- Структура
- Рада
- Виконавчий комітет
- Офіційні документи
- Публічна інформація
- Адмінпослуги
- Бюджет. Податки
- Регуляторна політика
- Освіта. Культура. Спорт
- Соціальний захист
- Інформація для ВПО
- Служба у справах дітей
- Медицина
- Містобудівна діяльність
- Аграріям
- Цивільний захист
- Військовий облік
- Воєнний стан
- Герої не вмирають
- «Центр пробації»
- Петиції
Інформація
про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до
Городоцької сільської ради у 2024 році
Упродовж 2024 року виконавчим комітетом Городоцької сільської ради вживалися належні заходи спрямовані на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян.
За 2024 рік до сільської ради надійшло 1130 звернень громадян, з них: 2 – поштою, 1095 – на особистому прийомі, 23 – від органів влади вищого рівня та 9 звернень на електронну пошту: gorodok.zvernenya@gmail.com.
Із зазначеної кількості, 1064 звернень від громадян вирішено позитивно, на 13 звернень надано вмотивовану відмову, на 6 звернень надано роз’яснення та 47 звернень перебувають на розгляді.
З загальної кількості громадян, що звернулися до сільської ради: 7 – від учасників бойових дій, 90 – від осіб з інвалідністю І-ІІІ гр., 2 – від Матерів-героїнь, 30 – від членів багатодітних сімей, 19 – від членів сімей військовослужбовців, які загинули у ході війни та 982 – інші категорії громадян.
У своїх зверненнях населенням громади перед сільською радою порушено 1130 питань.
Серед них: 735 – з питань соціального захисту, 20 – комунального господарства, 12 – житлової політики, 8 – екології та природних ресурсів, 1 – з питань працевлаштування, 6 – з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, 273 – звернень з питань аграрної політики та земельних відносин, 16 – з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей, 23 – з питань культури, культурної спадщини та туризму, 1 – з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин, 2 – з питань діяльності органів місцевого самоврядування, 1 – з питань освіти та науки та 32 – звернення з інших питань.
Результати аналізу письмових звернень, за змістом, свідчать про те, що найактуальнішими були питання соціального захисту, виділення матеріальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин.
Від органів державної влади вищого рівня для розгляду та вирішення, протягом 2024 року, надійшло 23 звернення громадян. Усі звернення розглянуто в установлені терміни та надано відповідна інформація в органи влади вищого рівня щодо результатів розгляду.
На особистому контролі керівництва сільської ради, старост старостинських округів № 1, 2, 3 перебувають звернення, що надходять від жінок яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у проведенні операції Об’єднаних сил.
Всі звернення розглянуто в установленому чинним законодавством порядку, про результати розгляду заявників інформовано, відповіді на звернення громадян у судовому порядку не оскаржувалися.
Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті сільської ради.
Відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян.
Інформація
про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до
сільської ради у 2023 році
Упродовж 2023 року виконавчим комітетом Городоцької сільської ради вживалися належні заходи спрямовані на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян.
Упродовж 2023 року до сільської ради надійшло 1050 звернень громадян, з них: 3 – поштою; 1030 – на особистому прийомі, 16 – від органів влади вищого рівня та 1 звернення на електронну пошту:gorodok.zvernenya@gmail.com.
Із зазначеної кількості звернень 1048 звернень від громадян вирішено позитивно, на 2 звернення надано вмотивовану відмову.
З загальної кількості громадян, що звернулися до сільської ради, за категорією авторів звернень: 1 – звернення від учасника війни, 1 – від учасника бойових дій, 68 від інвалідів І-ІІІ гр., 3 – від Метерів-героїнь, 25 – від членів багатодітних сімей, 1 – від осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС, 5 – від членів з сімей загиблих у ході війни та 946 – інші категорії громадян.
Населенням громади перед сільською радою у зверненнях порушено 1050 питань. Серед них: 630 – з питань соціального захисту, 24 – комунального господарства, 11 – житлової політики, 11 – екології та природних ресурсів, 1 – з питань працевлаштування, 60 – сімейної, гендерної політики та захисту прав дітей, 287 – звернень з питань аграрної політики та земельних відносин, 1 звернення з питання інформаційної політики та діяльності ЗМІ, 1 – звернення з питань культури та збереження культурної спадщини, туризму та 24 – звернень з інших питань.
Результати аналізу письмових звернень за змістом свідчать про те, що найактуальнішими були питання соціального захисту, виділення матеріальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин.
Від органів державної влади вищого рівня для розгляду та вирішення протягом 2023 року надійшло 16 звернень громадян. Усі звернення розглянуто в установлені терміни та надано відповідна інформація в органи влади вищого рівня щодо результатів розглядую.
На особистому контролі керівництва сільської ради та керівників виконавчих органів сільської ради перебувають звернення, що надходять від жінок яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у проведенні операції Об’єднаних сил.
Всі звернення розглянуто в установленому чинним законодавством порядку, про результати розгляду заявників інформовано, відповіді на звернення громадян у судовому порядку не оскаржувалися.
Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті сільської ради.
Відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян.
Інформація
про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до
сільської ради у 2022 році
Упродовж 2022 року виконавчим комітетом сільської ради вживалися належні заходи спрямовані на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян.
Із урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 „Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, керівництвом громади здійснювався особистий прийом громадян лише з пріоритетних питань.
Упродовж 2022 року до сільської ради надійшло 931 звернення громадян, з них: 6 – поштою; 899 – на особистому прийомі, 15 від органів влади вищого рівня, від інших установ та організацій – 6, та 5 на електронну пошту: gorodok.zvernenya@gmail.com. Із зазначеної кількості звернень на 2 – надано роз’яснення, 888 – вирішено позитивно, на 37 звернень надано вмотивовану відмову та 4 звернення перебувають на розгляді.
З загальної кількості громадян, що звернулися: 1 – учасника війни, 3 – від осіб з інвалідністю в наслідок війни, 58 – від інвалідів І-ІІІ гр., 20 – від членів багатодітних сімей, 843 – інші категорії громадян та 6 – членів з сімей загиблих у ході війни.
Населенням громади перед сільською радою порушено 931 питання.
Серед них: 646 – питань соціального захисту, 24 – комунального господарства, 12 – житлової політики, 6 – екології та природних ресурсів, 1 – забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, 1 – з питань працевлаштування, 5 – сімейної, гендерної політики та захисту прав дітей, 2 – звернення з питань освіти та науки, 207 – звернень з питань аграрної політики та земельних відносин та 27 – звернень з інших питань.
Результати аналізу письмових звернень за змістом свідчать про те, що найактуальнішими були питання соціального захисту, виділення матеріальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства.
Протягом звітного періоду на адресу сільської ради надійшла одна скарга та одне повторне звернення (надання матеріальної допомоги).
Від органів державної влади вищого рівня для розгляду та вирішення протягом 2022 року надійшло 15 звернень громадян. Усі звернення розглянуто в установлені терміни та надано відповідна інформація в органи влади вищого рівня щодо результатів розглядую
На особистому контролі керівництва сільської ради, старост старостинських округів № 1, 2, 3 перебувають звернення, що надходять від жінок яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, членів сімей загиблих військовослужбовців, а також учасників бойових дій, інвалідів війни з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у проведенні операції Об’єднаних сил.
Всі звернення розглянуто в установленому чинним законодавством порядку, про результати розгляду заявників інформовано. Відповіді на звернення громадян протягом 2022 року в судовому порядку не оскаржувалися.
Стан роботи зі зверненнями громадян, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті сільської ради.
Відділом організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян.
ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи із зверненнями громадян, порушених у них питань
та їх вирішення протягом 2021 року
Питання дотримання Закону України „Про звернення громадян”, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі.
Виконавчим комітетом сільської ради забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян. Керівництвом громади забезпечується дотримання графіків особистого прийому громадян.
Протягом 2021 року до сільської ради надійшло 1330 звернень громадян. Із зазначеної кількості звернень, на 20 – надано роз’яснення, 1179 – вирішено позитивно та на 126 звернень надано вмотивовану відмову, 5 звернень перебуває на контролі до остаточного вирішення.
Із загальної кількості громадян, що звернулися: 1 – від потерпілих від аварії на ЧАЕС, 109 – від військовослужбовців – учасників АТО та членів їх сімей, 1 – від учасника бойових дій, 3 – від інвалідів війни, 20 – від інвалідів І-ІІІ гр., 6 – від дітей-інвалідів, 25 – від членів багатодітних сімей, 1 – від ветерана праці, 1 – від одинокої матері, 1 – від громадянки, якій присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та 1161 – інші категорії громадян.
Населенням громади перед сільською радою порушено 1330 питань. Серед них: 628 – питань соціального захисту, 34 – комунального господарства, 16 – житлової політики, 13 – екології та природних ресурсів, 3 забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, 616 – звернень з питань аграрної політики та земельних відносин тощо.
Результати аналізу письмових звернень за змістом свідчать про те, що найактуальнішими були питання соціального захисту, виділення матеріальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства. Загалом протягом 2021 року на звернення громадян надано матеріальної допомоги на понад 1,0 млн грн.
З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення протягом 2021 року надійшло 15 звернень громадян.
На особистому контролі керівництва сільської ради, старост старостинських округів №1, 2 перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників АТО та членів їх сімей.
Протягом 2021 року до сільської ради надійшло одне звернення від жінки, якій присвоєно почесне звання України „Мати – героїня”. Від військовослужбовців, які брали участь в АТО та членів їх сімей надійшло 109 звернень.
Відповіді на звернення громадян протягом 2021 року в судовому порядку не оскаржувалися.