ПОГОДЖЕНО
Сільський голова
Городоцької сільської ради
______________ Сергій ПОЛІЩУК 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального захисту населення Рівненської
райдержадміністрації
_________________ № ____

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ У БАГАТОДІТНИХ СІМ’ЯХ”

Управління соціального захисту населення
Рівненської районної державної адміністрації Рівненської області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей Городоцької сільської ради

1

Місце знаходження

Городоцька сільська рада: 35331 вул. Шевченка, 4, с. Городок, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35307 вул. Шкільна, 50, с. Обарів, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35330 вул. Б. Хмельницького, 2, с. Бронники, Рівненський район, Рівненська обл.

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення та захисту прав дітей:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.
Графік прийому на ВРМ:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00;
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей: телефони: (0362) 61-86-87, 20-51-86
е-адреса: gorodoksrada@gmail.com,
ВРМ у селі Обарів: телефон: 0680003454,
е-адреса: obariv.rada @gmail.com,
ВРМ у селі Бронники: телефон: 0987620952,
е-адреса:bronniki.sr@ gmail.com
Офіційний веб сайт:www.gorodok-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІI

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінет Міністрів України від 13.03.2019 № 250 „Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям”; Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплати послуг окремим категоріям населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1101

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт набуття сім’єю статусу багатодітної сім’ї

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця) або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус);
копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);
копії свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
(далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;
поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення допомоги, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.