Дата оприлюднення 05.02.2025

 

Доповідна записка про виконання бюджету Городоцької  сільської
територіальної громади за 2024 рік 

У 2024 році забезпечено виконання доходної частини бюджету територіальної громади по загальному фонду  на  103,8 відсотки. Надходження до загального фонду бюджету у звітному році склали 276976503,36 гривень, що на 39580403 гривень більше ніж у попередньому році.

Власні надходження загального фонду бюджету Городоцької сільської ради  затверджено було  в сумі 216028102,6  гривень, виконано 226897262,0 гривень, що становить 105,0 відсотків до планових призначень. Забезпечено виконання планових призначень по усіх  видах  доходів.   Проти 2021 року збільшення власних надходжень бюджету громади склало 2,3 рази. Проти 2022 року  отримано власних доходів на 33572800,00 гривень більше.

В структурі доходів бюджету громади найбільшу питому вагу мають плата за землю і податок та збір на доходи фізичних осіб. Дані види надходжень складають 197446129,34 гривень, що становить 87,0 відсотків від загального обсягу власних доходів.

Отримано податку на доходи  фізичних осіб на суму 145572684,87 гривень проти 119594457,75 гривень за відповідний період попереднього року. Динаміка  даних поступлень проти попереднього року склала 21,7 відсотки. Проти довоєнного стану надходження зросли у 4,6 рази. Виконання планових призначень по даних податках склало 105,4 відсотків за звітний період. Надходження ПДФО становлять 64,2 відсотки в структурі власних доходів.  Основними платниками податку у 2024 році були  ПрАТ “РІВНЕАЗОТ”, надходження від якого склали 61783049,55 гривень , що на 8032567,57 гривень більше ніж у попередньому році.  ТОВ «ІГ»АРХІ-БУД» сплачено до бюджету громади 19807976,44 гривень, Тов «Короноспан Рівне»- 13198244,80 гривень, ТОВ «Сільва транс.уа» – 5238132,26 гривень.

Фактичні надходження від справляння на території сільської ради  плати за землю, що зараховується до бюджету територіальної громади склали    51873444,47 гривень при плані 50137572,06 гривень, план виконаний на 103,4 відсотки. Проти відповідного періоду попереднього року  надходження по земельному податку зросли 4663769,32  гривень за рахунок проведення індексації, інвентаризації земельних ділянок, переукладення договорів оренди, проведення номативно-грошової оцінки земель. Земельний податок проти 2021 року зріс на 17917415,38 гривень.   Земельний податок з юридичних осіб виконано на 103,3 відсотки, надходження у звітному році склали 46443357,10 гривень, що на  2222914,84 гривень більше ніж у 2023 році. По основним платникам податку Рівнеазот та Короноспан Рівне збільшились надходження  відповідно на 2312052,13 гривень,  на 586629,79 гривень то  по АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» зменшився на 916046,93 гривень у зв’язку з проведенням  нормативно-грошової оцінки земель  по новій методиці.

Єдиний податок, що надходить до загального фонду бюджету  складає 18839489,45 гривні, в тому числі єдиний податок з юридичних осіб 1805031,72 гривень, єдиний податок з фізичних осіб 16041375,00 гривень та єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників  993082,73 гривень. У 2021 році надходження єдиного податку становили 9295243,46 гривень.

Акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло 3805405,87 гривень.   Рентна плата за  користування природними ресурсами становить 362735,79 гривень,  отримано податку на нерухоме майно в сумі 3532544,94 гривень. Проти 2021 року  ріст надходжень склали 1342000,22  гривень.

Надходження  рентної плати за використання  природних ресурсів склали 362735,79 гривень , що на 5080,67 гривень більше ніж у довоєнному році.

Туристичний збір у 2024 році склав 79339,30 гривень у 2021 році надходження  туристичного збору склали 111271,00 гривень. В тому числі у зв’язку з передачею готельного комплаксу «Швейцарія» в оренду фізичним  особам та зменшенням  потоку проживаючих зменшились надходження по даному податку на 31931,70 гривень.

Неподаткові надходження становлять 2788482,80 гривень, в тому числі плата на надання  адмінпослуг склала 1597353,35 гривень, адмінштрафи склали  30889,00 гривень. Неподаткові надходження проти до повномасштабного вторгнення зросли на  2232657,02 гривень.

 Отримано освітньої субвенції з державного бюджету на суму 35760700,00  гривень,  субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1828600,00 гривень. Надійшло субвенції на надання державної підтримки  особам з особливими освітніми потребами в сумі 136138,53 гривень, на «Нову українську школу»- 453504,00 гривень, на харчування учнів початкових класів 458978,73 гривень. Обсяг субвенцій з інших місцевих бюджетів на інклюзивно-ресурсний центр та на заклади охорони здоров’я  становить 11441320,10 гривень.

До спеціального фонду бюджету Городоцької сільської ради надійшло  доходів в сумі 12922088,68 гривень, в тому числі:  екологічний податок в сумі 161116573,09 гривень, надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством в сумі 243778,04 гривень та благодійні  кошти, гранди та дарунки склали 2072444,30 гривень. Поступлення від відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва  склали 51407,43 гривень. Від грошових стягнень за шкоду, заподіяну  порушенням природоохоронного законодавства становлять 18168,86 гривень.

По  видатках бюджет Городоцької громади на 2024 рік по загальному фонду затверджений в сумі 224594050 гривень. Протягом року обсяг видаткової частини склав 208211586,00 гривень. Фактичне виконання  видаткової частини загального фонду бюджету за звітний період склало 201922829,77 гривень,  що становить 97,0  відсотків до планових призначень. В першу чергу проводилось фінансування захищених статей: заробітної плати, придбання продуктів харчування, розрахунки за спожиті енергоносії. За залишковим принципом фінансувалась решта видатків. В цілому на виплату заробітної плати використано 115598150,98 гривень. Видатки на розрахунки за спожиті енергоносії склали 11269492,39 гривень. На соціальне забезпечення використано 7677767,07 гривень. Придбано продуктів харчування на суму 3108374,34 гривень. Передано трансфертів органам управління інших рівнів на суму 12518311,67 гривень. На оплату послуг, придбання  матеріалів, обладнання та інвентаря використано 35447475,28 гривень. трансферти підприємствам установам та організаціям склали  15930991,01 гривень.

В цілому на виконання видаткової частини бюджету громади вплинула дія воєнного стан  та обмеження видатків  передбачене Постановою КМУ від 11.03.2022 № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» . За наслідками дії постанови з бюджету громади проводились  першочергові та необхідні видатки . Тому бюджет громади виконано по видатках загального фонду на 97,0  відсотка . Економія коштів по заробітні платі в сумі 12565,84 гривень склалась внаслідок наявності лікарняних листів по тимчасовій непрацездатності. По використанню продуктів харчування економія коштів на суму 854475,66 гривень по процедурі тендерних закупівель та у зв’язку з  невикористанням коштів субвенції з державного бюджету на харчування учнів початкових класів в сумі 298621,27 гривень. Невикористання коштів субвенції пояснюється тим, що дана субвенція надійшла лише  08.10.2024, а не на початку  навчального року. При цьому ,  відповідно до дії місцевої програми харчування дітей початкових класів здійснювалось за рахунок місцевого бюджету. Невикористані кошти по енергоносіях в сумі 711527,61 гривень у зв’язку з невикористанням коштів на придбання палива для генераторів, проведенням дистанційного навчання та відсутністю споживання енергоносіїв у жовтні 2024 року під час канікул та теплими погодними умовами.  По коду економічної класифікації 2610 повернуто кошти інших субвенцій територіальним громадам, які не використані протягом року по Центру ПМСД на ремонти установ охорони здоров’я.

При економії бюджетних коштів забезпечено в повному обсязі виплату заробітної плати, розрахунки за спожиті енергоносії, видатки на соціальний захист населення, поточне утримання установ . Заборгованість відсутня.

По спеціальному фонду бюджету проведено видатків на суму 82642917,89 гривень.  В тому числі за рахунок спеціального фонду проведено   капітальних видатків  на суму 81498876,22 гривень, в тому числі на фінансову підтримку військових частин, органів безпеки та організацію територіальної оборони передано міжбюджетних трансфертів в сумі  50094467,00 гривень. За рахунок грандів та дарунків проведено видатків на суму 2072444,30  гривень.

Забезпечення виконання видаткової частини бюджету дозволило в повному обсязі забезпечити потребу в виплаті заробітної плати працівникам бюджетних установ, утримання закладів, видатки на благоустрій території, ремонт доріг. Профінансувати потреби соціального захисту населення, допомоги  призваним на військову службу, пораненим, сім’ям загиблих. Надати допомогу силам безпеки і оборони на суму 55554000 гривень, в тому числі на придбання  квадрокоптерів для військових частин  25000000,00 гривень.

 В бюджеті громади на 2024 рік на державне управління  по використано 39092895,10 гривень, що становить 13,7 відсотків в структурі видатків  2024 року. В тому числі на виплату заробітної плати з нарахуваннями профінансовано 36384688,23 гривень. На розрахунки за спожиті енергоносії направлено 472203,84 гривень.   По спеціальному фонду бюджету у 2024 році по апарату управління видатки склали 400737,00 гривень на створення  системи «Голос» -160737 гривень та на виготовлення проектро-кошторисної документації на  благоустрій території довкола приміщення відділу освіти-культури, молоді та спорту та на утеплення даного приміщення. В сумі 240000,00 гривень. За рахунок коштів на державне управління проводились видатки на утримання апарату сільської ради в сумі 30359976,54 гривень, відділу освіти, культури, молоді та спорту, фінансового відділу , служби у справах дітей в сумі 8292181,56 гривень, проводились видатки на висвітлення в засобах масової інформації діяльності  сільської ради на суму 40000,00 гривень.

На забезпечення функціонування закладів освіти по загальному фонду бюджету  профінансовано 85999335,90 гривень, що становить  98,0 відсотків до планових призначень на 2024 рік.  В загальному обсязі видатків загального фонду витрати на освіту склали 42,3  відсотки. На заробітну плату з нарахуваннями профінансовано 71001532,36 гривень, або 82,5 відсотка в структурі видатків. На розрахунки за спожиті енергоносії  використано 3729903,41 гривень, придбано матеріалів, предметів та  обладнання на суму 4503773,78 гривень, отримано послуг по ремонтах приміщень та утриманню закладів на суму  3702575,08 гривень. На забезпечення організації дитячого харчування профінансовано 2898884,94 гривень. За рахунок спецкоштів проведено видатків на суму 4875118,72 гривень, в тому числі за рахунок платних послуг – 265231,71 гривень, за рахунок грандів та дарунків- 1287929,51 гривень, за рахунок бюджету розвитку  5271933,00 гривень.  Для закладів освіти придбано обладнання довгострокового користування на суму 2792282,13 гривень, проведено капітальних ремонтів на суму 2757155,00 гривень. На капітальне будівництво використано  465000,00 гривень.

За рахунок  місцевого бюджету на утримання  шкіл за рахунок загального фонду бюджету  профінансовано  34364387,54 гривень та за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету 35746174,00 гривень. Дані видатки дозволили в повному обсязі забезпечити  утримання шкіл, виплатити  заробітну плату, організувати харчування дітей, провести розрахунки за спожиті енергоносії. Видатки спеціального фонду на загальноосвітні навчальні заклади склали 4575118,72 гривень.

Проведено видатків на позашкілля в сумі 2173249,46 гривень, придбано предметів довгострокового використання  на позашкільний заклад в сумі 43484,00 гривень.

Здійснено  видатків в сумі 4041098,45 гривень на утримання музичної школи, на придбання музичних інструментів використано 79400,00 гривень.

На утримання інших закладів освіти- обслуговуючої групи та централізованої бухгалтерії профінансовано 5838164,82 гривень.  По спеціальному фонду бюджету оприбутковані  дрова за рахунок знищення меблів в сумі 115,50 гривень.

Діяльність інклюзивно-ресурсного центру  забезпечується  за рахунок коштів 6 територіальних громад на  суму  1329575,37 гривень та за рахунок освітньої субвенції на суму 1828600,00 гривень.

За рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів профінансовано  заклади освіти на суму  136138,53 гривень на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та на «Нову українську школу» в сумі 453504,00 гривень. Забезпечено співфінансування видатків на НУШ  в сумі 113377,00 гривень , що становить 20 відсотків в загальному обсязі видатків та відповідає діючому законодавству. Видатки спеціального фонду на реалізацію заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах слали 398364,00  гривень . Залишок коштів в сумі 376,00 гривень повернуто до обласного бюджету. Забезпечено співфінансування в сумі 99700,00 гривень, що складає 20 відсотків  від суми видатків.

На рахунки місцевого бюджету 27.12.2024 надійшли кошти субвенції  з державного бюджету  на харчування учнів початкових класів в сумі 1320600,00 гривень, які залишились в залишку на рахунках місцевого бюджету для використання у 2025 році.

За рахунок місцевого бюджету на утримання амбулаторій, ФАПів профінансовано 12023940,54 гривень. На забезпечення медикаментами  пільгових категорій громадян профінансовано  3904964,32 гривень. За рахунок іншої субвенції з бюджету Шпанівської  сільської ради  проведено роботи по капітальному ремонту Великоолексинської лікарської амбулаторії на суму 1293268,00 гривень. За рахунок даних коштів здійснювалось надання медичних послуг у  7 громадах району. Залишки коштів  субвенцій з інших місцевих бюджетів, невикористані протягом року, повернуто  місцевим бюджетам  472657,10 гривень

Витрати  на соціальний захист населення в звітному періоді   склали 7114272,62 гривень. За рахунок цих коштів проводилось видатки на компенсацію  за перевезення пільгових категорій громадян залізничним транспортом на суму 938,04 гривень, на послуги зв’язку для окремих категорій громадян профінансовано 1148,11 гривень. На проведення заходів до дня захисту дітей та для організації новорічних заходів для дітей , які потребують соціального захисту використано 54750,00 гривень. Надано допомоги  внутрішньо переміщеним особам на суму 154739,00 гривень. Виплачено матеріальної допомоги населенню, проведено виплати до дня козацтва, та призваним на військову службу, на поховання загиблих воїнів, компенсації за встановлення пам’ятників на могилах загиблих воїнів на суму 5801917,57 гривень. На виплатим фізичним особам, які надають послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю та нездатним до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги використано 544279,50 гривень. Проведено оздоровлення дітей пільгових категорій населення на суму 556500,00 гривень.

Витрати на  утримання закладів культури  за 2024 рік  за рахунок загального фонду бюджету склали  7873196,14 гривень. В межах даних коштів проведено видатки на  утримання бібліотек в  сумі 1947937,81 гривень та 819265,21 гривень по спеціальному фонду бюджету. Капітальні видатки на утримання бібліотек   склали 817320,21 гривень , в тому числі за рахунок бюджету розвитку громади 99984,00 гривень на поповнення  бібліотечного фонду та  на 717336,21  гривень безкоштовно переданої літератури.  На утримання клубних закладів за рахунок загального фонду бюджету профінансовано 5663283,38 гривень 221067,58 гривень за рахунок спеціального фонду. За рахунок бюджету розвитку використані кошті в сумі 145834,00 гривень на придбання предметів довгострокового користування  та сценічних костюмів. 10000,00 гривень використано на виготовлення проектно-кошторисної документації на капремонт приміщень. Проведено видатків за рахунок грандів і дарунків на суму 65233,58 гривень. На проведення культурно-масових заходів профінансовано 261974,95 гривень.

Видатки на фізичну культуру та спорт склали 2111704,38 гривень. В тому числі на заробітну плату з нарахуваннями 1806496,41 гривень. Проведено 20 спортивно-масових заходів серед населення громади  на суму 202000 гривень.

На фінансування житлово-комунального господарства в загальному фонді бюджету передбачено 23838000,00 гривень, в звітному періоді профінансовано 22987736,68 гривень. В тому числі на оплату електроенергії для освітлення вулиць використано 4476302,98 гривень, на благоустрій території видатки склали  16273808,70  гривень. На вивезення сміття використано 2237625,00 гривень.

 На виконання місцевої Програми розвитку агропромислового комплексу на фінансову підтримку сільськогосподарських товаровиробників профінансовано 761000,00 гривень.

На проведення нормативно-грошової оцінки земель профінансовані кошти в сумі 254730,00 гривень. Проведено та затверджено  16 нормативно грошових оцінок земельних ділянок, що дозволить збільшити надходження до бюджету.

У 2024 році  на виготовлення генерального плану забудови с. Городок профінансовано 298806,00 гривень.

На поточний ремонт та утримання доріг профінансовані кошти   в сумі 6702396,30 гривень. Проведено капітальних ремонтів доріг на суму 22680212,88 гривень.

Видатки  на членські внески  органів  місцевого самоврядування в асоціації міст та органів місцевого самоврядування склали 22759,00 гривень.

Профінансовано робіт, товарів та послуг по територіальній обороні на суму 656984,70 гривень. В цілому на заходи щодо зміцнення обороноздатності та сил безпеки та оборони  з бюджету громади протягом 2024 року використано 55554000,00  гривень.

На виконання місцевих програм в бюджеті громади були заплановані кошти в сумі 119604090,75 гривень.

Станом на 1 січня 2025 року кредиторська заборгованість по бюджету Городоцької сільської територіальної відсутня. Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату рахується в сумі 523262,74 гривень , в тому числі по попередній оплаті за енергоносії в сумі 26480062,74 гривень, забезпечувальні депозити при оренді приміщень в сумі 18000,00 гривень, передплата  періодичних видань в сумі 25200,00 гривень. Дебіторська заборгованість спеціального фонду в сумі 36259,20 гривень, кредиторська – 4646,81 гривень рахується по  доходах батьківської плати .

По запланованих  призначеннях на 2024 рік затверджено профіцит загального фонду бюджету в сумі 58678197,80 гривень. Джерелами фінансування   загального фонду бюджету  громади передбачено за рахунок залучення  вільних залишків коштів в сумі 17357692,57  гривень, обсяг коштів переданих із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку)  затверджено  в сумі 77673034,18 гривень. Відповідно до пункту 22/5  розділу УІ «Прикінцевих та перехідних положень» Бюджетного кодексу України передбачено передачу коштів із спеціального фонду бюджету до загального фонду в сумі 1637143,81 гривень. Фактично профіцит бюджету за рік склав75053673,59 гривень. Залишки коштів станом на 01.01.2024 становили 17457692,57 гривень , а станом на 01.01.2025 – 19797835,91 гривень.   Передано до бюджету розвитку  74350674,06 гривень. Залучено кошти спеціального фонду бюджету на суму 1637143,81 гривень.

По спеціальному фонду бюджету  заплановано дефіцит в сумі 79321565,54 гривень. Джерелами  покриття видатків заплановано залучення залишків коштів  на рахунках бюджету в сумі 3285675,17 гривень.  Надходження коштів  із загального фонду бюджету до бюджету розвитку заплановані в сумі 77673034,18 гривень. Передбачено передачу коштів із спеціального фонду бюджету до загального фонду в сумі 1637143,81 гривень. Протягом року внутрішнє фінансування склало 69720829,21 гривень. За рахунок власних надходжень бюджетних установ проведено видатків на суму 21453,67 гривень. Передано до загального фонду бюджету  1637143,81 гривень. Надходження коштів із загального фонду бюджету склали 74350674,06 гривень . Залишки коштів цільових фондів  зросли на суму 3014154,71 гривень.    

Залишки коштів бюджету на кінець року по загальному фонду становлять 19797835,91 гривень, 29380,50 гривень бюджету розвитку, 4897991,95 гривень природоохоронного фонду, 51407,43 гривень від відшкодування втрат сільськогосподарського, лісогосподарського виробництва, 1320600,00 гривень залишок субвенції на харчування  учнів початкових класів

Кошти місцевого бюджету на депозитах в банках не розміщались.

Кошти на кредитування у бюджеті територіальної громади на 2024 рік не передбачались.

Обсяг міжбюджетних трансфертів до загального фонду, що надійшли до бюджету громади  у 2024 році склав 50079241,36  гривень, в тому числі отримано освітньої субвенції на виплату заробітної плати педагогічним працівникам в сумі 35760700,00 гривень, субвенції з державного бюджету  на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів  загальної  середньої освіти на суму 458978,73 гривень, субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції на суму  1828600,00 гривень, субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на суму 133768,53 гривень, субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду на суму 2370,00 гривень, субвенція  з місцевого  бюджету  на забезпечення  якісної, сучасної та  доступної загальної середньої  освіти «Нова українська школа» на суму 453504,00 гривень. Надходження  інших субвенцій з бюджетів територіальних громад на обслуговування дітей в Городоцькому інклюзивно-ресурсному центрі,  надання послуг у галузі містобудування та  на забезпечення діяльності Центру ПМСД становлять 11441320,10 гривень.

Не використані протягом року кошти субвенцій  повернуті в повному обсязі надавачам в сумі 782439,84 гривень.

До спеціального фонду бюджету отримано субвенцію з державного бюджету  на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів  загальної  середньої освіти на суму 1320600,00 гривень, субвенцію з місцевого  бюджету за рахунок залишку  освітньої субвенції, що утворився на початок  бюджетного періоду на суму 398364,00 гривень та інших субвенцій з місцевих бюджетів на суму 1293268,00 гривень для центру ПМСД. До обласного бюджету повернуто невикористану субвенцію з місцевого  бюджету за рахунок залишку  освітньої субвенції, що утворився на початок  бюджетного періоду в сумі 376,00 гривень. На залишках місцевого бюджету станом на 01.01.2025 рахується субвенція на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів  загальної  середньої освіти в сумі 1320600,00 гривень.

Обсяг міжбюджетних трансфертів з бюджету громади по загальному фонду бюджету у 2024 році склав 62612778,67 гривень.

Видатки на передачу інших  субвенцій з бюджету територіальної громади у 2024 році по загальному фонду бюджету склали 7932442,66 гривень.

Передано інших субвенцій з спеціального фонду бюджету територіальної громади протягом року на суму 40026720,00 гривень. (Розшифровка інших субвенцій по загальному та спеціальному фондах бюджету додається)

За рахунок місцевого бюджету передано субвенцій державному бюджету в сумі 14639090,01 гривень, в тому числі по загальному фонду бюджету в сумі 4571343,01 гривень, по спеціальному фонду 10067747,00 гривень.

 (Розшифровки субвенцій з місцевого бюджету державному бюджету по загальному фонду  та спеціальному фондах додається)

Передано субвенцію міському бюджету на виплату заробітної плати  педагогічним працівникам по викладанню предмету «Захист України» за рахунок освітньої субвенції в сумі 14526,00 гривень

Станом на 01.01.2025 року штатна чисельність працівників апарату сільської ради  становить 59 штатних одиниць, протягом року штатна чисельність працівників не змінювалась . Фактично заповнено вакантну посаду в межах затвердженої штатної чисельності державного реєстратора ЦНАП , який у 2022 році призваний на військову службу. Штатна чисельність працівників  3 відділів сільської ради становить 13 штатних одиниць. Їх чисельність протягом року не змінювалась.

На території громади працює  4 загальноосвітніх навчальних заклади. Протягом року кількість  дітей зменшилась на 67 учнів. У зв’язку  із  переведенням однієї дитини  з особливими освітніми потребами з груп корткотривалого перебування на повний день та зміною стану  однієї дитини  штатна чисельність педагогічних працівників (асистент вчителя), відповідно до рішення сільської ради  №1791 від 27 вересня 2024 року «Про введення штатних одиниць до штатних розписів закладів загальної середньої освіти Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області», з 01 жовтня збільшилась 2 штатні одиниці , та заповнено вакантних посад в межах затвердженої штатної чисельності 4,58 одиниць. У зв’язку з забезпечення харчування дітей початкових класів чисельність дітей, що харчується збільшилась на 472 дитини. Видатки на харчування склали 3230862,39 гривень, що становить 41,14 гривень на діто-день харчування. Середньомісячна заробітна плата  педагогічних працівників склала 16750 гривень, обслуговуючого персоналу 9905 гривень.

По позашкільному навчальному закладі чисельність працівників протягом року не змінювалась та складає 7,5 штатних одиниць фактична чисельність станом на 01.01.2025 складає 6,7 штатної одиниці проти 7,2 на початок року. Середньомісячна заробітна плата складає 15870 гривень.

У зв’язку із збільшенням кількості учнів на 9 чоловік рішенням сільської ради від № 1676 від 26 червня 2024 року Про внесення змін до рішення Городоцької сільської ради від 22 січня 2021 року №83 «Про створення комунального закладу «Городоцька школа мистецтв» Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області» з 01 липня 2024 року було введено 1,9 штатної одиниці посад «Викладач мистецької школи», 0,1 штатну одиниці посади «Концертмейстер». Фактична чисельність працівників зросла на 2 штатних одиниці. Середньомісячна заробітна плата складає 13529 гривень.

Чисельність централізованої бухгалтерії відділу овіти, культури, молоді та спорту з 01.01.2024 встановлена в кількості 5 штатних одиниць. 

По обслуговуючій групі, інклюзивно-ресурсному центрі зміни в фактичні чисельності працівників відбулись у межах затвердженої на початок року  штатної чисельності.

По бібліотеках чисельність працівників складає 5 штатних одиниць. На 817185 гривень  збільшились бібліотечні фонди, в тому числі  за рахунок безкоштовно переданої літератури на 719281 гривень, за рахунок бюджету розвитку громади на 100000 гривен. Списання бібліотечних фондів протягом року не проводилось.

Рішенням сільської ради №1677 від 26 червня 2024 року  введено до штатного розпису  клубних закладів  з 01 липня 2024 року 1 штатну одиницю посади «Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків» . При цьому фактична чисельність зросла на 0,5 штатної одиниці.

Структура  комунального закладу  Центр спорту та фізичного здоров’я сільської ради станом на кінець звітного періоду залишилась незмінною , фактична чисельність  зменшилась на 1 посаду.  Середньомісячна заробітна плата становить 16592 гривень.

Фінансовим відділом за 2024 рік підготовлено 17 проєктів рішень сесій та 8 проєктів рішень виконавчого комітету  по питаннях формування та виконання бюджету. Забезпечено розгляд 446 документів. Підготовлено 110 договорів про міжбюджетні трансферти та співпрацю. Надано 267 відповідей та інформацій по питаннях, що відносяться до компетенції фінансового відділу. Постійно здійснювався контроль за виконанням розпису доходів та видатків бюджету. Проведено уточнення бюджету 343 довідками  та надано фінансування 752 розпорядженнями. Проведено три перевірки правильності формування  бюджетних запитів та кошторисів установ. Проводились  засідання комісії з питань сплати податків, так у 2024 році  на засідання комісії були запрошені  7 платників податків, які мають заборгованість перед бюджетом та не вирішені питання користування земельними ділянками.  За результатами роботи комісії вдалось  забезпечити  нарахування та сплату податків на суму на загальну суму 294300 гривень.

На офіційному вебсаті сільської ради розміщається щомісячно інформація  про виконання бюджету. Щоквартально подається детальна інформація з доповідною запискою про бюджет за звітний період.

Питання виконання бюджету за 2023 рік заслуховувалось  на сесії сільської ради  та питання виконання бюджету за 2024 рік  розглядались  щоквартально на засіданнях виконавчого комітету. За 2024 рік сільською радою укладено 49 договорів оренди земельних ділянок, що дозволить збільшити доходи бюджету у наступних бюджетних періодах.

Працівниками  фінансового відділу регулярно здійснюється контроль стану фінансово-бюджетної роботи  в бюджетних установах. В поточному році  проведено 3 перевірки стану формування кошторисі, бюджетних запитів та паспортів бюджетних програм.  36 експертиз кошторисів, штатних розписів, планів асигнувань. Постійно  проводилось погодження змін до кошторисних призначень установ. Погодження паспортів бюджетних програм.  Проводиться аналіз ефективності бюджетних програм.

Забезпечено у установлені законодавством терміни   формування та затвердження бюджету територіальної громади на 2025 рік.

 Забезпечено роботу  робочих групу по формування бюджету, встановленню місцевих податків та зборів.

За наслідками ревізійних заходів Західним офісом Держаудитслужби порушень бюджетного законодавства при формуванні та виконанні бюджету в фінансовому відділі   не встановлено.

Фінансовим відділом постійно надається методична та практична допомога підвідомчим установам по фінансових питаннях, складанню звітності.

 

Начальник фінансового відділу                                                  Ірина ІЛЛЮК 

ДОДАТКИ ДО ІНФОРМАЦІЇ