівникам виконавчих органів сільської ради:
посилити контроль, в межах повноважень, за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням вимог законодавства при їх розгляді, вирішенням питань, порушених у зверненнях громадян, а також вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України, обласної та районної державних адміністрацій;
забезпечити проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України;
взяти під контроль розгляд звернень, що надходять від членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у проведенні операції Об’єднаних сил;
систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України, інваліди, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;
забезпечити вжиття заходів із поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян;
забезпечити створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;
забезпечити оперативне реагування на звернення громадян, що надходять на Урядову „гарячу лінію”, „телефон довіри”, „гарячу лінію” голови обласної державної адміністрації, „гарячу лінію” голови районної державної адміністрації, об’єктивний їх розгляд, вирішення порушених у них питань у межах чинного законодавства України.
3. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради здійснювати моніторинг стану виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у виконавчому комітеті та виконавчих органах сільської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу Співак.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Інформація
про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до
Городоцької сільської ради у 2024 році
Упродовж 2024 року виконавчим комітетом Городоцької сільської ради вживалися належні заходи спрямовані на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян.
За 2024 рік до сільської ради надійшло 1130 звернень громадян, з них: 2 – поштою, 1095 – на особистому прийомі, 23 – від органів влади вищого рівня та 9 звернень на електронну пошту: gorodok.zvernenya@gmail.com.
Із зазначеної кількості звернень 1064 звернень від громадян вирішено позитивно, на 13 звернень надано вмотивовану відмову, на 6 звернень надано роз’яснення та 47 звернень перебувають на розгляді.
З загальної кількості громадян, що звернулися до сільської ради: 7 – від учасників бойових дій, 90 – від осіб з інвалідністю І-ІІІ гр., 2 – від Матерів-героїнь, 30 – від членів багатодітних сімей, 19 – від членів сімей військовослужбовців, які загинули у ході війни та 982 – інші категорії громадян.
У своїх зверненнях населенням громади перед сільською радою порушено 1130 питань.
Серед них: 735 – з питань соціального захисту, 20 – комунального господарства, 12 – житлової політики, 8 – екології та природних ресурсів, 1 – з питань працевлаштування, 6 – з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, 273 – звернень з питань аграрної політики та земельних відносин, 16 – з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей, 23 – з питань культури, культурної спадщини та туризму, 1 – з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин, 2 – з питань діяльності органів місцевого самоврядування, 1 – з питань освіти та науки та 32 – звернення з інших питань.
Результати аналізу письмових звернень, за змістом, свідчать про те, що найактуальнішими були питання соціального захисту, виділення матеріальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин.
Від органів державної влади вищого рівня для розгляду та вирішення, протягом 2024 року, надійшло 23 звернення громадян. Усі звернення розглянуто в установлені терміни та надано відповідна інформація в органи влади вищого рівня щодо результатів розгляду.
На особистому контролі керівництва сільської ради, старост старостинських округів № 1, 2, 3 перебувають звернення, що надходять від жінок яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у проведенні операції Об’єднаних сил.
Всі звернення розглянуто в установленому чинним законодавством порядку, про результати розгляду заявників інформовано, відповіді на звернення громадян у судовому порядку не оскаржувалися.
Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті сільської ради.
Відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян.
Начальник відділу організаційного
забезпечення, документообігу,
інформаційної діяльності,
комунікацій з громадськістю
та доступу до публічної інформації
сільської ради Сергій ШЕРЕМЕТА