- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення 15.01.2025
ПРОЄКТ
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
________2025 року с. Городок № ______
Про підсумки роботи Центру надання
адміністративних послуг Городоцької
сільської ради за 12 місяців 2024 року
Заслухавши звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради Павла Тарасовича про роботу Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», рішення Городоцької сільської ради від 24 грудня 2020 року №38, яким утворено Центр надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради та затверджено Регламент його роботи, розпорядження сільського голови від 31 грудня 2020 року №77 «Про затвердження Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради», керуючись статтями 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Звіт начальника відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради Павла Тарасовича про роботу Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради за 12 місяців 2024 року взяти до відома (додається).
2. Начальнику відділу з питань надання адміністративних послуг сільської ради забезпечити постійний моніторинг якості надання адміністративних послуг.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу Співак.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Городоцької сільської ради
_______________№_____
Звіт про діяльність
Центру надання адміністративних послуг
Городоцької сільської ради за 12 місяців 2024 року
Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) утворено Рішенням Городоцької сільської ради 24 грудня 2020 року №38 Про утворення Центру надання адміністративних послуг Городоцької сільської ради.
Для ефективної роботи, згідно Закону України «Про адміністративні послуги» у Городоцькій сільській раді створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг, котрий очолює керівник структурного підрозділу. Робота з прийому суб’єктів звернень розпочата з 05 січня 2021 року.
Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом та видача результатів послуг здійснюється через адміністратора Центру.
Протягом 12 місяців 2024 року в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 38 видів послуг, згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради. Найбільш витребувані послуги – це послуги Держгеокадастру України, державна реєстрація нерухомого майна, послуги дозвільного характеру, послуги реєстрації місця проживання, зняття з обліку та інше, послуги Державної міграційної служби, послуги пенсійного фонду, державного реєстратора фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ). На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки. На офіційному вебсайті Городоцької сільської ради створено і постійно оновлюється сторінка ЦНАП Городоцької сільської ради, на якій можна ознайомитися з інформацією щодо функціонування ЦНАП та з питань отримання адміністративних послуг. Також згідно Закону України № 3633-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» з 18 травня по 6 липня 2024 через уповноваженого у ЦНАП працівника проводилась актуалізація даних військовозобов’язаних. Також відбулося підключення до реєстрів ЦБІ (Централізований банк з проблем інвалідності) та ЄДРВВ (Витяг із Єдиного державного реєстру ветеранів війни) адміністраторів для подальшої роботи з суб’єктами звернення по даних напрямках.
Протягом звітного періоду 2024 року зареєстровано звернень та надано – 10941 адміністративна послуга, а саме:
за перший квартал надано – 2265 ( у 2023 -2211),
за другий квартал надано – 2777( у 2023 – 1785),
за третій квартал надано – 2918 ( у 2023 -2484),
за четвертий квартал надано – 2984 ( у 2023-2866);
Безпосередньо:
Держгеокадастр – 1355;
Реєстрація місця проживання, зняття з обліку та інше – 2648;
Пенсійного фонду – 172;
Державна реєстрація прав на нерухоме майно – 2277;
Інформаційні довідки – 217;
Державна реєстрація фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб – 1018;
(ДІАМ) Повідомлення про початок робіт, Декларація про готовність об’єкта до експлуатації – 2629;
Актуалізація даних в ЄДР призовників, військовозобов’язаних та резервістів-625.
Станом на 01.01.2025 до бюджету Городоцької сільської ради через адміністраторів та державних реєстраторів ЦНАП за платні адміністративні послуги надійшло:
Держгеокадастру – 290 тисяч 921 грн. 35 коп.;
по реєстрації нерухомого майна – 650 тисяч 472 грн. 00 коп.;
по реєстрації фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб – 655 тисяч. 960 грн. 00 коп.
Разом: 1 млн. 593 тис. 353 грн. 00 коп.
Протягом звітного періоду в Центрі працювало 3 адміністратори (включаючи керівника), 2 державних реєстратори. Згідно проведеного аналізу по наданих ЦНАП послуг свідчить про попит громадян та суб’єктів господарювання Городоцької сільської ради та Рівненського району за отриманням адміністративних послуг через Центр. Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг.
Керуюча справами виконкому
Городоцької сільської ради Марія ЯКИМЧУК