- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Дата оприлюднення 10.12.2024
ПРОЄКТ
Начальник фінансового
відділу сільської ради
Ірина ІЛЛЮК
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
____________ 2024 року с. Городок № ______
Про проєкт бюджету Городоцької
сільської територіальної громади
на 2025 рік
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника фінансового відділу Городоцької сільської ради Ірини Іллюк про проєкт бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до Бюджетного кодексу України, інших чинних нормативно-правових актів з цих питань, керуючись статтями 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Схвалити проєкт бюджет Городоцької сільської територіальної громади на 2025 рік в сумі 263307700,00 гривень.
2. Фінансовому відділу сільської ради подати проєкт рішення «Про бюджет Городоцької сільської територіальної громади на 2025 рік» на розгляд та затвердження сесії сільської ради.
3. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.
Сільський голова Сергій ПОЛІЩУК
Пояснююча записка
до проекту бюджету Городоцької сільської територіальної громади на 2025 рік
За січень–жовтень 2024 року до загального фонду бюджету Городоцької сільської територіальної громади надійшло доходів на суму 226502506,50 гривень. По власних надходженнях планові призначення за звітний період виконано на 106,3 відсотків. Отримано власних надходжень на суму 185116247,50 гривень проти планових призначень на рік 208387902,0 гривень. Очікувані надходження за 2024 рік складуть 222253900 гривень. У структурі доходів найбільшу питому вагу мають надходження від податку на доходи фізичних осіб, які за 10 місяців 2024 року склали 117746918,60 гривень, або 63,6 відсотків в загальному обсязі доходів. Надходження земельного податку з юридичних осіб склали 38550482,58 тис.грн., або 20,8 відсотка від загального обсягу власних надходжень. Надходження єдиного податку за 10 місяців 2024 року становили 15152341,11 гривень. Надійшло неподаткових надходжень на суму 2483943,38 гривень. Поступлення від торгівлі підакцизними товарами становлять 3055505,92 гривень.
При прогнозуванні доходної частини бюджету територіальної громади на 2025 рік було враховано фактичне виконання доходної частини за результатами 10 місяців 2024 року з врахуванням зростання надходжень від заробітної плати по ПРАТ «РІВНЕАЗОТ» та збільшенням обсягу надходжень у зв»язку з відкриттям нового цеху на ТОзВ «Короноспан Рівне». По земельному податку з юридичних осіб заплановано індексація платежів на індекс інфляції, який встановлюється урядом країни щорічно. Зростуть надходження земельного податку по ТОзВ «ВЕСТ ІНДАСТРІАЛ ПАРК», які розпочали платити земельний податок з юридичних осіб з вересня 2024 року. Встановлено рішенням сільської ради підвищену ставку земельного податку для фізичних осіб у п’ять разів. Збільшено ставку орендної плати за землю по ПРАТ «Рівнерибгосп». Протягом 2024 року укладено 49 договорів оренди земельних ділянок . Загальний обсяг доходів по власних надходженнях запланований в сумі 231200000,00 гривень, що на 10,9 відсотки більше планових призначень на звітний рік та на 4,0 відсотки більше очікуваного виконання у 2024 році. При цьому враховано, що до бюджету громади не плануються надходження з ПДФО від військовослужбовців та працівників правоохоронних органів. Надходження по ПДФО від працівників бюджетної сфери заплановані з врахуванням разрахованого Міністерством фінансів України індексу інфляції на 2025 рік 11 відсотків, зміни мінімальної заробітної плати на плановий рік не передбачено.
При формуванні державного бюджету проведено розрахунок горизонтального вирівнювання місцевих бюджетів. Метою регулювання міжбюджетних відносин є забезпечення відповідності повноважень на здійснення видатків, закріплених законодавчими актами за бюджетами, та фінансових ресурсів, які мають забезпечувати виконання цих повноважень. При розрахунку обсягу міжбюджетних трансфертів враховано індекс податкоспроможності місцевих бюджетів – коефіцієнт співвідношення обсягу надходжень ПДФО у розрахунку на 1 жителя до середнього значення по України. Під час здійснення розрахунку горизонтального вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів на 2025 рік Міністерством фінансів України враховано для Городоцької сільської територіальної громади чисельність населення 10597 чоловік, при цьому наявна чисельність населення сільської ради за даними сільської ради складає біля 13000 чоловік. Надходження ПДФО за 2024 рік враховано в сумі 136703500 гривень. По розрахунках Міністерства враховані надходження на одного жителя по громаді складуть 12721,3 гривень проти 4052,8 гривень в середньому по Україні та 4022,6 гривень в середньому по області. Внаслідок проведених розрахунків обсяг реверсної дотації для громади в проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» затверджено в сумі 42801500,00 гривень. В загальному обсязі бюджету територіальної громади враховано надходження коштів освітньої субвенції з державного бюджету в сумі 23758900,00 гривень для забезпечення виплати заробітної плати педагогічним працівникам. Обсяг субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогам інклюзивно-ресурсного центру заплановано в сумі 1258800,00 гривень. При цьому, розрахунок потреби на виплату заробітної плати передбачено в розрахунку на 8 місяців 2025 року.
До спеціального фонду бюджету очікується одержати 7090000,00 гривень Виходячи із фактичних надходжень 2024 року поступлення до природоохоронного фонду передбачені в сумі 6165000,00 гривень. Власні надходження бюджетних установ заплановані в сумі 125000,00 гривень. Очікуються надходження до бюджету розвитку за рахунок поступлення коштів від продажу земель несільськогосподарського призначення 800000,00 гривень.
Таким чином, обсяг доходної частини бюджету на 2025 рік становить всього 263307700,00 гривень, в тому числі: по загальному фонду бюджету 256217700,00 гривень, по спеціальному фонду –7090000,00 гривень.
Видаткова частина бюджету територіальної громади сформована виходячи з наявного фінансового ресурсу та першочергового фінансування бюджетних установ, територіальної оборони, здійснення заходів по благоустрою населених пунктів, вивезенню сміття, проведення ремонтів доріг. Розрахунок видатків на оплату праці працівників бюджетної сфери, визначений виходячи з діючої мінімальної заробітної плати в сумі 8000 гривень. Перший тарифний розряд ЄТС запланований з розрахунку 3195 гривень. Ріст оплати праці запланований з врахуванням розрахункового рівня інфляції. При здійсненні розрахунку показників видатків враховано збільшення вартості енергоносіїв з врахуванням цін, які склались станом на жовтень 2024 року та індекс інфляції протягом 2025 року. Загальний обсяг видаткової частини бюджету запланований в сумі 263307700,00 гривень. В тому числі по загальному фонду бюджету в сумі 242581875,00 гривень В структурі видатків загального фонду бюджету на 2025 рік видатки на заробітну плату складають 32,4 відсотка. На розрахунки за спожиті енергоносії заплановано 14682300,00 гривень.
Видатки на утримання апарату управління та відділів сільської ради передбачені в бюджеті в сумі 51065260 гривень , що складає 19,4 відсотки в загальному обсязі доходів бюджету. В тому числі заплановані капітальні видатки в сумі 3800000,00 гривень на утеплення фасаду приміщення відділу освіти культури, молоді та спорту в с.Обарів та капітальний ремонт підїзду до даного приміщення на суму 3500000,00 гривень .
Для забезпечення оприлюднення в засобах масової інформації рішень сільської ради та іншої діяльності ради заплановано 70000 гривень.
На виконання статті 89 Бюджетного кодексу України передбачені видатки на комунальні послуги та на розрахунки за спожиті енергоносії для центру первинної медико-санітарної допомоги в сумі 977000,00 гривень. Крім того на виконання місцевої програмки підтримки діяльності центру ПМСД та її структурних підрозділів фельдшерсько-акушерських пунктів та трьох лікарських амбулаторій в бюджеті громади враховані кошти в сумі 3923000,00 гривень, із них на поточний ремонт Гродоцької ЛА передбачено 1500000,00 гривень, на капітальний ремонт фасаду Обарівської ЛА заплановано 1500000,00 гривень. На пільгові рецепти передбачено 160000,00 гривень та на забезпечення виробами медичного призначення – 260000,00 гривень ( підгузки, катетори, тощо).
В бюджеті територіальної передбачено видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення населення заплановані в сумі в сумі 7127000,00 гривень, в тому числі на пільги по послугах зв’язку 2000,00 гривень, на компенсацію послуг залізничного транспорту 5000,00 гривень, на надання матеріальної допомоги громадянам та виконання місцевих програм підтримки жителів Городоцької сільської ради , які призвані на військову службу під час мобілізації, уклали контракт внаслідок оголошення рішення про мобілізацію та (або) воєнного стану, прирівняних до них інших осіб, та членів їх сімей та на виплату матеріальної допомоги жителям, які потребують лікування, або знаходяться у складних життєвих ситуаціях- 6200000,00 гривень. На проведення заходів службою у справах дітей до Дня захисту дітей та до Дня Святого Миколая заплановано 70000,00 гривень. У зв’язку з продовженням дії воєнного стану передбачені видатки на надання підтримки внутрішньо переміщеним особам в сумі 200000,00 гривень. На надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги заплановано 600000,00 гривень.
На заходи з територіальної оборони передбачені кошти в сумі 7000000,00 гривень.
На житлово-комунальне господарство заплановано 27000000,00, в тому числі на забезпечення вивезення сміття 3000000,00 гривень, на розрахунки за вуличне освітлення 6000000,00 гривень, на благоустрій території 18000000,00 гривень. На поточний ремонт та утримання доріг комунальної власності заплановані кошти в сумі 5000000,00 гривень.
За рахунок природоохоронних коштів планується проведення видатків на суму 6100000,00 гривень.
На виготовлення містобудівної документації передбачені кошти в сумі 459125,00 гривень. На заходи з землеустрою заплановано 99000,00 гривень.
У проекті бюджету на 2025 рік на фінансування закладів освіти, культури, молоді та спорту передбачено спрямувати з місцевого бюджету 103177500,00 гривень, з яких 57355505,00 гривень на виплату заробітної, 4945800,00 гривень на розрахунки за спожиті енергоносії. Протягом року плануються капітальні видатки в сумі 8676700,00 гривень.
У зв’язку із запланованою зміною структури закладів освіти та виведенням із складу Обарівського ліцею дошкільного підрозділу та створенням Обарівського дитячого дошкільного закладу в бюджеті на 2025 рік заплановані видатки в сумі 7876800,00 гривень , в тому числі на виплату заробітної плати – 4500000,00 гривень, на розрахунки за енергоносії -1033600,00 гривень., капітальні видатки – 50000,00 грвень.
На утримання шкіл сільської ради за рахунок місцевого бюджету передбачено 37383500,00 гривень, в тому числі заплановано на виплату заробітної плати обслуговуючому персоналу, вихователям – 14813800,00 гривень, що на 10,0 відсотків більше ніж у попередньому році , на розрахунки за спожиті енергоносії заплановано 3066400,00 гривень. За рахунок коштів бюджету розвитку передбачені капітальні видатки на суму 4927400,00 гривень. За рахунок освітньої субвенції з державного бюджету видатки заплановані в сумі 23758900,00 гривень.
Видатки на функціонування позашкільного навчального закладу враховані кошти передбачені в сумі 27662000,00 гривень. У 2025 році на фінансування з бюджету територіальної громади школи естетичного виховання в с. Городок з філіями у с.Обарів та с. Бронники заплановані кошти в сумі 7950800,00 гривень.
На забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру за рахунок бюджету громади заплановано 411600,00 гривень. Даним центром планується обслуговування дітей 5 громад. В процесі виконання бюджету будуть укладені угоди про співпрацю в даному питанні з усіма громадами, які передадуть субвенції на утримання даного центру пропорційно кількості дітей рад, які у ньому обслуговуються.
На проведення молодіжних заходів заплановано 50000,00 гривень.
Для забезпечення діяльності закладів культури передбачено 1230800,00 гривень.
В тому числі на утримання бібліотек-2218800,00 гривень, із них на капітальні видатки по поповненню бібліотечних фондів 100000,00 гривень. Видатки на утримання клубних закладів передбачені в сумі 9888000,00 гривень, в тому числі по капітальних видатках в сумі 3099300,00 гривень, в тому числі на проведення капітальних ремонтів приміщень будинку культури с.Обарів та клубу в с. Метків. В планових призначеннях на 2025 рік по клубних закладах враховано 800000,00 гривень на поточне утримання установ по придбанню обладнання та інвентаря та на оплату послуг. На проведення культурно-масових заходів враховано 200000,00 гривень.
За рахунок коштів місцевого бюджету заплановано на заклади фізичної культури та спорту, проведення спортивно-масових заходів 2963000,00 гривень.
Обсяг міжбюджетних трансфертів визначений в сумі 2080914,00 гривень, на обслуговування жителів громади у стаціонарному відділені КЗ “Центр надання соціальних послуг” Дядьковицької сільської ради та на утримання соціальних робітників , які здійснюють надання соціальних послуг на території Городоцької сільської ради – 1343592,00 гривень. Для забезпечення збереження архівних фондів по ліквідованих підприємствах, установах та організаціях передбачена субвенція бюджету Рівненської міської територіальної громади в сумі 305858,00 гривень. На підвищення кваліфікації педагогічних працівників передано субвенцію Шпанівській сільській територіальній громаді у сумі 300000,00 гривень та бюджету Клеванської селищної територіальної громади на харчування дітей нашої громади , які відвідують ДДЗ в селищі Оржів 1311464,00 гривень. Для вирішення питань, які не могли бути передбачені при формуванні бюджету, сформовано резервний фонд в сумі 6967401,00 гривень.
В складі бюджету громади на 2025 рік заплановано цільовий природоохоронний фонд в сумі 6100000,00 гривень. Розподіл видатків природоохоронного фонду буде здійснено відповідно затвердженого Порядку.
Видатки бюджету розвитку передбачені в сумі 14435825,00 гривень, в тому числі 800000,00 гривень за рахунок надходжень від продажу земель несільськогосподарського призначення та 13635825,00 гривень за рахунок коштів переданих із загального фонду бюджету.
Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» затверджено обсяг реверсної дотації в сумі 42801500,00 гривень.
Начальник фінансового відділу Ірина ІЛЛЮК