Дата оприлюднення 04.04.2023

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
Восьме скликання
(Двадцять перша чергова сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

30 березня  2023 року                                                                  № 1184

Про внесення змін до рішення
сільської ради від 04 грудня
2020 року № 14 «Про затвердження
структури та чисельності працівників
сільської ради та її виконавчих
органів» (зі змінами)

Відповідно до рішення сільської ради від 30 березня 2023 року № 1184 «Про внесення змін до рішення Городоцької сільської ради від 04 грудня 2020 року № 16 «Про створення відділу освіти, культури, молоді і спорту Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області» (зі змінами), наказу начальника обласної військової адміністрації Віталія Коваля від 13 лютого 2023 року № 61 «Про окремі питання організації бюджетного процесу у Рівненській області в умовах воєнного стану» та з метою оптимізації чисельності працівників сільської ради, керуючись пунктом 5 частини першої статті 26, пунктом 6 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за погодженням з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади, сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року № 14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів», а саме: вивести із структури сільської ради та її виконавчих органів посаду діловода відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації Городоцької сільської ради.

2. Враховуючи рішення сільської ради від 30 березня 2023 року № 1184 «Про внесення змін до рішення Городоцької сільської ради від 04 грудня 2020 року № 16 «Про створення відділу освіти, культури, молоді і спорту Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області» (із змінами) внести зміни в додаток до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» (зі змінами) виклавши його у новій редакції згідно з додатком.

3. Відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки сільської ради внести відповідні зміни до штатного розпису Городоцької сільської ради на 2023 рік.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади.

Сільський голова                                                          Сергій   ПОЛІЩУК

Додаток
до рішення Городоцької
сільської ради від 04.12.2020 № 14
(у редакції рішення сільської ради
30.03.2023№ 1184

СТРУКТУРА
та чисельність працівників Городоцької сільської ради
та її виконавчих органів

Назва відділів та посад

Чисельність

1

І. Керівний склад сільської ради та виконавчого комітету

7

1.1

Сільський голова

1

1.2

Секретар  ради

1

1.3

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів

1

1.4

Керуючий справами виконавчого комітету

1

1.5

Староста

3

 

ІІ. Виконавчі органи Городоцької  сільської ради

 

2

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та економіки

6

2.1

Начальник відділу-головний бухгалтер

1

2.2

Головний спеціаліст – бухгалтер

3

2.3

Спеціаліст-економіст

1

2.4

Оператор комп’ютерного набору

1

3

Відділ кадрової роботи

2

3.1

Начальник відділу

1

3.2

Головний спеціаліст

1

4

Юридичний відділ

3

4. 1

Начальник відділу

1

4. 2

Головний спеціаліст

2

5

Відділ організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації

7

5.1

Начальник відділу

1

5.2

Головний спеціаліст

1

5.3

Діловод

3

5.4

Архіваріус

2

6

Відділ з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи

4

6.1

Начальник відділу

1

6.2

Головний спеціаліст

1

6.3

Інспектор військового обліку

2

7

Відділ архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства

6

7.1

Начальник відділу

1

7.2

Головний спеціаліст-землевпорядник

4

7.3

Головний спеціаліст

1

8

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей

7

8.1

Начальник відділу

1

8.2

Головний спеціаліст

1

8.3

Провідний спеціаліст

4

8.4

Соціальний інспектор

1

9

Служба господарського забезпечення

12

9.1

Завідувач господарства

1

9.2

Прибиральник службових приміщень

3

9.3

Підсобний робітник

5

9.4

Двірник

2

9.5

Водій автотранспортного засобу

1

10

Відділ з питань надання адміністративних послуг

5

10.1

Начальник відділу

1

10.2

Державний реєстратор

2

10.3

Адміністратор

2

11.

Фінансовий відділ

5

12.

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

5

13.

Служба у справах дітей

3

 

Всього

72

Секретар сільської ради                                                              Людмила СПІВАК