Серед чималої кількості зручних сучасних сервісів необхідно виділити Електронний кабінет – найбільш популярний сервіс податкової служби, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, що зводить особисте спілкування з контролюючими органами до мінімуму.
Взаємодія реалізується через мережу Інтернет у режимі реального часу. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС: http://tax.gov.ua.
Як функціонує Електронний кабінет?
Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:
• відкрита (загальнодоступна);
• приватна (особистий кабінет).
У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.
У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до наступних сервісів:
• персоніфікований податковий календар;
• перегляд облікових даних платника;
• подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;
• перегляд та друк раніше поданої звітності;
• перегляд вхідних/вихідних документів;
• листування з органами ДПС;
• подання заяв, запитів для отримання інформації;
• інформація про стан розрахунків з бюджетом;
• реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних;
• інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;
• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;
• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального;
• отримання витягів щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС;
• отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
• інші електронні сервіси та корисна інформація.
Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано також інші можливості (платники мають змогу подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС; доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД) та ряд інш.).
Також розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.
Звертаємо увагу, що у разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звертатись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0), або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.