Оприлюднено 11.02.2022 

Оголошення про конкурс

Городоцька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста юридичного відділу Городоцької сільської ради.

Вимоги до претендентів:

громадянство України;

вища освіта не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація «Юрист». Вільне володіння державною мовою;

знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

копію документа про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом кадрової роботи Городоцької сільської ради.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район, Рівненська область. Телефон для довідок: (0362)618-687, (0362)201-473.

Оприлюднено 08.10.2021 

Оголошення про конкурс

Городоцька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста юридичного відділу Городоцької сільської ради.

Вимоги до претендентів:

громадянство України;

вища освіта не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація «Юрист». Вільне володіння державною мовою;

знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення, управління персоналом Городоцької сільської ради.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район, Рівненська область. Телефон для довідок: (0362)618-687, (0362)201-473.

Оприлюднено 08.10.2021

Оголошення про конкурс

Городоцька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади  головного спеціаліста відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства Городоцької сільської ради.

Вимоги до претендентів:

громадянство України;

вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного спрямування, вільне володіння державною мовою;

 знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.

Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; про присвоєння категорії;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район, Рівненська область. Телефон для довідок: (0362)618-687, (0362)201-473.

оприлюднено 25.05.2021

Оголошення про конкурс
Городоцька сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу юридичного забезпечення, управління персоналом Городоцької сільської ради.

Вимоги до претендентів:
1.Громадянство України.
2.Вища освіта не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація «Юрист». Вільне володіння державною мовою.
3.Знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
4.Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
5. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичного забезпечення, управління персоналом сільської ради.
6. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
7. Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня оголошення за адресою: вул. Шевченка, 4 с. Городок Рівненський район.