Дата оприлюднення 12.06.2025

ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я 

_____________2025 року         с. Городок                     № ______ 

Про виконання делегованих повноважень
у сфері соціально-економічного і культурного
розвитку, планування та обліку (стаття 27
Закону України «Про місцеве самоврядування
в Україні») за
І півріччя 2025 року 

Заслухавши інформацію заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради про стан виконання делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»)  за І півріччя 2025 року, керуючись статтями 27, 51, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради 

ВИРІШИВ: 

1. Інформацію заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради взяти до уваги, що додається.

2. Роботу виконавчого комітету Городоцької сільської ради в частині виконання делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2025 року визнати задовільною.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету сільської ради Марію Якимчук.

Сільський голова                                                                        Сергій ПОЛІЩУК

Додаток 
до рішення виконавчого комітету
сільської ради
____________2025 № _____

Інформація
про стан виконання делегованих повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») за І півріччя 2025 року

На виконання делегованих повноважень відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку виконком сільської ради приймає участь у здійсненні державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Згідно «Плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Городоцької сільської ради на 2025 рік» в 2025 році заплановано винести на розгляд сесії два регуляторні акти: це проєкти рішень «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Городоцької сільської  ради» та «Про встановлення місцевих податків та зборів на території  Городоцької сільської ради, або внесення змін до рішення сільської ради, якими встановлено податки і збори на її території».  

Рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Городоцької сільської ради, або внесення змін до рішення сільської ради, якими встановлено податки і збори на її території» в поточному році на розгляд сесії виносити не планується в зв’язку з відсутністю об’єктивних причин. Таким чином продовжує діяти рішення Городоцької сільської ради від 29 червня  2023 № 1264 «Про встановлення місцевих податків і зборів на території  Городоцької сільської ради».

Підготовка регуляторних актів здійснюється згідно вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та «Положення про порядок підготовки та прийняття регуляторних актів Городоцькою сільською радою», затвердженого рішенням Городоцької сільської ради від 25.11.2021 № 805.

На розгляд виконавчого комітету протягом 1 півріччя 2025 року не надходило звернень щодо розгляду і узгодження планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки.

Виконавчим комітетом Городоцької сільської ради ведеться постійна робота щодо виконання своїх повноважень по здійсненню контролю за веденням статистичного обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають на території сільської ради та громадян, що проживають без реєстрації за місцем проживання.

Слід зауважити, що бувають випадки, коли громадяни несвоєчасно міняють свої паспорти при зміні прізвища після реєстрації шлюбу, не оформляють документи на отримання паспорта громадянина України при досягненні 14-ти річного віку. В зв’язку з цим ведеться постійна організаційна то роз’яснювальна робота серед населення щодо своєчасного оформлення документів.

Для організаційного забезпечення надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг створено виконавчий орган – відділ з питань надання адміністративних послуг.

Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом та видача результатів послуг здійснюється через адміністратора Центру.

В Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 38 видів послуг, згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Городоцької сільської ради, зокрема – послуги Держгеокадастру України, державна реєстрація нерухомого майна, послуги дозвільного характеру, послуги реєстрації місця проживання, зняття з обліку, послуги Державної міграційної служби, послуги Пенсійного фонду, Держаної інспекції, архітектури та містобудування України, Адмінсервіс «ВЕТЕРАН», Для надання адміністративних послуг  у ЦНАП для реалізації положень безбар’єрності – облаштовані відповідні умови з урахуванням потреб маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю- а саме наявність пандусу, сходів з поручнями, обладнана санітарна кімната, вказівники  надрукованих шрифтом Брайля, технічні рішення для обслуговування осіб з порушенням слуху, місць для тимчасового розміщення дитячих колясок.

Станом на 01червня 2025 року з початку року (січень-травень) у ЦНАП Городоцької сільської ради надано 4513 адміністративних послуг.

До місцевого бюджету за надані платні адміністративні послуги надійшло 607858 грн 48 коп.

На офіційному вебсайті громади  створено і постійно оновлюється сторінка «Адмінпослуги», на якій можна ознайомитися з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. Також  створено окрему площадку (сайт) ЦНАП Городоцької територіальної громади (https://cnap.gorodok.toolkit.in.ua), де відображається перелік послуг, що надаються, інформаційні картки на послуги, алгоритм подання заявки на отримання адмінпослуги, інформація про працівників, контакти. На сайті ЦНАП розроблено систему на попередній  Електроний запис на визначену дату та час. Активовано ЧАТ-БОТ на сайті Центр надання адміністративних послуг Городоцької територіальної громади. (https://cnap.gorodok.toolkit.in.ua).

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за звітний період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. За потреби у майбутньому передбачається  організовувати виїзний прийом у старостатах  громади до маломобільних громадян з обмеженою можливістю для отримання адміністративних послуг.

Впроваджений Адмінсервіс “ВЕТЕРАН” – “єдине вікно” для ветеранів війни та членів їхніх сімей.

Для родичів та близьких безвісти зниклого чи загинувшого захисника України у ЦНАП проводиться оформлення та видача Витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни для законних представників ветерана.

У ЦНАП розроблені QR шерінг в ДІЇ для отримання копій цифрових документів для громадян через ДІЯ сервіс, такі як:

-довідка ВПО;

-картка платників податків;

-свідоцтво про народження;

-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;

-посвідчення ветерана;

-посвідчення водія;

-студентський квиток державного зразка;

-документ про освіту;

-актовий запис про народження;

-паспорт громадянина України у вигляді ID або закордонного паспорта.

Дані послуги спрощують  швидке отримання необхідних цифрових документів  на місці у ЦНАП, як в електронному вигляді так і в паперовому шляхом їх роздруку адміністратором ЦНАП.

Начальник відділу та адміністратори постійно беруть участь у онлайн семінарах та навчаннях, що організовують для працівників ЦНАПів.

Заступник сільського голови
з питань діяльності виконавчих
органів сільської ради                                                                   Сергій САЙКО