УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
Восьме скликання
(друга позачергова сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

15 грудня 2020 року                                                         № 24

Про внесення змін до рішення
сільської ради від 04 грудня 2020 року
№14 «Про затвердження структури
та чисельності працівників
Городоцької сільської ради
та її виконавчих органів»

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» такі зміни:

Ввести з 15 грудня 2021 року у структуру сільської ради та її виконавчих органів:

посаду діловода відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації Городоцької сільської ради;

посаду архіваріуса відділу організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації Городоцької сільської ради;

посаду соціального інспектора відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей Городоцької сільської ради у кількості 4 штатні одиниці;

посаду провідного спеціаліста відділу соціального захисту населення та захисту прав дітей Городоцької сільської ради;

посаду спеціаліста – землевпорядника відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства Городоцької сільської ради;

посаду двірника служби господарського забезпечення Городоцької сільської ради у кількості 2 штатних одиниць.

2. Додаток до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» викласти у новій редакції згідно з додатком.

3. Відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки Городоцької сільської ради внести відповідні зміни в штатний розпис Городоцької сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади.

 

Сільський голова                                                                            Сергій ПОЛІЩУК

 

 

Додаток до
рішення сільської ради
від 04.12.2020 року № 14
у редакції рішення сільської
ради від 15.12.2020 року № 24

СТРУКТУРА
та чисельність працівників Городоцької сільської ради
та її виконавчих органів

Назва відділів та посад

Чисельність

1

І. Керівництво сільської ради

6

1.1

Сільський голова

1

1.2

Секретар ради

1

1.3

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів

1

1.4

Керуючий справами виконавчого комітету

1

1.5

Староста

2

 

II. Виконавчі органи Городоцької сільської ради

 

2

Відділ юридичного забезпечення, управління  персоналом

3

2.1

Начальник відділу

1

2.2

Головний спеціаліст

2

3

Відділ організаційного забезпечення, документообігу, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації

12

3.1

Начальник відділу

1

3.2

Головний спеціаліст

1

3.2

Інспектор військового обліку

2

3.3

Діловод

4

3.4

Архіваріус

3

3.5

Спеціаліст з охорони праці та цивільного захисту

1

4

Відділ архітектури, земельних відносин та житлово- комунального господарства

7

4.1

Начальник відділу

1

4.2

Головний спеціаліст-землевпорядник

1

4.3

Спеціаліст-землевпорядник

3

4.4

Спеціаліст з житлово-комунального господарства, комунальної власності

2

5

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та економіки

7

5.1

Начальник відділу-головний бухгалтер

1

5.2

Головний спеціаліст-бухгалтер

1

5.3

Спеціаліст-бухгалтер

2

5.4

Спеціаліст-економіст

1

5.5

Оператор комп’ютерного набору

2

6

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей

10

6.1

Начальник відділу

1

6.2

Головний спеціаліст

1

6.3

Провідний спеціаліст

4

6.4

Соціальний інспектор

4

7

Служба господарського забезпечення

10

7.1

Завідувач господарства

1

7.2

Прибиральник службових приміщень

3

7.3

Підсобний робітник

3

7.4

Двірник

2

7.5

Водій автотранспортного засобу

1

8

Відділ з питань надання адміністративних послуг

7

8.1

Начальник відділу

1

8.2

Державний реєстратор

2

8.3

Адміністратор

4

9.

Фінансовий відділ

5

10.

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

5

 

ВСЬОГО

72

Секретар сільської ради                                                          Людмила СПІВАК