Дата оприлюднення: 14.07.2022

 

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
(Чотирнадцята чергова сесія)

Р І Ш Е Н Н Я

11 липня 2022 року                                                 № 1022

Про внесення змін до рішення
Городоцької сільської ради
від 04 грудня 2020 року №14
«Про затвердження структури та
чисельності працівників
Городоцької сільської ради
та її виконавчих органів»

Відповідно до статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини першої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Городоцької сільської ради від 30 вересня 2021 року № 727 «Про створення юридичної особи «Виконавчий комітет Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області» та затвердження Положення про виконавчий комітет Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області», за погодженням із постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади, Городоцька сільська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» (зі змінами) такі зміни:

замінити у додатку «Структура та чисельність працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» назву розділу I «Керівництво сільської ради» назвою «Керівний склад сільської ради та її виконавчого комітету»;

вивести із структури сільської ради та її виконавчих органів посаду головного спеціаліста відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства Городоцької сільської ради;

вивести із структури сільської ради та її виконавчих органів посаду оператора комп’ютерного набору відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки Городоцької сільської ради;

ввести у структуру сільської ради та її виконавчих органів посаду підсобного робітника служби господарського забезпечення Городоцької сільської ради;

ввести у структуру сільської ради та її виконавчих органів посаду підсобного робітника служби господарського забезпечення Городоцької сільської ради.

2. Додаток до рішення сільської ради від 04 грудня 2020 року №14 «Про затвердження структури та чисельності працівників Городоцької сільської ради та її виконавчих органів» викласти у новій редакції згідно з додатком.

3. Відділу бухгалтерського обліку, звітності та економіки Городоцької сільської ради внести відповідні зміни до штатного розпису на 2022 рік Городоцької сільської ради в межах граничної чисельності та фонду оплати праці.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку громади.

 

Сільський голова                                                                        Сергій ПОЛІЩУК

 

 

Додаток
до рішення Городоцької
сільської ради від 04.12.2020 № 14
(у редакції рішення сільської ради
11.07.2022   № 1022)

СТРУКТУРА
та чисельність працівників Городоцької сільської ради
та її виконавчих органів

Назва відділів та посад

Чисельність

1

І. Керівний склад сільської ради та виконавчого комітету

7

1.1

Сільський голова

1

1.2

Секретар  ради

1

1.3

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів

1

1.4

Керуючий справами виконавчого комітету

1

1.5

Староста

3

 

ІІ. Виконавчі органи Городоцької  сільської ради

 

2

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та економіки

6

2.1

Начальник відділу-головний бухгалтер

1

2.2

Головний спеціаліст – бухгалтер

3

2.3

Спеціаліст-економіст

1

2.4

Оператор комп’ютерного набору

1

3

Відділ кадрової роботи

2

3.1

Начальник відділу

1

3.2

Головний спеціаліст

1

4

Юридичний відділ

3

4. 1

Начальник відділу

1

4. 2

Головний спеціаліст

2

5

Відділ організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації

8

5.1

Начальник відділу

1

5.2

Головний спеціаліст

1

5.3

Діловод

4

5.4

Архіваріус

2

6

Відділ з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи

4

6.1

Начальник відділу

1

6.2

Головний спеціаліст

1

6.3

Інспектор військового обліку

2

7

Відділ архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства

6

7.1

Начальник відділу

1

7.2

Головний спеціаліст-землевпорядник

4

7.3

Головний спеціаліст

1

8

Відділ соціального захисту населення та захисту прав дітей

7

8.1

Начальник відділу

1

8.2

Головний спеціаліст

1

8.3

Провідний спеціаліст

4

8.4

Соціальний інспектор

1

9

Служба господарського забезпечення

12

9.1

Завідувач господарства

1

9.2

Прибиральник службових приміщень

3

9.3

Підсобний робітник

5

9.4

Двірник

2

9.5

Водій автотранспортного засобу

1

10

Відділ з питань надання адміністративних послуг

5

10.1

Начальник відділу

1

10.2

Державний реєстратор

2

10.3

Адміністратор

2

11.

Фінансовий відділ

5

12.

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

6

13.

Служба у справах дітей

3

 

Всього

74

Секретар ради                                                                                Людмила СПІВАК