- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Керуючий справами виконавчого комітету Городоцької сільської ради
Якимчук Марія Михайлівна
Народилася 02 листопада 1985 року у селі Обарів Рівненського району.
Освіта вища. У 2008 році закінчила приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. акд. С. Демянчука», спеціальність «Фінанси».
Трудову діяльність Якимчук М.М. розпочала у 2008 році на посаді директора центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Обарівської сільської ради. З листопада 2013 до червня 2014 року працювала фахівцем із соціальної роботи Рівненського районного центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, а з січня 2015 року до серпня 2017 року працювала військовим обліковцем Обарівської сільської ради.
У 2017-2020 роках працювала на посаді заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Обарівської сільської ради.
Відповідно до розпорядження сільського голови Городоцької сільської ради від 04 грудня 2020 року №58-к Якимчук М.М. призначена на посаду керуючого справами виконавчого комітету Городоцької сільської ради.
Повноваження керуючого справами виконавчого комітету сільської ради
1. Керуючий справами виконавчого комітету сільської ради у межах повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
планує роботу виконавчого комітету сільської ради;
веде реєстрацію, облік звернень, які виносяться на розгляд виконавчого комітету сільської ради;
забезпечує підготовку матеріалів на розгляд виконавчого комітету сільської ради;
запрошує на засідання виконкому членів виконавчого комітету сільської ради;
відповідає за готовність питання до розгляду на засіданні виконавчого комітету;
готує проекти рішень виконавчого комітету сільської ради та підписує додатки до рішень;
забезпечує доведення рішень виконавчого комітету сільської ради до виконавців;
контролює виконання рішень і протокольних доручень виконавчого комітету сільської ради;
висвітлює діяльність виконавчого комітету сільської ради шляхом оприлюднення прийнятих рішень виконавчого комітету на офіційному сайті Городоцької сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства України;
забезпечує централізоване, тимчасове зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі діяльності виконавчого комітету сільської ради;
організовує матеріально-технічне забезпечення діяльності виконавчого комітету сільської ради;
організовує взаємодію між виконавчими органами сільської ради у здійсненні ними повноважень;
забезпечує особистий прийом громадян з питань діяльності виконавчого комітету сільської ради;
забезпечує розгляд письмових звернень з питань, що належать до компетенції виконавчого комітету сільської ради, відповідно до закону;
виконує інші обов’язки, покладені на нього сільським головою або виконавчим комітетом ради;
забезпечує облік житлового фонду здійснення контролю за його використанням;
забезпечує облік громадян, які відповідно до чинного законодавства потребують поліпшення житлових умов; розподілу та надання відповідно до чинного законодавства житла, що належить до комунальної власності;
забезпечує організацію надання відповідно до закону громадянам, які потребують соціального захисту, безоплатного житла;
організовує видачу ордерів на заселення жилої площі в будинках державних та комунальних організацій;
на період відсутності секретаря ради вчиняє нотаріальні дії;
здійснює повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
2. У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу виконавчих органів сільської ради з питань участі у роботі виконавчого комітету сільської ради.