ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Городоцької сільської ради
_____________Сергій ПОЛІЩУК
____ _____________2021 р

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
адміністративної послуги
„ВИДАЧА ОСОБІ ПОДАННЯ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ПРИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ОПІКУНОМ АБО ПІКЛУВАЛЬНИКОМ ПОВНОЛІТНЬОЇ НЕДІЄЗДАТНОЇ ОСОБИ АБО ОСОБИ, ЦИВІЛЬНА ДІЄЗДАТНІСТЬ ЯКОЇ ОБМЕЖЕНА”

Городоцька сільська рада
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей

1

Місцезнаходження

Городоцька сільська рада: 35331 вул. Шевченка, 4, с. Городок, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35307 вул. Шкільна, 50, с. Обарів, Рівненський район, Рівненська обл.
ВРМ 35330 вул. Б. Хмельницького, 2, с. Бронники, Рівненський район, Рівненська обл.

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік прийому у відділі соціального захисту населення та захисту прав дітей:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.
Графік прийому на ВРМ:
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 09.00 – 18.15 год.
П՚ятниця з 09:00 до 17:00;
Обідня перерва з 13.00 до 14.00 год.
Субота, неділя – вихідні дні.

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей: телефони: (0362) 61-86-87, 20-51-86
е-адреса: gorodoksrada@gmail.com,
ВРМ у селі Обарів: телефон: 0680003454,
е-адреса: obariv.rada @gmail.com,
ВРМ у селі Бронники: телефон: 0987620952,
е-адреса:bronniki.sr@ gmail.com
Офіційний веб сайт:www.gorodok-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / про обмеження цивільної дієздатності особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника.
Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про призначення опікуна / піклувальника особі, визнаній судом недієздатною / обмеженій судом у цивільній дієздатності

7

Перелік необхідних документів

Заява до районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації або виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (органу опіки та піклування) про отримання подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена (далі – подання);
копія рішення / ухвали суду:
рішення про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності (за наявності у потенційного підопічного такого правового статусу);
ухвала суду про відкриття провадження у справі, якщо судом розглядається справа про визнання фізичної особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / призначення опікуна особі, визнаній недієздатною, чи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника / призначення піклувальника особі, обмеженій у цивільній дієздатності.
Копії паспортів потенційного опікуна / піклувальника і підопічного (з пред’явленням оригіналу);
довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб (потенційного опікуна / піклувальника та підопічного);
акти обстеження житлових умов потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (якщо місце їх проживання знаходиться за однією адресою складається один акт обстеження) (акти можуть бути складені представником органу опіки та піклування після подання особою заяви);
висновок про стан здоров’я потенційного опікуна / піклувальника;
довідка про відсутність судимості потенційного
опікуна / піклувальника;
довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна / піклувальника за останні 6 місяців або декларація про доходи за останній рік, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення, для непрацюючих – довідка з центру зайнятості;
копії документів, які підтверджують родинні відносини потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (за наявності родинних відносин);
заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном / піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном / піклувальником;
копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна);
довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні)

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для отримання подання, подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі до центру надання адміністративних послуг, районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, або можуть бути надіслані суб’єкту надання адміністративної послуги поштою чи в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Розгляд документів та видача подання проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання неповного пакету документів;
невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
подання недостовірних даних

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача особі подання / відмова у видачі особі подання

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).
Відмова у наданні адміністративної послуги надається суб’єкту звернення письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз’ясненням порядку оскарження.
Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою / подання скеровується до суду для прийняття судом остаточного рішення