- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
ПРОЄКТ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Городоцької сільської ради
_________________ № ___
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Городоцької сільської ради
Рівненського району Рівненської області
на 2023-2024 роки
Преамбула
В межах співпраці з Національним агентством з питань запобігання корупції щодо реалізації проекту «Доброчесна територіальна громада» та з метою впровадження в діяльність ради ефективних інструментів доброчесності, практик мінімізації/усунення корупційних ризиків при здійсненні владних повноважень на території громади.
Цією Антикорупційною програмою Городоцька сільська рада проголошує, що її працівники, селищний голова та депутати у своїй внутрішній діяльності, а також у правовідносинах із діловими партнерами, в тому числі органами державної влади, органами місцевого самоврядування керуються принципом «нульової толерантності» до будь-яких проявів корупції і вживатимуть всіх законних заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції та пов’язаним з нею діями (практиками).
І. Засади антикорупційної політики сільської ради.
З метою впровадження ефективних заходів Антикорупційна програма Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області на 2023-2024 роки (далі – Антикорупційна програма) розроблена відповідно до вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», Методології управління корупційними ризиками (далі Методологія), Методичних рекомендацій щодо підготовки антикорупційних програм органів влади, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 19.01.2017 № 31 та інших нормативно-правових актів антикорупційного спрямування.
Терміни в Антикорупційній програмі вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про запобігання корупції».
Ця Антикорупційна програма поширюється на її учасників (далі –учасники), якими є:
– депутати сільської ради;
– посадові особи сільської ради.
Городоцька сільська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси Городоцької територіальної громади у межах повноважень, визначених Конституцією України та законами України.
Антикорупційна політика сільської ради спрямована на вжиття превентивних антикорупційних заходів для недопущення вчинення суб’єктами корупційних правопорушень або правопорушень пов’язаних з корупцією, формування нульової толерантності до корупції як серед представників місцевої влади, так і серед жителів територіальної громади.
Політика щодо запобігання та протидії корупції у діяльності сільської ради обумовлена основними принципами здійснення місцевого самоврядування та служби в органах місцевого самоврядування, що визначені чинним законодавством України про місцеве самоврядування, а саме:
– верховенство права, демократизм і законність;
– повага та дотримання прав і свобод людини;
– гласність;
– колегіальність;
– служіння територіальній громаді;
– поєднання місцевих і державних інтересів;
– професіоналізм, компетентність, ініціативність, чесність, відданість справі;
– правова, організаційна та матеріально-фінансова самостійність в межах повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами;
– підзвітність та відповідальність перед територіальною громадою їх органів та посадових осіб;
– державна підтримка та гарантія місцевого самоврядування.
Антикорупційна програма є комплексом правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності сільської ради на період з 2023 по 2024 роки.
Метою Антикорупційної програми є впровадження комплексної системи правових, соціально-економічних, організаційно-управлінських та інших заходів щодо запобігання та протидії корупції, впровадження і належне функціонування механізмів прозорості та доброчесності у всіх сферах діяльності сільської ради.
Основними завданнями Антикорупційної програми є:
– визначення засад загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції в сільській раді, заходи з їх реалізації;
– проведення оцінки корупційних ризиків у діяльності сільської ради, визначення причин, що їх породжують, та умов, що їм сприяють;
– визначення заходів щодо усунення виявлених корупційних ризиків, осіб, відповідальних за їх виконання, строків та необхідних ресурсів;
– забезпечення підвищення правової обізнаності посадових осіб та депутатів сільської ради;
– здійснення моніторингу ефективності реалізації в сільській раді антикорупційних заходів.
Загальна відомча політика сільської ради щодо запобігання та протидії корупції полягає у виявленні основних причин порушення антикорупційного законодавства (а також неефективних заходів управління, прогалин у правовому регулюванні діяльності виконавчих органів сільської ради), розробці та впровадженні ефективного внутрішнього механізму усунення або мінімізації корупційних чинників.
Сільська рада в межах своїх повноважень здійснює заходи з реалізації загальної відомчої політики стосовно запобігання та протидії корупції, такі як:
– забезпечення належного рівня знань антикорупційного законодавства посадовими особами сільської ради шляхом проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції (у тому числі проведення семінарів, навчань);
– заходи щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
– здійснення внутрішнього контролю щодо своєчасного подання декларацій депутатами, депутатами, в яких повноваження закінчилися, посадовими особами та особами, які раніше працювали та мали статус посадової особи сільської ради;
– забезпечення дотримання обмежень щодо використання службових повноважень, одержання подарунків та неправомірної вигоди, сумісництва, суміщення з іншими видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб;
– створення прозорої системи з добору кадрів, що ґрунтується на принципах відкритості та рівного доступу до служби в органі місцевого самоврядування;
– здійснення ефективного контролю за додержанням посадовими особами сільської ради вимог антикорупційного законодавства та загальновизнаних етичних норм поведінки;
– організація проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посади з високим рівнем корупційних ризиків;
– проведення правового аналізу проєктів нормативно-правових та інших актів сільської ради щодо наявності корупційних ризиків та відповідності їх законодавству;
– участі у проведенні службових розслідувань з метою виявлення причини та умов, що сприяли вчиненню корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, повідомлення про такі випадки спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції;
– забезпечення конфіденційності інформації про осіб, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, факти підбурення ïx до вчинення корупційних правопорушень;
– забезпечення доступу до публічної інформації, дотримання принципів відкритості, прозорості та неупередженості під час висвітлення інформації про діяльність сільської ради на її офіційному вебсайті, інших офіційних каналах комунікації, державних інформаційних порталах тощо;
– проведення серед посадових осіб виконавчих органів сільської ради роз’яснювальної роботи з питань запобігання, виявлення та протидії корупції, а також підтримка на офіційному вебсайті ради розділу «Антикорупційна діяльність» з актуальною інформацією, що стосується змін до антикорупційного законодавства та надання компетентними органами відповідних роз’яснень з цих питань;
– виявлення ризиків у діяльності посадових осіб виконавчих органів сільської ради, депутатів ради, які негативно впливають на виконання владних функцій, здійснення оцінки щодо наявності корупціогенних факторів в правових актах, що приймаються радою чи її посадовими особами; взаємодія зі спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;
– інші заходи щодо запобігання та протидії корупції, передбачені чинним законодавством України.
Текст Антикорупційної програми перебуває у постійному відкритому доступі на офіційному вебсайті Городоцької сільської ради в розділі «Антикорупційна діяльність».
ІІ. Оцінка корупційних ризиків, заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків та визначення осіб, що відповідальні за їх виконання
Виявлення корупційних ризиків, найбільш вразливих до корупції процесів, які мають місце під час виконання функцій органу та реалізації здійснення посадовими особами та депутатами сільської ради своїх повноважень, а також причин та умов, що сприяють виникненню корупційних схем, є одним із основних напрямів у сфері запобігання та протидії корупції.
Об’єктивне оцінювання корупційних ризиків є необхідним для профілактики порушень антикорупційного законодавства та надає можливість забезпечити відповідність антикорупційних заходів специфіці діяльності та раціонально використовувати ресурси, спрямовані на проведення відповідної роботи.
Оцінювання корупційних ризиків полягає у визначенні об’єктів оцінки корупційних ризиків, необхідних джерел інформації, методів та способів оцінки корупційних ризиків, відповідальних осіб та строків проведення оцінки.
Оцінювання корупційних ризиків у діяльності сільської ради проведено у відповідності до вимог Методології та рішення виконавчого комітету Городоцької сільської ради від 22 липня 2022 року № 130 «Про проведення оцінювання корупційних ризиків у діяльності Городоцької сільської ради», робочою групою з оцінки корупційних ризиків у діяльності ради, склад якої затверджено розпорядженням сільського голови від 26 липня 2022 року № 66.
З метою забезпечення принципів прозорості та відкритості у діяльності ради розпорядження сільського голови розміщено на офіційному вебсайті сільської ради.
Оцінювання корупційних ризиків у діяльності сільської ради проведено у форматі самооцінювання під координацією та у взаємодії з Національним агентством з питань запобігання корупції.
Робоча група визначила вразливі до корупції функції та завдання сільської ради, конкретні напрями діяльності виконавчих органів сільської ради, а саме діяльність у фінансовій і бюджетній сфері, діяльність у сфері земельних відносин, у сфері соціального захисту та освіті.
Також проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ради на предмет виявлення чинників корупційних ризиків в організаційно-управлінській діяльності, шляхом анонімного опитування представників бізнесу, громадських організацій та ЗМІ, керівників комунальних підприємств та мешканців громади, які є безпосередніми отримувачами послуг.
Також вивчено законодавчі та внутрішні організаційно-розпорядчі акти, які регулюють діяльність ради та її органів на предмет виявлення дискреційних повноважень та норм, що можуть сприяти реалізації корупційних ризиків.
Оцінювання корупційних ризиків здійснювалося за критеріями ймовірності виникнення ідентифікованих корупційних ризиків та наслідків вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Для виконання поставлених завдань робочою групою складено план оцінювання корупційних ризиків у діяльності сільської ради.
Робочою групою з оцінки корупційних ризиків в сільській раді виконано всі заплановані планом заходи з ідентифікації корупційних ризиків та проведено їх оцінку, а саме:
– визначено джерела отримання інформації, необхідні для проведення ідентифікації корупційних ризиків;
– визначено коло осіб відповідальних за проведення ідентифікації корупційних ризиків;
– ідентифіковано корупційні ризики;
– визначено методи та способи оцінки корупційних ризиків;
– проведено оцінку корупційних ризиків.
Заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків у діяльності сільської ради полягають у визначенні можливих механізмів протидії та запобігання корупційним ризикам, містять пропозиції щодо шляхів їх реалізації та спрямовані на ліквідацію або мінімізацію умов (причин) виникнення корупційних ризиків.
Заходи впливу на корупційний ризик мають бути спрямовані на усунення, мінімізацію його джерел, а у випадку неможливості безпосереднього впливу на джерела – на зниження рівня ймовірності чи можливих наслідків його реалізації.
Усунення, мінімізація корупційного ризику може здійснюватися без розробки заходів впливу на корупційні ризики шляхом прийняття рішення посадовою особою не вчиняти або не продовжувати дій, які можуть призводити до реалізації корупційного ризику.
Розробка заходів впливу на корупційні ризики здійснюється із дотриманням вимог Методології на основі таких принципів:
послідовність – розробка заходів впливу на корупційні ризики з урахуванням ефективності існуючих заходів контролю, запроваджених в організації, результатів виконання заходів впливу на корупційні ризики, визначених в антикорупційних програмах попередніх періодів (або інших документах, складених за результатами оцінювання корупційних ризиків);
пріоритетність – відповідність заходу впливу на корупційний ризик та строку його реалізації рівню корупційного ризику (розробка невідкладних комплексних заходів впливу на корупційні ризики з високим та критичним рівнем; встановлення заходів впливу на корупційні ризики, пов’язаних виключно із підвищенням рівня знань працівників організації, попередженням про відповідальність тощо для корупційних ризиків з низьким рівнем, в інших випадках – встановлення таких заходів виключно як додаткових);
чіткість – формулювання заходу впливу на корупційний ризик конкретним, зрозумілим, лаконічним; уникнення загальних формулювань (наприклад, посилити контроль, удосконалити порядок тощо);
достатність – визначення принаймні одного заходу впливу на корупційний ризик, спрямованого на попередження його реалізації та достатнього для усунення, мінімізації його джерела або зниження рівня ймовірності чи можливих наслідків його реалізації;
уникнення дублювання – визначення існуючих заходів контролю, спрямованих на запобігання реалізації корупційних ризиків, як заходів впливу на корупційний ризик допускається лише для корупційних ризиків із низьким рівнем або у випадку, якщо вони не виконуються і таке невиконання є джерелом корупційного ризику;
досяжність – планування заходів впливу на корупційні ризики з урахуванням необхідних для їх виконання фінансових, матеріально-технічних, трудових та інших ресурсів.
Перелік заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків у діяльності сільської ради сформовані за такими пріоритетними напрямками, як:
– актуалізація (постійне оновлення) знань у сфері законодавства з питань запобігання та виявлення корупції;
– проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо заходів запобігання корупції серед учасників програми, проведення навчань, семінарів з питань дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції»;
– проведення роз’яснювальної роботи з новопризначеними працівниками з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;
– своєчасне доведення до відома змін в антикорупційному законодавстві;
– контроль за дотриманням вимог Антикорупційної програми;
– здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування сільського голови та Національного агентства про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;
– проведення оцінки корупційних ризиків з метою їх актуалізації та обов’язкового включення їх до Антикорупційної програми;
– забезпечення можливості для повідомлення про корупцію, зокрема через офіційний вебсайт, телефонний або електронний зв’язок;
– запобігання порушень посадовими особами під час надання відповідей на інформаційні запити;
– посилення контролю за ефективним використанням майна, що знаходиться у спільній власності територіальної громади;
– формування в учасників програми негативного ставлення до корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією;
– забезпечення в межах повноважень виконання Закону України «Про запобігання корупції» щодо своєчасного подання учасниками програми декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
– інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про неподання або несвоєчасне подання декларацій суб’єктами декларування (учасниками програми);
– забезпечення відкритості, прозорості та неупередженості при публічному висвітленні інформації щодо діяльності сільської ради на її офіційному вебсайті;
– інші заходи.
IІІ. Навчання та заходи з поширення інформації
щодо програм антикорупційного спрямування
Підвищення рівня професійної компетенції та правосвідомості посадових осіб сільської ради, депутатів ради, а також ефективності роботи уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції є одним із пріоритетів Антикорупційної програми.
З метою підтримання рівня знань антикорупційного законодавства посадовими особами сільської ради та її депутатами, ознайомлення зі змінами в антикорупційному законодавстві, формування правової свідомості, нетерпимого ставлення до корупції, а також мінімізації ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень, для забезпечення проведення організаційної та роз’яснювальної роботи з питань запобігання, виявлення та протидії корупції, впродовж дії Антикорупційної програми організовуватимуться та проводитимуться навчання та заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування.
А саме, до таких заходів належать :
– проведення навчань з питань декларування, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, обмежень, що встановлюються антикорупційним законодавством, та щодо правового статусу викривача;
– проведення семінарів за участю учасників Антикорупційної програми з метою роз’яснення загальних вимог антикорупційного законодавства, можливостей повідомлення про корупцію та поняття конфлікту інтересів і пов’язаних із ним наслідків;
– акумуляція актуальної інформації щодо заходів та методів виявлення корупційного правопорушення чи конфлікту інтересів;
– ознайомлення зі змінами в антикорупційному законодавстві;
– участь посадових осіб сільської ради в конференціях, круглих столах, семінарах та інших заходах з питань запобігання і протидії корупції, що проводяться в Україні;
– забезпечення участі уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції у семінарах, тренінгах та інших навчальних заходах, що будуть організовані Національним агентством з питань запобігання корупції та спрямовані на поглиблення знань у сфері застосування антикорупційного законодавства.
Навчальні заходи з питань дотримання антикорупційного законодавства України серед учасників Антикорупційної програми проводитимуться з урахуванням актуальних тем:
– «Подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»;
– «Конфлікт інтересів: поняття, склад, відповідальність»;
– «Правила етичної поведінки в рамках Закону України «Про запобігання корупції»;
– «Відповідальність за вчинення корупційного та пов’язаного з корупцією правопорушення»;
– «Правовий статус викривача»;
– «Поняття подарунку, обмеження їх отримання, настання юридичної відповідальності».
Для новопризначених працівників посадових осіб сільської ради в обов’язковому порядку в день призначення проводити індивідуальний вступний інструктаж щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства.
Проведення індивідуального інструктажу для осіб, які звільняються з займаних посад щодо обмежень наявних після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого, самоврядування та своєчасного подання декларацій.
Крім того, учасники Антикорупційної програми направлятимуться для участі в конференціях, семінарах, тренінгах, засіданнях «круглих столів» та інших навчальних заходах антикорупційного спрямування, що проводитимуться у комунальному закладі «Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій», за запрошенням громадських організацій, що проводять тематичні семінари у сфері запобігання корупції, Національним агентством з питань запобігання корупції та іншими установами і організаціями в Україні, а також на різних онлайн платформах.
Систематичне розміщення інформації у розділі «Антикорупційна діяльність» на офіційному вебсайті сільської ради з питань антикорупційного законодавства.
Своєчасне повідомлення про зміни в антикорупційному законодавстві на апаратних нарадах.
В рамках реалізації заходів Антикорупційної програми планується запровадження інформаційної кампанії серед жителів громади та інших зовнішніх зацікавлених сторін. Метою кампанії є формування у населення нульової толерантності до корупції та активна залученість до впровадження інструментів доброчесності в громаді.
ІV. Процедури щодо моніторингу, оцінка виконання та перегляд Антикорупційної програми
Для забезпечення належної реалізації заходів, передбачених Антикорупційною програмою в сільській раді здійснюється моніторинг її виконання.
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції (далі – Уповноважена особа) здійснює систематичний, моніторинг виконання антикорупційної програми.
Моніторинг полягає у зборі та аналізі інформації про повноту та своєчасність виконання заходів, передбачених Антикорупційною програмою, їх актуальність та відповідність середовищу в сільській раді з метою контролю за процесом управління корупційними ризиками, виявлення та усунення недоліків у положеннях Антикорупційної програми, а також реагування на зміни у внутрішньому та зовнішньому середовищі органу з метою внесення змін до програми.
Під час моніторингу аналізується фактичний стан виконання кожної категорії заходів, передбачених антикорупційною програмою, а саме заходів з реалізації антикорупційної політики організації, заходів впливу на корупційні ризики, навчальних заходів, заходів з поширення інформації антикорупційного спрямування та інших заходів.
Для здійснення моніторингу враховуються індикатори виконання заходів, передбачені антикорупційною програмою.
Особи, відповідальні за виконання заходів, передбачених антикорупційною програмою, у встановлений строк надають Уповноваженій особі інформацію про стан виконання заходів, їх актуальність, а у разі невиконання або несвоєчасного виконання окремих заходів – інформують про причини, які до цього призвели.
Уповноважена особа аналізує та узагальнює отриману інформацію і готує звіт про стан виконання антикорупційної програми.
У разі виявлення недоліків у положеннях антикорупційної програми у звіті наводяться пропозиції щодо їх усунення та, за необхідності, проведення додаткового оцінювання корупційних ризиків, перегляду антикорупційної програми.
Звіт про стан виконання антикорупційної програми надається голові сільської ради для прийняття рішень та розміщується на офіційному вебсайті сільської ради.
Результати моніторингу виконання заходів впливу на корупційні ризики відображаються у реєстрі ризиків та розміщуються на офіційному вебсайті сільської ради.
Уповноважена особа відповідно до покладених на неї завдань:
1) за результатами роботи за звітний рік надає до Національного агентства інформацію щодо своєї діяльності до 10 лютого року, наступного за звітним.
2) здійснює підготовку звітів за результатами періодичного моніторингу та оцінки виконання антикорупційної програми, а також надає пропозиції щодо внесення змін до неї.
3) щопівроку надає Національному агентству інформацію щодо виконання заходів, передбачених антикорупційною програмою відповідного органу.
Уповноважена особа здійснює оцінку виконання антикорупційної програми з метою аналізу змін, досягнутих в управлінні корупційними ризиками, та формування пропозицій щодо подальшого удосконалення цього процесу.
Оцінка виконання антикорупційної програми проводиться після спливу строку, на який вона приймається.
Оцінка виконання антикорупційної програми здійснюється шляхом встановлення результативності та ефективності її виконання.
Для встановлення результативності виконання антикорупційної програми:
визначається у відсотках прогрес у досягненні індикаторів виконання кожного заходу, передбаченого антикорупційною програмою;
визначається загальний прогрес виконання кожної категорії заходів, передбачених антикорупційною програмою та наведених у абзаці третьому пункту 1 цього розділу, як середній арифметичний відсоток виконання кожного заходу із відповідної категорії;
визначається загальний прогрес виконання антикорупційної програми як середній арифметичний відсоток прогресу виконання кожної категорії заходів, передбачених антикорупційною програмою.
Для встановлення ефективності виконання антикорупційної програми визначається стан досягнення передбачених антикорупційною програмою цілей на підставі індикаторів, визначених уповноваженою особою, та джерел інформації, що передбачені Методологією.
За результатами оцінки виконання Антикорупційної програми сільському голові подається звіт, який містить висновки щодо змін, досягнутих в управлінні корупційними ризиками, та пропозиції до подальшого удосконалення цієї діяльності.
Звіт за результатами оцінки виконання антикорупційної програми розміщується на офіційному вебсайті сільської ради.
Оцінка виконання антикорупційної програми та пропозиції з удосконалення діяльності з управління корупційними ризиками враховуються при підготовці антикорупційної програми на наступний період.
Антикорупційна програма переглядається у таких випадках:
зміни у середовищі сільської ради (організаційній структурі, її функціях та процесах ) (за необхідності);
внесення до законодавства, в тому числі антикорупційного, змін, які впливають на діяльність сільської ради ;
виявлення за результатами моніторингу її виконання невідповідностей/недоліків у діяльності з управління корупційними ризиками;
ідентифікація нових корупційних ризиків;
врахування радою пропозицій до Антикорупційної програми, наданих Національним агентством;
інші випадки, передбачені в антикорупційній програмі.
Перегляду антикорупційної програми може передувати проведення додаткового оцінювання корупційних ризиків.
До змін до антикорупційної програми належать:
включення нових та/або виключення передбачених антикорупційною програмою заходів;
оновлення інформації, викладеної у реєстрі ризиків;
внесення до антикорупційної програми змін редакційного характеру, які не впливають на її зміст (перейменування організації, її структурних підрозділів, зміна назви посад, зміна назви нормативно-правових актів, на які містяться посилання в антикорупційній програмі, зміна персональних даних особи – виконавця заходу, інші зміни редакційного характеру).
У разі наявності вказаних підстав уповноважена особа ініціює внесення змін до Антикорупційної програми та готує проєкт відповідних змін.
Підготовлений проєкт змін до Антикорупційної програми подається на розгляд сільському голові.
Зміни до антикорупційної програми затверджуються на сесії сільської ради.
Зміни до антикорупційної програми сільської ради вводяться в дію з дати їх затвердження.
Городоцький сільський голова Сергій ПОЛІЩУК