Дата оприлюднення 23.12.2024

ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
Восьме скликання
(Сорок третя чергова сесія)
Р І Ш Е Н Н Я 

20 грудня 2024 року              с. Городок                                  № 1861

Про внесення змін до рішення
сільської ради від 04 грудня
2020 року №14 «Про затвердження
структури та чисельності працівників
Городоцької сільської ради та її
виконавчих органів» (зі змінами)

З метою впорядкування та удосконалення структури сільської ради, керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» за погодженням із постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади, сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» (зі змінами) такі зміни.

Вивести з 01 січня 2025 року із структури сільської ради та її виконавчих органів:

посаду головного спеціаліста-бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради – 1 штатна одиниця;

посаду прибиральника службових приміщень служби господарського забезпечення сільської ради – 1 штатна одиниця.

Ввести з 01січня 2025 року у структуру сільської ради та її виконавчих органів:

посаду головного спеціаліста відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства сільської ради – 1 штатна одиниця;

посаду підсобного робітника служби господарського забезпечення сільської ради –2 штатні одиниці.

2. Додаток до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» (зі змінами) викласти у редакції, що додається.

3. Відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради внести відповідні зміни до штатного розпису, кошторисних призначень Городоцької сільської ради на 2025 рік.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади.

Сільський голова                                                              Сергій ПОЛІЩУК

Додаток
до рішення Городоцької
сільської ради від 04.12.2020 № 14
(у редакції рішення сільської ради
20.12.2024 №1861)

СТРУКТУРА
та чисельність працівників Городоцької сільської ради
та її виконавчих органів

Назва відділів та посад

Чисельність

1

І. Керівний склад сільської ради та її виконавчого комітету

7

1.1

Сільський голова

1

1.2

Секретар сільської ради

1

1.3

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів

1

1.4

Керуючий справами виконавчого комітету

1

1.5

Староста

3

 

ІІ. Виконавчі органи Городоцької сільської ради

 

2

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та економіки

5

2.1

Начальник відділу-головний бухгалтер

1

2.2

Головний спеціаліст – бухгалтер

2

2.3

Спеціаліст-економіст

1

2.3

Оператор комп’ютерного набору

1

3

Відділ кадрової роботи

2

3.1

Начальник відділу

1

3.2

Головний спеціаліст

1

4

Юридичний відділ

3

4. 1

Начальник відділу

1

4. 2

Головний спеціаліст

2

5

Відділ організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації

7

5.1

Начальник відділу

1

5.2

Головний спеціаліст

1

5.3

Діловод

3

5.4

Архіваріус

2

6

Відділ з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи

4

6.1

Начальник відділу

1

6.2

Головний спеціаліст

1

6.3

Інспектор військового обліку

2

7

Відділ архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства

7

7.1

Начальник відділу

1

7.2

Головний спеціаліст-землевпорядник

4

7.3

Головний спеціаліст

2

8

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей

7

8.1

Начальник відділу

1

8.2

Головний спеціаліст

1

8.3

Провідний спеціаліст

4

8.4

Інспектор

1

9

Служба господарського забезпечення

13

9.1

Завідувач господарства

1

9.2

Прибиральник службових приміщень

2

9.3

Підсобний робітник

7

9.4

Двірник

2

9.5

Водій автотранспортного засобу

1

10

Відділ з питань надання адміністративних послуг

5

10.1

Начальник відділу

1

10.2

Державний реєстратор

2

10.3

Адміністратор

2

11.

Фінансовий відділ

5

12.

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

5

13.

Служба у справах дітей

3

 

Всього

73

Секретар сільської ради                                                           Людмила СПІВАК