Дата оприлюднення: 30.12.2021

 

УКРАЇНА
ГОРОДОЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

24 грудня 2021 року                                                          № 182

Про стан роботи із зверненнями
громадян на території сільської ради

На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008р. „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, заслухавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради Сергія Шеремети про роботу із зверненнями громадян на території Городоцької сільської ради, керуючись статтею 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян на території сільської ради за 2021 рік взяти до відома (додається).

2. Керівникам виконавчих органів сільської ради, відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради забезпечити:

неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”;

забезпечити в подальшому рівень виконавської дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надходять на урядову „гарячу лінію”, „гарячу лінію” голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

3. Відділу організаційного забезпечення, документообігу, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та доступу до публічної інформації сільської ради, забезпечити:

постійний контроль за виконанням Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у виконавчому комітеті  сільської ради;

систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сімʼї, учасники бойових дій, члени сімей загиблих в ході проведення антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил військовослужбовців, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Людмилу Співак.

 

Сільський голова                                                                            Сергій ПОЛІЩУК

 

 

ДОДАТОК

Інформація
про підсумки роботи із зверненнями громадян
за 2021 рік

Питання дотримання Закону України „Про звернення громадян”, виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі.

Виконавчим комітетом сільської ради забезпечується щомісячний моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян. Керівництвом громади забезпечується дотримання графіків особистого прийому громадян.

Протягом 2021 року до сільської ради надійшло 581 звернень громадян. Із зазначеної кількості звернень, на 17 – надано роз’яснення, 557 – вирішено позитивно, 5 – перебуває на контролі до остаточного вирішення та  на 2 звернення надано вмотивовану відмову.

Із загальної кількості громадян, що звернулися: 155 звернень від пенсіонерів, 1 – від потерпілих від аварії на ЧАЕС, 7 – від військовослужбовців – учасників АТО та членів їх сімей, 1 – від учасника бойових дій, 2 – від інвалідів війни, 15 – від інвалідів І-ІІІ гр., 6 – від дітей-інвалідів, 14 – від членів багатодітних сімей, 1 – від ветерана праці, 1 – від одинокої матері, 1 – від громадянки, якій присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

Населенням громади перед сільською радою порушено 581 питання. Серед них: 508 – питань соціального захисту, 15 – комунального господарства, 16 – житлової політики, 10 – екології та природних ресурсів, 3 забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку тощо.

Результати аналізу письмових звернень за змістом свідчать про те, що найактуальнішими були питання соціального захисту, виділення матеріальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства. Загалом протягом 2021 року на звернення громадян надано матеріальної допомоги на понад 1,0 млн грн.

З вищестоящих органів державної влади для розгляду та вирішення протягом 2021 року надійшло 9 звернень громадян, всі звернення вирішено позитивно.

На особистому контролі керівництва сільської ради, старост старостинських округів №1, 2 перебувають звернення, що надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників АТО та членів їх сімей.

Протягом 2021 року до сільської ради надійшло одне звернення від жінки, якій присвоєно почесне звання України „Мати – героїня”. Від військовослужбовців, які брали участь в АТО та членів їх сімей надійшло 7 звернень.

Відповіді на звернення громадян протягом 2021 року в судовому порядку не оскаржувалися.

З метою виконання законів України „Про доступ до публічної інформації”, „Про інформацію”, постанов Кабінету Міністрів України сільською радою вжито низку заходів. Зокрема, розпорядженнями сільського голови затверджено Порядок складання, подання, опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації, що знаходиться у володінні Городоцької сільської ради, форму запиту на інформацію, визначено спеціальні робочі місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями. Рішенням виконавчого комітету сільської ради затверджено розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Городоцька сільська рада, та Порядок відшкодування цих витрат.

Протягом 2021 року від громадян, громадських організацій та засобів масової інформації до сільської ради  надійшло 10 запитів на публічну інформацію На всі запити надано вичерпну відповідь у визначені Законом терміни.

 

Начальник відділу організаційного
забезпечення, документообігу,
інформаційної діяльності,
комунікацій з громадськістю
та доступу до публічної інформації
Городоцької сільської ради                                                       Сергій ШЕРЕМЕТА